|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, dat gaat snel ! Even Lars Ulrich inschakelen, hahaha... lampje |
|
kijk dan maar uit dat je dat ook niet zoveel knaken kost dat je je snare moet verpatsen |
|
poinkpoinkpoink en dan gaat Aad ook Yeaheah brullen..... lampje |
|
... wie wordt jullie bandpsychiater? |
|
Maar waar is die promo nou te vinden eigenlijk? |
|
Nergens! Die persoon is gearresteerd en gefolterd! |
|
Dat wou ik zeggen. Ik vind het een erg sterke plaat geworden. |
|
"Nooit gedacht dat Sinister ooit nog eens zo'n sterke plaat zou afleveren." Hehehe. http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=7274&lang=nl |
|
maar waarom maar met 1 gitarist? |
|
Dat is toch niet zo nieuw? |
|
quote:Dat klopt, maar de muziek is er niet naar om met 1 gitarist te spelen. Zeker tijdens de solo's ontstaat er een groot gat. Tenminste dat was op Occultfest zo. |
|
Op die nieuwe staan ook nogal wat dubbele partijtjes, ben iig benieuwd hoe dat live gaat klinken. Iemand verder al die plaat gehoord, is zowaar een stuk melodischer, hehe. Misschien handig om van dit topic het algemene sinister topic te maken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik d8 dat alleen hypnos oude zaad topics omhoog trapte. wat is er eigenlijk met rachel gebeurt...god wat een lekker wijf was me dat toch. Fuck the world and fuck you |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Check. Ik kon dat topic niet zo gauw vinden waar men dat kon vragen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Voor zover ze teksten schrijft, mag ze die zo te zien wel laten nakijken qua Engels... |
|
quote: yep, ik heb een kopietje thuis liggen. Ik vind hem geweldig. Knallen en toch melodisch.... En andersom. Heel erg "eigen geluid". Misschien wel hun beste plaat tot nu toe (IMO). lampje |
|
Lekker plaatje, beter dan voorgaande (en die vond ik al erg lekker). Beter dan de eerste 3 Sinister albums vindt ik het niet. |
|
vindd ik niet behalve van de drie vorige dan signature |
|
Die nieuwe klinkt echt super! |
|
Ik luister nu die nieuwe cd, en ik vind m wel gaaf. Lekker lomp, en toch veel melodie. |
|
Ik hoor het vrijdag wel, ben bij de cd presentatie aanwezig Het is de lichtinval ;') |
|
Heb ze toevallig paar wkn terug nog gezien/gehoord op houten deathfest. 't klonk wel leuk maar 't knalde er nou niet echt uit datje stond te kijken van " wat is die band vet!" [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 15-10-2008 20:19] Your mother ate my dog! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |