|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
BITCHFIGHT BITCHFIGHT BITCHFIGHT BITCHFIGHT |
|
hahahaha !!! "trieste neukfout".... Hoe kom je er op ?!? |
|
Dank u Splatterfiguur voor het concluderen van de kneuzenstatus hier. "Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan. |
|
quote: Hahaha, iedereen zit hier op dit forum zielige pogingen te doen om zo stoer mogelijk over te komen. Komt er eens iemand langs die echt stoer is, en dan is er altijd iemand die begint te huilen! In dit geval jij, kneusje!! Geniaal!!! |
|
Je gaat me toch niet vertellen dat ik nu opeens drie medestanders heb?! uitscheiden nou jongens, dáár doe ik het niet voor! Nog even een laatste woord aan Judge Paul voordat ik deze discussie laat voor wat het is; ik denk echt dat jouw drumwerk een verbetering zal betekenen voor Sinister omdat Aad er op de laatste CD's gewoon weinig meer van bakte, maar ik blijf erbij dat je met zo'n enorm gewijzigde bezetting waarbij het enig overgebleven oerlid ook nog eens een andere rol op zich neemt, gewoon nooit onder de naam Sinister had moeten doorgaan, wat niet wil zeggen dat jullie straks misschien geen ijzersterke Cd zullen uitbrengen..de tijd zal het leren |
|
ledenwisselingen zijn vaak funest voor bands, in dat opzicht snap ik eigenlijk ook wel dat deze heroprichting discutabel is. Maar, dan had sinister eigenlijk na de tweede of de derde cd al wel mogen stoppen. Zangerwisselingen zijn al helemaal een groot probleem voor een band. We zullen maar moeten gaan bewijzen dat deze line-up de naam Sinister waardig is. En misschien gaan we wel enorm op onze bek, de tijd zal het leren... |
|
quote:Gelukkig zijn er ook uitzonderingen zoals Death en Megadeth (Rust in Peace was al de zoveelste wisseling) waarbij dat niet het geval was. Succes |
|
quote:niet echt te vergelijken want Death = Chuck en Megadeth = Dave |
|
[offtopic] miesjuh!!!!! lekkere geile beer van me! wanneer gaan we weer eens een filmpje opnemen? [/offtopic] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ach, ga er gewoon lekker voor. En mocht het toch mislukken?? Jammer dan, dan weet je in ieder geval dat je het geprobeerd hebt. In ieder geval succes!! Edit; typgriep [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-05-2005 19:53] spelfout weggehaald... |
|
@wabla: Oeh yeah quote: Klopt, maar vanaf het 1e album waren er al wisselingen..dus kans dat het fout liep. Verder: Annihilator = Jeff Waters, maar werd wel gedumpt nadat ze als wanhoopspoging Set the world on fire uitbrachten. En wie weet..misschien geldt wel: Sinister = Aad [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-05-2005 19:55] |
|
quote: La maar... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 04-05-2005 19:56] spelfout weggehaald... |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
quote: Mmm, ik denk niet dat mensen het zouden pikken als Nick Menza in één of andere band zou gaan zingen en daT DAN mEGADETH zou noemen... This is Zodiac speaking... |
|
quote: ach wacht nou maar gewoon allemaal de muziek af, das toch waar het om draait...als het dalijk beukt dan koopt iedereen die cd toch wel en dan zul je opeens horen, ow gelukkig is Aad er mee doorgegaan etc. |
|
quote:Ja. maar als NIck de enige was geweest vanaf het begin is het een ander verhaal |
|
quote: Inderdaad, Sinister is nu een heel ander verhaal... This is Zodiac speaking... |
|
quote:ben je morgen in Remunj? dan neem ik de camera mee |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-05-2005 1:24] Bruce Banner |
|
Ik vind dit alles wel heel erg Sinister onwaardig!! Als de band zeker is van zijn zaak hoeft het niet zo’n stuk te plaatsen waarin nog eens oude bandleden en cd’s worden afgezeken!! Zelfs fans worden niet echt gewaardeerd. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die wat te zeiken hebben over Sinister of andere Nederlandse bands, of die het altijd beter weten. Sinister had/heeft in Nederland wel degelijk een grote aanhang en die kun je niet zo maar op een hoop met de minder enthousiasten vegen. Als je echt Sinister bent dan sta je voor wat je maakt, wat je zegt en wie je bent, dan hoef je aan niemand geen verantwoording af te leggen. Waarom neemt de Frontman zelf niet het woord en laat hij het over aan een nieuweling? MIKE |
|
Lekkere kale gozer dat je bent! Sixtynineher! |
|
Kijk eens aan, hehe. |
|
quote: DE Mike ?? Fuck the world and fuck you |
|
Ja, de echte. En hij heeft nog gelijk ook. Ik had het inmiddels al wel in de gaten gekregen, |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |