IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mono (de Japanse band) Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 27-05-2009 13:27 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik zal de nieuwe cd nog eens een kans geven. Ik heb ze een jaar terug ofzo een keer in het Patronaat gezien en ofschoon de muziek erg mooi/sfeervol was, begon het me op een gegeven moment toch te vervelen, vooral omdat de nummers nogal plichtmatig en voorspelbaar waren.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-05-2009 22:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

in vera ben ik da bai


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2009 22:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2009 15:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog meer mensen naar Vera op 1 juli? Dat wordt weer genieten


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-06-2009 19:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ja, ben erbij Zin in... eens kijken of het zo memorabel gaat worden als Explosions in the sky vorig jaar..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-06-2009 19:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Mono op Roadburn nu te beluisteren bij 3voor 12.
Doe er je voordeel mee want het klinkt erg goed live, tog maar eens wat van aanschafen denk ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-06-2009 21:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Dank u! Ik was er wellicht bij, maar toch is het nogsteeds na genieten. Van het hele festival overigens, maar zeker ook van Mono.


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-07-2009 0:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Dus, wie gaan er nu allemaal? Ik heb m'n kaartje al! Morgen rond 5u richting Grunn.. eerst nog ff eten en hangen daarna richting de Vera! Zin in!!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-07-2009 2:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben erbij.


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-07-2009 2:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Mooi zo, oordoppen maar mee


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-07-2009 2:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, ik geloof wel dat ze van pas zullen komen, ja.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-07-2009 12:35 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Heb net nog gereserveerd voor 2, zou het nog lukken?


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-07-2009 13:21 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

En gelukt, tot vanavond


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-07-2009 14:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 13:21 schreef verlepte theedoek het volgende:
En gelukt, tot vanavond

Jeah, lekker met Baard aan de cola vanavond bij mono hahahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-07-2009 14:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ook maar even gereserveerd, voor de zekerheid.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 01-07-2009 15:04 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

Niet gereserveerd, maar ik kom er vast wel in



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-07-2009 15:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2009 9:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Vond er niet veel aan gister...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2009 14:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vond het vet!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 02-07-2009 14:13 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 2 juli 2009 14:03 schreef Schaep het volgende:
Ik vond het vet!


+1 was een superbeleving


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2009 14:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het was gaaf, maar lang niet zo memorabel als Explosions in the sky vorig jaar.. oké je moet ook niet gaan vergelijken. Heb wel genoten van een aantal nummers, maar had op een betere setlist gehoopt. Ook het gekraak aan de rechterkant stoorde mij enorm. Stond ook vrij vooraan/rechts... jammer dat ze geen leuke shirts mee hadden.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-07-2009 14:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Die PA was hard naar de bloemetjes idd...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2009 14:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat wel, aan alle kanten.

De volgende keer maar wel echt een biertje, Argh!


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2009 14:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 14:51 schreef Schaep het volgende:
Dat wel, aan alle kanten.

De volgende keer maar wel echt een biertje, Argh!


Heb je niet gezien... maar was ook 5mins voordat ze begonnen pas aanwezig, en stond vervolgens het complete concert vooraan gestaan op een plaspauze na dan! Als je iemand in een Twin Peaks shirt gezien hebt dan was ik dat.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 02-07-2009 14:59 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ben niet geweest, had op roadburn hele set uitgekeken met snoeihard doch briljant geluid ging dat liet laten verpesten door naar de Vera te gaan.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen