IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mono (de Japanse band) Vorige pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-10-2012 13:59 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2012 23:19 schreef Tool-fan het volgende:
11.29 - Utrecth, Netherlands - Le Guess Who

Ticket binnen. Op dezelfde avond als Dirty Three en Black Bombaim.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-10-2012 14:19 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Interessant drietal. Sowieso maar even in de gaten houden, dat festivalletje.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-10-2012 14:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, benieuwd naar het tijdsschema, onduidelijk of ik Black Bombaim kan gaan zien. Mono en Dirty Three overlappen iig niet, aldus de Le Guess Who fb.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-10-2012 14:47 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

De dag erna ook The Soft Moon en Lumerians. Hmm..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2012 14:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oeh.



Silence
Usericon van Silence
Posted 28-10-2012 11:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Klinkt goed, Le Guess Who. Mono altijd al live willen zien en mooie gelegenheid nieuwe bandjes te ontdekken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2012 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-09-2014 12:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-09-2014 13:21 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Leuke verkooptruc, want het is maar 1 cd of 2x12" blijkbaar. Dus gewoon 1 album opgesplitst in 2 delen...

Volgens de promotalk zou het wel een terugkeer naar hun (hardere) beginperiode zijn. Ik ben benieuwd. Hun shows bij hun eerste 2 Europese tours zullen me altijd bijblijven omwille van het distortionvolume. De laatste jaren vond ik de shows altijd een beetje de braaf. We zullen zien komende december.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 09-09-2014 13:23]



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-09-2014 13:36 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Het zijn wel degelijk twee cd's ook.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-09-2014 14:09 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ah ok. Je kan dus ook de lp's als single lp's kopen blijkbaar. Had het zo niet begrepen in de promomail van temporary residence.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-09-2014 19:48 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het zou om een zachtere en hardere plaat gaan die elk apart te verkrijgen zijn, maar ook als 1 geheel.

Erg benieuwd naar en ik hoop ze in december eindelijk eens live te zien.


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 28-10-2014 22:50 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Ze spelen 2 december in Vera Groningen.
De eerste keer dat ik ze live ga aanschouwen.

http://www.vera-groningen.nl/agenda/mainstage/mono-helen-money


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-05-2015 11:49 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind Mono best goed, maar het concert gisteren in Den Bosch was echt prachtig, enorm van genoten. Die grootse post-rockclimaxen komen live gewoon vele malen beter en intenser over!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2015 20:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Prachtig inderdaad! En tof je te ontmoeten. Kort maar krachtig haha. Volgende keer pils.



Silence
Usericon van Silence
Posted 14-05-2015 20:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Godver, gewoon vergeten.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-05-2015 22:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

No friggin way haha. Je had mee kunnen rijden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2016 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen