IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Carnivore Vorige pagina | Volgende pagina
axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 27-05-2006 14:47 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Na nog enkele optredens met Carnivore in 1995 gedaan te hebben in New York, dan nu op Wacken de Europese coming out.
Ik hoop veel nummers van het debuut.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-05-2006 15:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2006 22:39 schreef Mutilator het volgende:
Ook een of meer nummers van Life is killing me zijn gebaseerd op oud Carnivore restmateriaal las ik ooit.

Volgens mij had PS dat materiaal recent geschreven, en op stapel liggen voor een eventuele Carnivore heroprichting.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 27-05-2006 15:30 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Ik heb wel enkele video- en audiobootlegs van Carnivore, maar een officiele dvd met kwaliteitsbeeld en geluid zou wel geweldig zijn! Hopelijk nemen ze wat op!


Nog zo stoere internet warrior.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-06-2006 13:38 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Van het debuutalbum Carnivore is een re-release met drie extra nummers.

Is het geluid van de re-release nog verbeterd?

Het origineel (mijn versie: Roadracer pricekiller) klinkt nogal zacht. Vergeleken met al mijn andere cd's moet het volume omhoog.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-06-2006 20:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb alleen de lp. Welke zijn die 3 extra nummers dan?



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-06-2006 10:25 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Dat zijn:
9. U.S.A. For U.S.A. (Demo) 3:32
10. S.M.D. (Demo) 2:17
11. Sex And Violence (Demo) 5:19

De re-release van Retaliation heeft ook drie extra nummers, maar die zijn een stuk interessanter.
13. World Wars III And IV (Demo) 7:42
14. Carnivore (Demo) 3:41
15. The Subhuman (Demo) 11:09


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-07-2006 10:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vrijdag.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2006 10:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

voor mij niks vrijdag (in ieder geval niks carnivore)gerelateerd). ik lees het verder allemaal wel


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-07-2006 14:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

hier ook niets voor vrijdag maar ik mikker jezus hitler maar even over de gang hier dan om de stemming er in te krijgen

Ik zag laatst ook wat foto's van de heren ergens in een (kleine?) club. De heer steel is wel een beetje een gaylord geworden...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2006 15:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 14:57 schreef Argus het volgende:
hier ook niets voor vrijdag maar ik mikker jezus hitler maar even over de gang hier dan om de stemming er in te krijgen

Ik zag laatst ook wat foto's van de heren ergens in een (kleine?) club. De heer steel is wel een beetje een gaylord geworden...
Jesus Hitleeerrr Adolf CHrist!!!! is zie het al helemaal voor me. Ja, ik heb volgens mij die link hier ook al geplaats, Allemaal in het rood en ik heb het idee dat Peter steel minder gespierd is. maar dat maakt allemaal geen fuck uit als de riffs maar even "gespierd" klinken zoals op de cd!!! maar we zullen het wel horen van de lieden die er wel heen gaan


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-07-2006 17:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oja, jullie zullen het wel horen! Tot in den treure.



edit:

Dear Metalheads,
Wij zijn trots om jullie een W:O:A aftershowparty te kunnen kunnen presenteren en wel op 6-08-2006 in de Markthalle in Hamburg, die alles in zich heeft!!!!

CARNIVORE geeft een clubconcert!

Voor meer informatie op de foto klicken aub.

Kaarten bij: www.metaltix.com


[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-07-2006 17:33]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 16:57 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Euh.

Dom van de mensen die er niet waren!

Het was geweldig. De juiste volgorde weet ik niet meer, maar deze nummers zijn iig gespeeld:

Carnivore (1ste nummer!)
Predator
Male supremacy
World wars III and IV
Jack Daniel's And Pizza (hehe)
Angry Neurotic Catholics
S.M.D.
Race War
Inner Conflict
Jesus Hitler
Helter skelter (beatles cover)
en als toegift Sex And Violence, inclusief slachtjassen met bloed bij de heren van Carnivore en een tiental halfnaakte dames met emmers met bloed en waterpistolen gevuld met bloed.



Het was echt fucking gaaf en zwaar de moeite waard van het lange reizen etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-08-2006 16:58]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2006 19:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 16:57 schreef Oud Vuil het volgende:
Euh.

Dom van de mensen die er niet waren!

Het was geweldig. De juiste volgorde weet ik niet meer, maar deze nummers zijn iig gespeeld:

Carnivore (1ste nummer!)
Predator
Male supremacy
World wars III and IV
Jack Daniel's And Pizza (hehe)
Angry Neurotic Catholics
S.M.D.
Race War
Inner Conflict
Jesus Hitler
Helter skelter (beatles cover)
en als toegift Sex And Violence, inclusief slachtjassen met bloed bij de heren van Carnivore en een tiental halfnaakte dames met emmers met bloed en waterpistolen gevuld met bloed.



Het was echt fucking gaaf en zwaar de moeite waard van het lange reizen etc.
(tandengeknars)

ha, nee gaaf voor je man!! gelukkig maar dat het goed is bevallen!. de setlist lijkt me wel wat kort overigens.(armageddon had er best bij gemogen). en gelukkig maar dat ze blijkbaar geen versofte TON-versies van hun nummers hebben gemaakt!!!

heb je Celtic frost ook gezien???


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 19:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, ze speelden het intro van black no.1 en ik dacht al bij mezelf Neeeeeeeeeee.... Maar 't was een geintje. Die beatles cover hadden ze idd beter kunnen vervangen door armageddon ofzo, ja.

Ja, frost ook gezien en daarna zijn we naar huis gegaan. Ik zal later nog wat in het frost topic erover posten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2006 19:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

had carnivore verder (veel succes)???? ik hoop het maar, dan komt er mischien wel een vervolg....


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 19:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou ja, er werd vwel veel gegild etc, maar ja, je hebt maar beperkt zicht tussen de massa. Ik hoorde van veel mensen eigenlijk wel, dat ze het helemaal niet kenden.

Dat zat er natuurlijk wel een beetje in. Maar er waren zat ouwe lullen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2006 19:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gaaf man. Mooi dat je er ook voor heen en weer crosst Hoe was het weer eigenlijk? Heb je Raja en co. nog gespot?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 19:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, we hebben de tijd dat we er waren met raj en companen doorgebracht, was erg gezellie. Er schijnen erg gave en weirde foto's van raj (make up) en etc gemaakt te zijn, dus die verschijnen hier nog wel.

Het weer was toen wij er waren prima, een klein spatje regen, maar niet de moeite.

Ik heb gewoon maar 1 bier op. Nog nooit voorgekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-08-2006 19:33]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2006 19:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

LOL

Ik ontmoet dat tuig morgen in hartje Berlijn, was even bang dat ik ze verregend zou aantreffen maar dat lijkt mee te vallen


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 19:35 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, raj had het al over zoiets. En dan daarna weer een fest. Wat zal die jongen erna naar de klote zijn.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2006 19:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja man, hij is gek. Vier dagen heersen in Berlijn, daarna naar Party San (zin in!!!).
Dan gaan we met z'n allen terug naar NL. Dan gaat meneer Raja even douchen en daarna weer terug naar het Duitse, naar Summer Breeze wat het weekend na Party San is

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-08-2006 19:36]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2006 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 19:32 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik heb gewoon maar 1 bier op. Nog nooit voorgekomen.


die "1 bier" zat zeker in een "glas" met een inhoud van 2.5 liter??


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-08-2006 21:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Raj spoort echt niet, hahaha.

En nee, attila, het was een heel beschaafde beker. Ik moest natuurlijk nog rijden, vandaar.

Best wel erg, zo'n fest doon nuchtere ogen gezien. Wat een teringzooi, overal kapot glas en verdere puinhoop. De ambulances reden af en aan.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2006 21:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2006 21:02 schreef Oud Vuil het volgende:
Raj spoort echt niet, hahaha.

En nee, attila, het was een heel beschaafde beker. Ik moest natuurlijk nog rijden, vandaar.

Best wel erg, zo'n fest doon nuchtere ogen gezien. Wat een teringzooi, overal kapot glas en verdere puinhoop. De ambulances reden af en aan.

ha, ik drink nooit alcohol en heb dus toch al heel wat rare streken gezien op festivals (en waar (en hoe) mensen in "slaap" vallen....)

(respect voor de B.O.B. hoor )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2006 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"jack daniel's..." was hopelijk een sample trouwens ??


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen