|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
maar ook al twin peaks tshirt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neurosis soundguy invloedje! Japje van gister bakte er niet veel van iig "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hoezo 'ook al' ? Ik heb er nog nooit 1 gezien! Word er wel vrij veel op aangesproken door fans en nieuwschierigen, zo gister ook weer. Maar goed, dat is offtopic! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heb samen met baardmans met open bek staan genieten daar in de vera maar het was voor mij dan ook de eerste keer dat ik ze zag (kippevel). Naderhand hebben we de lp gekocht en op dat moment kwam de bassiste er aan, allemaal gasten snel hun ceedeetje door haar laten tekenen en toen keek ze naar ons of we ook een handtekening wilden waar op we allebij heftig nee stonden te schudden, ja hoor is we hebben 20 euro voor dat ding gedokt en dan ga je hem toch niet onder laten kliederen hahaha waarop een paar gasten ons wel heel verbaast aan stonden te kijken hahahahaa briljant gewoon weer. Maar volgende keer ga ik wel weer heen denk ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vond het concert in Vera eigenlijk vies tegenvallen. Qua opbouw deden ze steeds hetzelfde, werd voor mij op den duur toch wat saai. Ze beginnen steeds met een rustig stukkie, dan even wat opbouwende ritmes om uiteindelijk tot een uitbarsting te komen. Ook de uitbarstingen kwamen op mijn stoney hoofd saai over, steeds maar gebruik makend van octaafmelodieen. |
|
quote: Goh, volgens mij is dat juist de bedoeling van het genre wat ze spelen... volgende keer maar naar een compacter bandje dan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ben ik niet helemaal met je eens. Een band als Cult Of Luna doet dat naar mijn mening veeeel vetter Opbouwen naar uitbarstingen is het inderdaad, maar om dat elk nummer op dezelfde manier te doen vind ik fucking saai. |
|
quote: CoL hanteert echter een ander genre, maar wel met invloed uit de post-rock wereld. Tja dat je het saai vind kan ik wel begrijpen, maar juist de opbouw zorgt vaak voor een geniale climax en de kippenvel momentjes (al had ik dat bij Mono ook vrij weinig... zoals ik al eerder genoemd heb, heb ik meer met Explosions in the sky) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik snap zeer goed dat de songopbouw soms wat ééntonig en voorspelbaar wordt, maar het is zeker niet minder voorspelbaar dan een gemiddelde death of black metal song, die toch meestal grotendeels bestaat uit 4 minuten doorblazen. Dan verrast Mono mij toch meerdere malen vaker. Onder andere door instrumentenkeuze, en samenloop van melodieën. Hun nieuwe album pruim ik echt verschrikkelijk goed, vooral Ashes in the Snow is gewoon genieten geblazen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar beluister nu ashes in the snow op hun myspace. Prachtig! Zou zo onder sommige italiaanse horrorfilms kunnen als soundtrack. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-07-2009 22:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo, heb de nieuwste weergevonden! Wat een pracht cd Boeiender |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Moet nog ontvangen worden .. |
|
quote:Heb je wat om naar uit te kijken. Boeiender |
|
Treu, maar heb het liever dan dat gewacht .. meteen een nice shirt erbij besteld. |
|
10 minuten geleden ontdekt via het Mogwai topic... Wat een geniale muziek! http://www.youtube.com/watch?v=1B00qU5uc58 meteen verkocht "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Gekocht bedoel je? Zwikkie binnen, vette cd en vet shirt |
|
Nee dat komt misschien ooit nog! Ik ben nu verkocht en verdownload! Middels You are there [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 30-07-2009 17:20] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Sabbath is ook geweldig: EDIT: Zeker eens "One step more and you die" en de nieuwe "Hymn to the Immortal Wind" uitproberen. [Dit bericht is gewijzigd door Rix op 30-07-2009 17:36] |
|
We are extremely proud to announce the following... One Inch Badge and Tidal Shift presents: MONO (jpn) with THE HOLY GROUND ORCHESTRA + support KOKO, London June 7th 2011 7:30pm // £20.00 advance www.seetickets.com www.ticketweb.co.uk Following their orchestral performances in New York, Tokyo and Kuala Lumpa, Japanese post-rockers MONO bring their experimental and neo-classical masterpiece 'Holy Ground' to London for a one-off European exclusive with the 24-piece 'Holy Ground Orchestra'. Only to be performed live once every few years this is an incredibly rare and special MONO experience. Even zien of we het financieel voor elkaar kunnen krijgen, hopelijk deze week nog kaartjes fixen. You have time. You are doing fine. |
|
Dat moet verdomde mooi zijn. En vanaf Eindhoven (ryanair) vlieg je erg goedkoop. Jammer dat het midden in de week is. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-03-2011 16:30] |
|
quote: Dat is verdomd mooi kan ik je zeggen. Heb hier de trippel LP liggen en tot mijn grote vreugde bleek er ook een DVD bij te zitten. 2 uur lang kippevel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Shit, dan zit ik in Ierland Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha, gelukkig was ik net op tijd met de awsomeheid ontdekken van Mono, en heb ze dus vorig jaar nog in Nijmegen voor 12 pleuro kunnen zien, wel een gehoorbeschadiging aan over gehouden helaas. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |