![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Weinig overleg, blijkbaar. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Vermoeiend hoor, al die dubbele incarnaties van bands uit lang vervlogen tijden. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
In de jazz en klassieke muziek is men er al langggggg aan gewend dat je dat soort research moet doen. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 29-08-2026 20:45] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Fair enough, bezettingswisselingen zijn niet uniek voor metal. Maar dan de onderlinge strijd ook over de naam van het orkest? Is dat ook des jazz' en klassieks? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Nee klopt, die opmerking ging alleen over dat je niet zeker weet wat je krijgt. Dat afsplitsen en vervolgens clashen is daar niet echt aan de orde (voor zover ik weet), maar daar zijn de rechthebbenden meestal ook al overleden. Maar zoals ik al zei: metal wordt oud. Dus nog een paar jaar geduld, dan kunnen we weer gewoon muziek luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 30-08-2026 5:40] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
quote: Volgens Rachel hebben ze Aad een aanbod gedaan, wat hij heeft afgeslagen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
In welke Sinister zit Rachel dan nu? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
quote: Ergens wel jammer. Een 'Metropole Orkest A.D' of iets dergelijks zou toch wel mooi zijn. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: Toch lief dat ze een aanbod heeft gedaan dan. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-08-2026 20:23] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Sinister A.A.D. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Aad in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
godver... Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
quote: Haha, ze is natuurlijk de ex van Mike, dus via dat korte lijntje blijft ze een insider. Het vreemde zit em mijns inziens in deze casus in de timing: Aad strompelt met kanker, zijn vrouw zit ook in de band en Sinister had al aangekondigd zelf met een oldschool set te komen. Waarom dan parallel hieraan hetzelfde gaan doen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Toch wel apart, voor mij is Sinister onlosmakelijk met Rachel verbonden, maar kijk ik op Metal Archives dan is ze eigenlijk alleen in de jaren 2001-2003 actief geweest. Dat heb dus wel effe indruk gemaakt! Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Rachel is de ex van wel meer gasten uit bands toch? En weet iemand eigenlijk wat zij tegenwoordig nog doet? Want ze had wel een goede grunt. Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
quote: Lijkenpikkerij en makkelijk scoren/geld beuren. Althans zo komt dit bij mij over. |
|||||||||
|
quote: Dat is ook een beetje mijn Pavlov-reflex, maar daar denk ik dan meteen achteraan: zou het? Want zo veel geld kàn er toch nauwelijks te beuren zijn? Sinister is, denk ik, toch een soort vergane glorie, in die zin dat er waarschijnlijk weinig nieuwe/jonge fans bij zullen komen en dat het vooral drijft op nostalgie en dus mensen voor wie de term vergane glorie ook opgaat. Dat bedoel ik overigens geenszins denigrerend, want ik heb als moeilijk rebelse puberknul 'Hate' grijs gedraaid en ik mocht wìllen dat ik glorie had om te laten vergaan. In mijn herinnering was Sinister bepaald geen mainstream metal, misschien niet eens mainstream death metal (voor zo ver dat bestaat) behalve misschien in Nederland. Daar verdien je toch nauwelijks een stuiver mee? Laat staan dat het om het soort bedragen gaat waar je voor zou overwegen iemand (laat staan een collega of vriend) een streek te leveren. Of onderschat ik het geld wat hierin omgaat, of misschien wel de bereidheid van mensen om voor een paar honderd euro 'full Judas' te gaan? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-08-2026 19:33] “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
En wat is veel geld? Voor veel mensen is honderd euro extra in de maand al heel wat en goed merkbaar. De meest sjofele bandjes krijgen al 500 euro per optreden, ik denk dat Sinister wel 1500 euro kan trekken, dan blijft na vervoerskosten enzo nog best wat over. Voor menigeen leidt het e.e.a. dus tot een mooi zakcentje. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Als je alle kosten in rekening brengt (instrumenten, repetitietijd,...) is €1.500 langs geen kanten kostendekkend, en al zeker niet voor een band van 4 man (zonder roadies mee te rekenen). Voor heel veel bands zit het verdienen in het eventueel aan de man brengen van merch, maar dat zit er in dit geval ook niet in denk ik. Ik denk dat het vooral draait om de glorie nog eens te laten herleven. In dit geval vind ik het een moeilijke discussie, want de Sinister 90 line-up overlapt meer met Sinister van toen dan de huidige Sinister line-up. Als buitenstaander die Sinister nooit live zag en als zware fan van Cross The Styx zou ik eigenlijk kiezen voor Sinister 90 mocht die keuze zich ooit voordoen. |
|||||||||
|
quote: Ik weet het niet hoor, in het buitenland is Sinister groot, zeker het album Hate. Ze gaan geen 10 duizenden euros per show krijgen, maar een paar honderd euro extra de man in de maand moet er toch wel inzitten. En dat zou opzich prima zijn, en gun ik iedereen, maar Adrie is niet dood, Sinister bestaat nog en het is voor Adrie geloof ik ook zn inkomen. Op mij komt het iig niet zo sjiek over. |
|||||||||
|
quote: O, geen discussie daarover - chique is het allerminst en alleen daarom al kan ik me niet voorstellen dat ik zelf zoiets zou doen. Maar ik probeer me dan een voorstelling te maken van de orde van grootte van het geld wat hierin omgaat. Eigenlijk heel plat: als iemand dan toch de hoer speelt, hoe duur of goedkoop verkoopt hij zijn kontje dan? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Ff offtopic, ik zat net ff in mn ail te graven, jij bent toch y...t......@ou.....c.. |
|||||||||
|
Zeker. Mag ik een klinker kopen? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
| Index / Heavy Metal |