|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo er heeft er 1 last van lange tenen, stel je niet zo aan man Er is niks mis met incest in bands, het voorbeeld dat je geeft is samen met de mijne juist succesvol gebleken. Er is nooit beweerd dat het verkeerd was, als je de smileys goed had geïnterpreteerd had je begrepen dat het als een grapje bedoeld was 5 Euro's? Op je muil!! |
|
edit : laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 27-05-2011 22:58] lampje |
|
Hee Aadje, Hef Sinister toch gewoon een keer op!Dit kunnen mensen toch niet meer serieus nemen?Het lijkt wel de toppers zonders zonder Gordon,Rene,Gerard Maar Met Jeroen vd boom als grote leider! En wat heeft Sinister nou voor een wereldschokkende plaat uitgebracht, om onder die naam verder te gaan? |
|
Cross The Styx? |
|
quote: Ja was leuk maar daarna? Diabolical Summoning mocht er nog wel wezen maar was ook niet wereldschokkend. Blijf erbij dat deze band nog nooit een plaat gemaakt heeft welke super origineel en een klassieker is. |
|
Und? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zullen we Megadeth dan ook maar meteen op heffen? Wat maakt het uit man, als die jongen het leuk vind moet ie vooral door blijven gaan. Ik luister al Jaren niet meer naar Sinister maar stoor mij er ook niet aan. Dikke priema tog Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Cross The Styx en Hate zijn wereldwijd klassiekers te noemen. Diabolical Summoning is ook een kraker. Je kan het best ontkennen, maar "Hate" is van grote invloed geweest op de speelwijze van grote bands als Cannibal Corpse en Nile. (ja, meneer Sanders zegt dit zelf ook, ondanks dat Nile en Sinister elkaar niet kunnen luchten). En daarnaast, Sinister doet het buiten Nederland ook nog steeds goed. Aad heeft groot gelijk dat hij er mee door gaat. En de muzikanten die hem nu gaan bijstaan krijgen nu ook de kans om eens wat verder weg te kunnen optreden. Zonder Sinister was ik ook niet verder gekomen dan een paar optredentjes in België en Duitsland. Maar wees gerust, niemand verplicht je om naar een optreden van Sinister te gaan, of om een nieuwe cd van Sinister te kopen of te downloaden. lampje |
|
en sinds aad niet meer drumt is t er alleen maar op vooruit gegaan toch? |
|
Zeker weten. Ik ben verder ook geen Sinister-fan, maar ik vind Aad een veel betere zanger dan drummer... |
|
Mensen bezoeken toch ook nog steeds massaal Guns n' Roses concerten? Daar is ook maar 1 origineel bandlid(Dizzy reed telt niet). Aad zal gerust weten wat hij doet, wat heeft hij er aan om de naam van Sinister te besmeuren? Interessanter is natuurlijk de vraag waarom 3/4 van de band is opgestapt. |
|
Waarom is 3/4 van TMDC nog niet opgestapt? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daarmee bedoel ik overigens de woordvoerder. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: D'r is er inmiddels al 1 gekapt he, en die andere doet live niet meer mee. telt dat ook? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De een is beroemd aan het worden met Toxocara terwijl de andere hoge ogen gooit met Make Waves. Dat ze het überhaupt zolang hebben volgehouden... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sinister komt bij Aad op de allereerste plaats, al het andere zoals werk, familiebezigheden, andere bands/projecten, etcetera, moet gewoon wijken voor Sinister, en dat is ook wat hij verwacht van de overige bandleden. Ikzelf kon daar op gegeven moment niet meer aan voldoen, en dat is dus ook de reden waarom ik er destijds mee gestopt ben. Ik kon niet meer die benodigde 150% er in steken en ik was van mening dat ik daarmee Sinister tekort schoot. Ik denk dat dit ook de reden is geweest voor Alex en de anderen. (ik denk het, maar weet het niet zeker). Op gegeven moment is de pap gewoon op, en dan heb je geen zin meer om zo vaak lange weekenden weg te zijn. Voordat je denkt dat Aad een of andere dictator is : Ik ben niet uit Sinister gezet, maar zelf gestopt. Ik speel tegenwoordig dus met Aad in Supreme Pain, en als Aad zo'n dictator zou zijn, dan was ik niet toegetreden tot deze band. In tegendeel, ik heb er respect voor dat iemand met zoveel enthousiasme door blijft gaan, en ik hoop dat de nieuwe Sinister leden er net zo veel in willen steken als dat Aad doet. Ondertussen ben ik blij dat ik in z'n 2e band speel, en het dus rustiger aan kan doen (yep, ik ben geen jonge hond meer, hahaha!). [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 29-05-2011 22:17] lampje |
|
Blijft toch frappant dat ze er allemaal tegelijk mee nokken... |
|
quote: Neeheej, Martijn wordt gegijzeld in een of andere oeroeboeroe land, weet je nog. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als volgend jaar supreme pain de estafettestok aan iemand moet overdragen hoop ik dat ze m in Zwolle vangen! |
|
quote: Wij Zwollenaren zijn niet zo sportief hoor, wij krijgen die stokjes vast in onze ogen of iets dergelijks/pijnlijks hehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik weet niet wat leuker zou zijn het grindbashersgezelligschap of de tmdc-gangsta's als achtergrondorkest ... |
|
quote: Gewoon bij mekaar zetten en kijken wat er gebeurt, zie het maar als een sociaal experiment Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |