|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen donderdag traden ze op in The Waterfront en het was fantastisch Ik neem aan dat er hier wel mensen zitten die van Mono gehoord hebben. Deze Japanse, instrumentale band speelt zgn post-rock. Het schijnt in de richting van Godspeed You! Black Emperor te zitten, maar die heb ik nooit gehoord. Het doet mij een beetje denken aan Sigur Ros, maar dan meer gitaargeorienteerd en iets steviger, en een beetje aan het recentere Neurosis, maar dan minder 'smerig en lomp'. In ieder geval een fantastische band met prachtig opgebouwde nummers! Uw mening? (Edit: oeps) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 03-05-2005 20:13] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Een vriendin van me heeft er een shirt van, laatst tijdens concert in groningen gekocht. Verder heb ik nog nooit van de band gehoord |
|
Ik heb ze vorig jaar op metropolis festival gezien. Wat een flut optreden was dat. |
|
quote: Ha, daar heb ik ze ook gezien, was inderdaad echt te gek!!! Ik heb echt het hele optreden lang met mijn ogen dicht staan spacen, hehe quote: Agree Alleen jammer van die homo's achterin/ aan de bar die het nodig vonden om te praten. (ja, Mono speelt soms zo zacht dat je de spreekwoordelijke speld zou kunnen horen vallen...) |
|
quote: Hier nog één (hoewel niet het hele optreden). Ogen dicht en opstijgen met die geluidsgolven.... quote: Inderdaad! Best bizar hoe stil ze afentoe speelden (en hoe ergelijk dat gekwebbel achterin was) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Geweldige band! We don't take it, we just fake it... |
|
pas in Vera gezien, erg gaaf optreden. Ze zijn niet uniek, maar weten erg mooie nummers te maken. Sowieso gaaf om een japans vrouwtje met een Gibson SG bas te zien.... |
|
Hmmm Mono, en toch heb ik liever stereo Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: humor goeie band signature |
|
Ik heb een split-EP met Pelican / Mono. Erg lekkere sferische muziek! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ja verdomme die was ik vergeten |
|
http://www.mono-44.x0.com/mono4al/01.mp3 WAT EEN ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIGE BAND! signature |
|
vet, ben benieuwd. |
|
Mono op een paddo trip.. Ook zoiets hehehehe. Keihard gaan, opsteigen en buiten je lichaam treden en tijdens een muzikale uitbarsting van de bank pleuren en stuiptrekkend out gaan. Geniale band!! |
|
Zo, nieuwe plaat (You Are There) staat in bestelling... ben benieuwd. Het ene nummer dat ik heb gehoord klonk in elk geval veelbelovend. [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 11-05-2006 13:05] |
|
quote: Die is inderdaad meer dan uitstekend! Zijn de oudere albums net zo goed? no text supplied |
|
er zou een nieuw album zijn signature |
|
Geniale band, nog hele mooie Vera poster van op de werkkamer hangen! Hoop ze snel weer es live te zien! |
|
nieuwe album is ... zo subliem geen voorspelbare opbouw en net voor de uitbarsting een stilte. gewoon zo over de oceaan vliegende rust , brokstukken van licht ruisende kinderlijkheid doorklieven wow Sigur Ros fans, Cult of Luna fans, Opeth fans, Enslaved fans, hier! signature |
|
Zeker vet, ja, die nieuwe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 28 maart spelen ze in Haarlem www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
En een maandje later op een zeker festival in Tilburg. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
De nieuwe Mono is meer van het zelfde maar potverdorie wat doen ze dat weer goed zeg. Alleen het openingsnummer al. Voorspelbaar van begin tot eind, en dan toch ademloos luisteren. Weer een hele mooie plaat van deze japanners |
|
Zo +1. Wat een geweldige band is dit. Ben sinds Roadburn verkocht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ruim voor Roadburn maar dat was wel de eerste keer dat ik ze live zag. Ik kende ze live alleen van de (overigens prima) DVD. Prachtig optreden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |