|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat luistert die laatste heerlijk weg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Verklaar u nader, want zo snap ik er geen kloten van. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wel ja, na betaling duurt het enkele mails en drie weken alvorens het pakket in Amerika vertrekt. Uiteindelijk komt het aan en blijkt de MCD een gat te hebben in de barcode. Promomateriaal dus. Een antwoord op mijn mail daarover heb ik nooit ontvangen. Pretty lame, vind ik. Ik wilde nog nieuwe merch en Assassins kopen, maar heb mijn Nachtmystium materiaal de deur uitgedaan en de nieuwste gedownload. |
|
quote: Wat een figuur is dat ook. Een kameraad van me is destijds door hem geript. [namedrop]Weet nog dat hij me een mailtje stuurde om me te complimenteren met m'n vinylcollectie (die opzich niet zo gek veel voorstelde), en voor één LP bood hij testpersingen van Nachtmystium spul, waar ik zelf geen interesse in heb.[/namedrop] |
|
Ja, er zijn meerdere verhalen over BKR. |
|
Wat een boefje is hij. |
|
Zo'n rockster heeft het natuurlijk veel te druk om aan dergelijke verplichtingen te voldoen. |
|
Doomsday Derelicts, Mcd, is uit... en uitverkocht bij BKR. 2 van de nieuwe nummers te horen op http://www.myspace.com/nachtmystium |
|
quote: Ja werkloos zijn is zware kost tegenwoordig. |
|
Ik vind Doomsday Derelicts niet geweldig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
"We are proud to announce we will be performing at this years Roadburn Festival in Tilburg, Holland!!! We plan to do a special set just for this show emphasizing our more psychedelic material and will be debuting tracks from our next full-length album "Addicts: Black Meddle Pt. II". See you there!!!" 17 April 2010 |
|
quote:Industrial a la Ministry |
|
Benieuwd naar de nieuwe cd ja. |
|
Ik ook! Dit is een band waarvan ik elke keer dat ik een cd opzet meer ga genieten. Al vond ik de laatste EP niet super. |
|
quote: Die EP is niet echt bijzonder inderdaad. |
|
quote: Klinkt tof, en Sanford Parker is een koning. Van "Minks", hahahahahahaha. Maar goed. Hopelijk komen die gastmuzikanten ook mee naar Roadburn!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Interviewtje...wel een jaar op moeten wachten maar wel goed gedaan van 'm vinik http://lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=2897 |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Cool! |
|
Erg benieuwd. |
|
ben de nieuwe net aan het beluisteren klinkt goe! blacker, rauwer, venijniger dan de EP's beetje Blood Cult achtig signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gjapje neej, kmoet zeggen, het rockt wel hoor, veel postrock, heel veel heavy postrock [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-04-2010 23:01] signature |
|
oh hij is dus wel gelekt al? Even checken edit: niet te vinden, luister je niet naar de nieuwe Twilight? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2010 23:03] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |