![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Serieus? ![]() |
|
het is bijna Halloween, en GW houdt wel van een geintje ![]() check HoH, LA, en Droks ![]() Bruce Banner ![]() |
|
bestaat mijn ouwe guildje marvel superheroes nog beetje? of zijn die inmiddels weer gestopt? ![]() ![]() |
|
Geen idee. Kan mij niet boeien wat andere guilds doen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
ZO, Factions gekocht, en weer druk aan het spelen. Nieuwe guild gestart, "Legion of the Spammed". Erg gezellig ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
te koop guildwars - nightfall nieuw en nog gesealed only mail is real (táádidùdèdádááá) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Iemand die Nightfall heeft en behoefte heeft aan een Grey Giant pet? Ik heb een code die een quest unlockt waarmee je zo'n beest verdient. En ik speel het verder niet, dus als iemand er behoefte aan heeft --> mailen. Ik zoek nog wel even op of die pets niet voor kneiterveel geld verkocht worden ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |