|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij bedanken voor de eer. Wij beheersen die zwevende ritmes en fills die niet uitkomen niet goed genoeg om het oude materiaal te spelen. |
|
quote:Aha. Dus een Pestilence-cover zit er ook niet in? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: haha Herrie, michiel en aad met zn drienen een beetje brullen, leuk! |
|
Slimme keus om gewoon onder de naam Sinister door te gaan. CocaCola noemt zijn belangrijkste product toch ook niet ineens Supreme Coke? De muziek is altijd redelijk hetzelfde gebleven. En Diabolical Summoning vond ik destijds erg ok. |
|
quote: supreme coke, dat zou me een partij verkopen ... |
|
Ik ben benieuwd naar de nieuwe plaat. Wat is er eigenlijk na "The silent howling" nog aan materiaal verschenen? EN als iemand weet waar ik een tshirtje kan scoren van Hate, houd ik me heel, heel hard aanbevolen. |
|
"Legacy Of Ashes" is vorig jaar uitgebracht. Gek genoeg geen recentie op ZM, maar deze cd werd overal bijzonder goed ontvangen. Ikzelf vind de andere 2 die door Alex geschreven zijn toffer (Afterburner en Silent Howling), maar dat komt omdat die iets meer in mijn straatje liggen. "Legacy...." is iets bruter. lampje |
|
quote: lampje |
|
quote: http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270722887595 Je moet het shirt alleen wel ophalen, de verkoper verstuurd alleen binnen Australie [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-06-2011 12:27] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ah, Afterburner eens gaan zoeken dan, daar staan ook wat nummers van op de Hate/Bastard saints combi, dat klonk wel gaaf, Legacy ook eens op gaan zoeken. @Sgeiterd, die link had ik ook wel gevonden, maar ja, kom daar niet elke week, dus schiet niet echt op Diabolical summoning en Cross the styx zijn geloof ik wel weer uitgegeven door Nuclear blast op shirt. |
|
quote: Zegt ie er droog bij. edit: *verstuurt [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 02-06-2011 14:01] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja als je echt fan bent reis je de hele wereld over voor je favoriete band toch? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mijnheer Aard is er maar druk mee zo te zie.... http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=158922 [Dit bericht is gewijzigd door nark op 02-06-2011 18:21] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik kan net zo goed gitaar spelen als Michiel kan brullen, mmm...zou best wat zijn, iets doen wat je eigenlijk niet kunt... daarom: The noise of Holland lijkt me echt een voltreffer... co-operation not competition! |
|
quote: Wie moet er dan in de zuurie? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik begrijp niet waarom Aad zoveel oldskool deathmetalbands naast Sinister opricht. Sinister is toch ook al oldskool? |
|
Juist ja richt je op 1 band en haal daar het uiterste uit. Sinister is wereldwijd bekend en trekt volgens mij genoeg publiek om succesvolle tours te doen. Met Infinited Hate en Supreme Pain mag je hopen op een plek als 4e supportband op een nietszeggende tour met dito bands. Lekker spelen voor lege zalen en weinig tot geen geld verdienen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En Hail of Bullets dan, die is suksesvoller dan al die andere bands van de bandledensamen [Dit bericht is gewijzigd door nark op 02-06-2011 20:40] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als Aad daar nou zin in heeft. Ik zie het probleem niet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-06-2011 20:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er is ook geen probleem, ik vraag mij als muzikant het gewoon af. Ik kan mij voorstellen dat je projecten naast je mainband gaat doen omdat je je muzikale ei niet kwijt kunt. Maar dit zijn voor de leek 4 dezelfde bands. |
|
Misschien omdat hij ook nog eens redelijk 'basic' gewoon voor een halflege zaal wil spelen zonder daarmee de reputatie van Sinister aan te willen tasten? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Geinige vraag voor een interview. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja en ze treden ook vaker op dan de andere bands van de mannen in Hail of Bullets volgens mij quote: Dat vroeg ik me als muzikant dus ook af, ik persoonlijk zou het iig niet zo doen. Als je wekelijks met elke band repeteert gaat alles op elkaar lijken op den duur volgens mij. Dalijk zing je in no time het verkeerde nummer bij de verkeerde band 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zit er zoveel thrashinvloed in de nieuwe Sinisterplaten? Die hoor ik wel in Absurd Universe terug namelijk. Jammer van de saaie zanger. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-06-2011 22:11] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |