|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
CD van de week in de LC. |
|
Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Leeuwarder Courant? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Jawis. quote: |
|
Haha oke, deze week de LC bij m'n ouders thuis maar even openslaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vanmiddag even geluisterd: inderdaad meer een vervolg op I:D. Maaaaaaaaaaaaaaar, wel weer wat anders qua geluid en sfeer. En met toch wat meer tierlantijntjes (in de positieve zin van het woord) dan daar. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Was die van vrijdag, cultuurbijdrage. |
|
quote:Is'ie wel af? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja, deze wel. Geen ellenlang inkakzaadmoment op het einde Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik zou jou zondag een 'zaadmoment op het einde' bezorgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Volgens het stickertje op mijn "Silencing Machine" is het echt een aanrader voor fans van Dimmu Borgir. Ben benieuwd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nog een paar keer beluisteren voordat ik er echt wat over ga proberen te posten, maar vet schijfje. Ik hoor hierendaar pre-Instinct Decay-werk, maar ook veel totaal nieuwe ideeën. Gaaf! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gaaf is hij zeker naar mijn mening. Enerzijds nadrukkelijkere black metal, maar tegelijk nog meer "geëvolueerd" (om er maar een naam op te plakken) Sommige stukken blijven ook nog eens erg goed hangen. |
|
Lekkere plaat op het eerste gehoor! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
De nieuwe is geweldig! Vooral het titelnummer en de hekkensluiter Horns up! |
|
+1 lekker geluid zeg! signature |
|
titelnummer is idd lekker [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 01-10-2012 2:28] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-11-2012 19:37] |
|
Wat een vette plaat weer zeg, godzijdank ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Hahahaha! Geniaal "No Reply, No Refund, No Package" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
die moet ik hebbe! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
Jammer voor de fans, maar ik zal ze niet missen. Optreden in Baroeg van vorig jaar (met Dark Fortress en Verdelet in het voorprogramma) staat me nog steeds bij als een uitzonderlijk treurige aangelegenheid. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |