![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij had je als team daarna ook beter kunnen besluiten om jenkins daar lekker te laten sterven en daarna een georganiseerde aanval op te zetten ![]() ![]() |
|
Rensyk deed goede zaken vandaag! Favor of the Gods naar Europa halen for teh win!!!112! Bruce Banner ![]() |
|
hehe ja was fun 9 hoh wins achterelkaar ![]() ![]() ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
Lvl 12 alweer! Lain speel je een keer met mij? ![]() ![]() ![]() |
|
nu? Bruce Banner ![]() |
|
OKIE! :D ![]() |
|
Op een feestje sprak ik een jongen die World of warcraft gratis kon spelen over zijn internet. Hij gaf een hele uitleg hoe ik dat voor elkaar kon krijgen, ik had helaas al teveel gezopen om het te onthouden. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen??!! it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: quote: ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ok it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Alleen paupers spelen die meuk via private servers en bovendien kan die zooi nog geen 1000ste deel van de gebruikers aan waardoor het een smallscale multiplayer online rpg wordt ![]() Ik begin trouwens steeds meer te twijfelen of ik guildwars er straks bij ga doen als mijn wow char op 60 zit (9 levels nog) Zo'n necromancer lijkt me wel erg gaaf. Is het verplicht een subclass er bij te kiezen, of kan je ook bijvoorbeeld full necro gaan? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
je moet wel een 2e class nemen, maar die kan je uiteraard compleet verwaarlozen. Bruce Banner ![]() |
|
GW heerscht! Als jij trouwens van wat sigils afmoet rens, houdt ik me aanbevolen ![]() Kampfgruppe Chill stelt het nog immer zonder guildhall ![]() ![]() |
|
quote:Ik speel geen GW, maar mijn WoW main is nu lvl 60 en ik ga er alleen maar actiever mee spelen eigenlijk. Dat levellen is niet echt een uitdaging.. toegang krijgen tot de highend instances, de raid-quests als het omleggen van Onyxia en het vergaren van je equipment sets en epic equipment zeer zeker wel. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
hehe kheb er 4 verkocht aan de sigil trader in de arena, ging ie steeds zeuren dat ik het teveel geld was en het niet in mn inv paste :X de eikel ![]() |
|
Hehe, zonet een lv 11 in droknar gekregen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
inmiddels al weer lv 14 maar toch ff screenie: ![]() ![]() |
|
(en ja char genaamd naar bandje van Pier ![]() ![]() |
|
![]() Bruce Banner ![]() |
|
Vandaag met guild begonnen aan GvG matches, we staan na 16 matches nr 125 op de ranking. En hiermee ook het hoogst gerankte guild met zero losses. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
met enkele members van guild een nieuwe opgestart met aleen rank6+ ppl: ![]() ![]() |
|
Dude, dit wordt een obsessie. Kom je nog wel buiten? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |