|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo hard stond het geluid daar toch niet? Engeland gaat trouwens niet gebeuren, gedoe met verlofdagen enzo. You have time. You are doing fine. |
|
Weet iemand muziek die te vergelijken is met de samenwerking met World's End Girlfriend? |
|
quote:Niemand? Ook niet iets meer richting klassiek, zonder gitaar/drums (eerste twee nummers)? |
|
Ik kan eigenlijk op niets komen (zou zelf ook wel graag meer zo'n muziek willen horen) als je gewoon zoekt op last.fm kom je uit op Wonderland Falling, maar die ken ik zelf niet |
|
Misschien Olafur Arnalds? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: |
|
YES. Toevallig gisteren voor het eerst in maanden weer eens wat LPtjes van hen gedraaid. You have time. You are doing fine. |
|
Ik ben benieuwd. |
|
Gaaf! "Hymn .." is bij mij een enorme fijne groeiplaat gebleken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pre order voor het album (lp/cd) is vandaag begonnen op www.temporaryresidence.com |
|
$15 voor de plaat, $21 verzendkosten. Wel heel royaal, ik wacht wel even tot hij hier in de buurt te krijgen is.. You have time. You are doing fine. |
|
quote:+1 |
|
For My Parents is heel, heel mooi. Composities lijken wel nog sterker dan op de vorige, althans dat is de eerste indruk. You have time. You are doing fine. |
|
Waar heb je hem vandaan? Kan hem nog nergens vinden. |
|
Staat in z'n geheel op de luisterpaal! http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/MONO.html [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 06-09-2012 20:42] You have time. You are doing fine. |
|
Zeer mooie clip van het openingsnummer. He enige nummer wat ik tot nu toe hoorde, maar bevalt me zeer zeker. Een van de komende dagen de cd kopen |
|
Spotify staat die ook. |
|
Waar ken ik die band ook al weer van? |
|
quote: Even een aantal minuten van gehoord, maar dit is helemaal niet mijn muziek. Veel te nerveus en te neerslachtig. Misschien dat ik het wel trek als ik in een andere stemming ben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Je moet er wel voor in de stemming zijn ja. |
|
Ze touren ook opnieuw. 11.28 - Gent, Belgium - Vooruit 11.29 - Utrecth, Netherlands - Le Guess Who Hopelijk aanwezig in Gent. |
|
Ik vind Mono eigenlijk juist veel meer een verlichtende band in plaats van iets wat me emotief in beweging zet. Hymn To The Immortal Wind spoelt altijd heel mijn gemoedsrust schoon. Zo van die muziek op de vroege zondagochtend. Totaal niet neerslachtig juist. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Naar mijn mening zitten er weldegelijk neerslachtige stukken in, maar ook mooie/positieve. Die laatste halen ook wel de bovenhand bij mij, waardoor ik me wel kan vinden in wat je zegt. |
|
quote: Klinkt weer erg lekker. Verplichte aanschaf dus. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |