![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zou mooi zijn, maar misschien is het beter van niet, want ik denk niet dat ze (P.S. dus) hun voorgaande werk kunnen evenaren, laat staan overtreffen. Godver, stiekem hoop ik op meer optredens van hen, maar dan in Nederland graag en in een normale zaal. Ik ga toch echt niet naar een festival. ![]() |
|
Ik vrees -gezien Type o- dat er geen clubtour inzit en dat deze festivaloptredens vrij exclusief zullen zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Typ o is wel in een winterslaap lijkt me.. Maar het zou toch bets kunnen?? type o als broodwinner en zo nu en dan eens wat carnivore. en de ruige riffs worden dan opgespaard voor carnivore-materiaal. ![]() maar van mij mogen ze een DVD of live cd opnemen rond de exclusieve optredens. en ik ben benieuwd hoe "slecht" deze dan verkoopt. ![]() |
|
Ik ben voor. Type o is na de 2de cd toch al niet meer mijn ding. Een dvd zou echt te gek zijn. Hoef ik tenminste niet tussen al die metalgasten te staan, hehe. Het lijkt mij dat zo'n dvd prima zou verkopen. ![]() |
|
dat denk ik ook. Carnivore heeft toch nog steeds een behoorlijk schare fans, waaronder enkele die al wat roestiger zijn ![]() ![]() Maar een DVD met een recent concert en wat ouder materiaal evt. dat zou toch erg leuk zijn denk ik zo. (net zoiets als Laaz rockit (deels) gaat doen als ik het goed heb begrepen) ![]() |
|
quote: Alles kan, maar er is net een Type o DVD uit (met heel veel oud materiaal) en ik meende dat ze de nieuwe cd aan het opnemen waren dus winterslaap status lijkt me niet. quote: Uiteraard. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-04-2006 22:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Type O heeft net een ni8euwe DVD uit en nieuw album laat niet al te lang meer op zich wachten ... de twee bands met elkaar vergelijken puur vanwege de aanwezigheid van Peter Steele slaat nergens op ... Je gaat Alas en Hate Eternal toch ook niet vergelijken? ![]() |
|
Hehe, die eerste type o cd heeft anders aardig wat raakvlakken met carnivore. Maar ik lees eigenlijk niets over een vergelijking. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-04-2006 22:24] ![]() |
|
quote: lees toch eens goed man. ![]() ![]() |
|
Hihi. ![]() |
|
quote:Ahum ![]() meer .. als ... Maar is niet alleen gesprek hier, altijd als Carnivore besproken wordt, komt Type O ter sprake, wat imho totaal zinloos is ... ![]() |
|
quote: En andersom. Ik vind dat niet meer dan logisch, hoor. ![]() |
|
Ok een vergelijking: quote: Dit klopt helemaal, aangezien Slow deep and hard oa is samengesteld uit materiaal dat overgebleven was van Carnivore. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Precies! Kill all the white people van de 2de type o cd deed mijn nekhaar ook overeind staan toendertijd. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oh nee, dat zou geweldig zijn! Carnivore heerscht, bruut lomp en heerlijk onsubtiel fout! ![]() |
|
quote: inderdaad, ik zie de ANTIFA al helemaal collectief bleek worden bij de gedacht dat carnivore komt spelen ![]() ![]() |
|
quote: Ook een of meer nummers van Life is killing me zijn gebaseerd op oud Carnivore restmateriaal las ik ooit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
yeah, nog meer reunies! ![]() |
|
quote:Oei .. dat zou gaaf zijn zeg .... ![]() |
|
quote: ik zou dan het eerst aan "I like goils" denken. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Heet hun nieuwe album: Diprosopus madhouses macabre acts? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: van Carnivore????? ![]() ![]() |
|
Euh, volgens google is het: Carnivore Diprosopus - madhouses macabre acts ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |