|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Demise echt een heerlijke plaat. Kippenvel-brengende riffs.. Die Eulogy IV moet ik nog reeds uitchecken. Die blalbla terrorrist cult doet me dan weer niks. |
|
quote: *zet 'Instinct: Decay' op boodschappenlijstje* |
|
quote:+1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als ik dit zo lees is het een logische vervolg op Eulogy IV? Dat was een schitterende eigenaardige plaat, hun beste werk. |
|
quote: al gekocht? signature |
|
In de US gaat Nachtmystium toeren samen met Pelican en Daughters ... |
|
huh????! Daughters ken ik wel niet signature |
|
Daughters is Mathcore enzo. |
|
De PicLP versie is sinds kort in mijn bezit. Zal 'm spoedig 'ns draaien. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Heb de laatste pas even geluisterd, maar wat een allemachtig kutgeluid zeg... Zo erg dat ik m'n idee van aanschaffen meteen weer heb laten varen. |
|
quote: Ze komen ook naar Europa, maar het is nog niet zeker wanneer. Hij zei op Krieg dat dat dit jaar zou gebeuren. Alleen moet er dan niet teveel gezeik zijn, met mensen die hem de hersens in willen slaan omdat hij lp's e.d. niet heeft verzonden, want dan komt hij 'mooi niet!' |
|
quote: Dat is de charme van Nachtmystium. Tenminste, als die plaat hetzelfde is als de twee die ik heb, weet niet welke dat zijn. |
|
quote: Noem het maar charme... Ik heb hier een stapel opnames (van verschillende bands) van de bekende vijftien-jaar-oude-taperecorder-kwaliteit liggen die ik makkelijker kan luisteren. |
|
quote: Tsja, het is geen muziek die je snel op de radio zult horen, maar dat is ook niet de bedoeling. Nachtmystium is, zoals M. erg fijn beschreef, muziek waar je met een dikke naald doorheen moet prikken. Het kostte mij ook een tijdje voor ik er iets aan vond. [Ik luister het overigens nu nog niet vaak.] |
|
quote:Nachtmystium en Daughters, hm, overwegen waard. Pelican is maar zo-zo live. |
|
quote: Nee nee, Daughters niet volgens mij, sorry. |
|
Krijg smaak kutblekkie! |
|
Eh, ik bedoelde dat Daughters niet mee naar Europa komt, imbeciel. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 01-08-2006 19:30] |
|
Nachtmystium zou'k ook wel eens willen aanschouwen! een aantal sublieme albums imo en ook de nieuwste Instict:Decay is errug sterk!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Lol, pwn3d |
|
quote: Terecht, moet hij zijn zooi maar opsturen. |
|
quote: Jep, maar als je hem de kanker in wilt schoppen kun je beter wachten tot hij hier is, in plaats van het van tevoren aankondigen zoals vorig jaar. |
|
Tja, dat is waar. Zal mij trouwens mijn harige aars jeuken of Nachtmystium komt. Zaadband. |
|
quote: Ik heb nog een Mocking the Philantropist DLP van 'm tegoed. Maar goed, sinds zijn bandje wat populairder is, en meneer een heuse labelbaas is geeft hij niet zo heel veel meer om oudere afspraken nakomen. Zo zijn er inderdaad velen die hun spullen nooit hebben gehad. Maar goed, wat doe je eraan; je gaat iemand niet neermeppen om een lp'tje. En de mensen die zeggen dat ze dat wel gaan doen lullen uit hun nek, getuige o.a. het feit dat mr. Shining nooit is aangepakt, of die kerel van Agonia. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |