|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
in vera ben ik da bai IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! signature |
|
Nog meer mensen naar Vera op 1 juli? Dat wordt weer genieten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, ben erbij Zin in... eens kijken of het zo memorabel gaat worden als Explosions in the sky vorig jaar.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mono op Roadburn nu te beluisteren bij 3voor 12. Doe er je voordeel mee want het klinkt erg goed live, tog maar eens wat van aanschafen denk ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dank u! Ik was er wellicht bij, maar toch is het nogsteeds na genieten. Van het hele festival overigens, maar zeker ook van Mono. |
|
Dus, wie gaan er nu allemaal? Ik heb m'n kaartje al! Morgen rond 5u richting Grunn.. eerst nog ff eten en hangen daarna richting de Vera! Zin in!! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ben erbij. |
|
Mooi zo, oordoppen maar mee Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, ik geloof wel dat ze van pas zullen komen, ja. |
|
Heb net nog gereserveerd voor 2, zou het nog lukken? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
En gelukt, tot vanavond www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jeah, lekker met Baard aan de cola vanavond bij mono hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ook maar even gereserveerd, voor de zekerheid. |
|
Niet gereserveerd, maar ik kom er vast wel in |
|
Ja. |
|
Vond er niet veel aan gister... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik vond het vet! |
|
quote: +1 was een superbeleving www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het was gaaf, maar lang niet zo memorabel als Explosions in the sky vorig jaar.. oké je moet ook niet gaan vergelijken. Heb wel genoten van een aantal nummers, maar had op een betere setlist gehoopt. Ook het gekraak aan de rechterkant stoorde mij enorm. Stond ook vrij vooraan/rechts... jammer dat ze geen leuke shirts mee hadden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Die PA was hard naar de bloemetjes idd... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat wel, aan alle kanten. De volgende keer maar wel echt een biertje, Argh! |
|
quote: Heb je niet gezien... maar was ook 5mins voordat ze begonnen pas aanwezig, en stond vervolgens het complete concert vooraan gestaan op een plaspauze na dan! Als je iemand in een Twin Peaks shirt gezien hebt dan was ik dat. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ben niet geweest, had op roadburn hele set uitgekeken met snoeihard doch briljant geluid ging dat liet laten verpesten door naar de Vera te gaan. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |