|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nee, kheb em net van Century Media kunnen downen komt maar in juni of zo uit... tijd genoeg om in te laten werken signature |
|
hehe, goed da's met een watermark, kunnen ze zo achterhalen waar hij vandaan komt, krijgen we nooit meer promo's signature |
|
alleen homo's verkopen promo's! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zou je je last.fm trouwens niet even uitzetten bij dit soort praktijken heer hypnostradamus? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-04-2010 23:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
o. euhm... bwa, moet dat? kun je kopi£ëren via Last.fm dan? signature |
|
quote: en alleen ***** sharen streams signature |
|
Niet echt één van mijn favoriete bands, maar ze hebben enkele gave releases. Ik vind vooral Eulogy IV en Instinct:Decay goed. Evil Dick |
|
quote: Nee, natuurlijk niet, je kopieert toch geen muziek naar last.fm als je scrobbelt? Gewoon aan laten staan, kun je lekker patsen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Moet toch echt een keer tags van een willekeurig album veranderen in tags van een album wat pas maanden later uitkomt... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik weet nog wel dat destijds onder meer alle tracks van My DyInG BrIdE - A LiNe Of DeAtHlEsS KiNgS' een tijdlang in breezah format stond getagged op last.fm :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hahaha, dat is ook fijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wat is patsen? signature |
|
quote:Opscheppen of pochen. |
|
O. de geste-kakker uithangen - signature |
|
pat·ser de; m,v -s iem die al te duidelijk laat blijken rijk te zijn edit: geste-kakker, dat woord kende ik dan weer niet. Leuk woord. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 10-04-2010 13:02] |
|
Benieuwd ja naar deel 2 van black meddle |
|
Hier ook maar dan; Erg benieuwd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Track 'No Funeral' te downloaden: http://stereogum.com/346952/nachtmystium-no-funeral-stereogum-premiere/heavy-rotation/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een saai poep nummer! |
|
quote:Valt me erg tegen, vooral die keyboards en drums. Klinkt nergens naar. |
|
Ik vind het wel wat hebben, lekker catchy dat zéér zeker haha! Psychedelic industrial? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-04-2010 22:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het nieuwe nummer dat Nachtmystium op Roadburn speelde was wel wat steviger dan dit. Er is dus nog hoop voor de cd. |
|
Kan me voorstellen dat narrowminded metalheads hier helemaal niets mee kunnen, so let the bashing begin! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
En nog 2 andere nummers; http://www.candlelightrecords.co.uk/digital/ecard/nachtmystium_addicts_ecard/nachtmystium_ecard.htm lijkt wel erg op bloc party [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-04-2010 23:01] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |