|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt mail. |
|
je hebt binnenkort onze miniceedee! Oud Vuil. |
|
wim, ik dacht dat ik de enige was No meat is sweater |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Mensen, zullen we het weer over Carnivore hebben, ipv te slowchatten???? Nou moet ik het goede voorbeeld geven: ik heb een longsleeve van Carnivore alleen is ie al zo vaak gewassen dat ie een beetje grijzig aan het worden is If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik heb het geluk dat ik in het carnivore shirtje van mijn vriendin mag lopen |
|
quote: Da's net stoer |
|
quote: Waarom verkocht je mij die CD als je het zo leuk vind, had je hem dubbel? Of gewoon geld nodig? |
|
quote: Inside-Lie, u moet voortaan beter opletten... ik heb de cd's namens mijn broer verkocht... Je dacht toch zeker niet dat ik heiligschennis ging plegen door metalcd's van mezelf te verkopen - laat staan zo'n brilliante band als Carnivore... en als ik ooit geldgebrek ga krijgen, dan verkoop ik nog eerder mijn bankstel! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Sorry |
|
Wim, de ceedee gaat dlijk op de post. Je hebt hem morgen of donderdag. Toffe ceedee van jullie trouwens! |
|
quote: Oud Vuil. |
|
KEITH ALEXANDER PASSES ON Original CARNIVORE guitarist Keith Alexander (later of the short-lived PRIMAL SCREAM project) was reportedly killed in a bike accident Monday night (July 11). In addition to playing with CARNIVORE, Alexander spent a three-year stint with Dee Snider of TWISTED SISTER, touring extensively throughout North America and Scandinavia, with some audiences numbering over 20,000. A body piercer since 1991, Keith had performed well over 22,000 piercings and over 150 cuttings and brandings. He also had extensive experience with play piercings. Formerly a staff piercer for Gauntlet, Inc. in New York City, Keith spent one year as a full-time apprentice to master piercers Dan Kopka and Mark Seitchik. Gauntlet founder Jim Ward issued Keith's certificate on August 2, 1994. [Source: Blabbermouth] [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-07-2005 0:54] |
|
quote: Ik heb een hooded sweater. En een shirt, met de binnenhoes van de eerste lp op de voorkant. Dat shirt heb ik gekocht in de jaren '80. |
|
quote: Jij bruut! Ik kan me nog goed herinneren hoe fout het was om in een shirtje van Carnivore te lopen, eind jaren '80. Is dat trouwens dat shirtje met die tekening op de voorkant van een concert, waar al die skinheads op rondrennen en een hippie zijn keel doorsnijden? Dat had een kameraad van me toendertijd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Yep! Met die Driepotige hakenkruizen. Ik was toen 16 ofzo en had al mteen gedonder in amsterdam, toen ik shirt daar kocht en meteen aantrok. Met een allochtoon. Hoewel dat in amsterdam niet zo heel vreemd is. Maar dat was dus bijna 20 jaar geleden, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-07-2005 0:42] |
|
CARNIVORE op Wacken 2006!! http://www.wacken.com/en/woa2006/main-news/news/ansicht/article/sensation-carnivore-incl-peter-steele-at-the-woa/ |
|
oei! Je moeder. |
|
zwei exclusiv Shows Hmmm. |
|
quote: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=51250 De andere show is tijdens Monsters of Rock (Bulgarije) |
|
Damn, ik hoopte op Wageningen ofzo. |
|
ze komen toch op het bevrijdingsfestival? Je moeder. |
|
quote: zou dit dezelfde persoon zijn??? http://www.keithalexander.com/blog/ http://www.keithalexander.com/ ed: ja dus. de laatst website, een soort van CV, vermeldt dat hij gitarist is geweest bij Dee snider. Maar niks over Carnivore. Gek zeg... [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-04-2006 19:13] |
|
Beetje raar, ja. Wat ik daar ook vond: He also plays guitar, having spent a three year stint with Dee Snider of Twisted Sister, touring extensively throughout North America and Scandinavia, with some audiences numbering over 20,000. A live recording of highlights from tour in 1998 was released, as well. He has released recordings and toured with Carnivore and Primal Scream NYC, toured with Savage Grace and others. He collects and plays different types of hand drums and percussion. Bio gedeelte, rechts aan te klikken op de site. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-04-2006 20:00] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |