![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Frozen Soil ![]() Bruce Banner ![]() |
|
altijd sochtends een paar uurtjes voor ik naar mn werk ga :p ![]() |
|
speeltijd varieert. Soms een uurtje, iets vaker een uur of 4 tot 6 (vooral 's nachts), en als ik bij Kathy ben, speel ik verdomd weinig. Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dat is wel een must ja, zo irri als tegenstander blijft rezzen ![]() ![]() |
|
idd ![]() Guild Battles: 44,95 Poisoning Ascalon Bow of Fortitude: 5000 gold Frozen Soil: 1 skill point and 250 gold The comments and shouts of your opponent: PRICELESS ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Als je in 6 team map zit, en er zijn 2 teams aan het vechten, is het ook erg leuk om edge of extiction neer te gooien, en dan met aleen de necro in de buurt gaan staan, en zodra 1 neer gaat non stop putriten ![]() |
|
edge of extinction, van wie is die skill? en wat voor een is het? ![]() |
|
Ranger spirit, When a creature dies, edge deals ** damage to all creatures of the same time ![]() |
|
Dat klinkt wel effectief ![]() |
|
Iemand hier toevallig nog een bruuske hamer te koop? ![]() ![]() |
|
kheb nog een max damage + 15% when hp above 50 + 30 hp hammertje, voor 250k gold zal ik hem voor je opzoeken ![]() ![]() |
|
tja zit nu op bijna 1k, dus als je nog ff hebt? FAKK man wat zijn die Ascention missions kut zeg!!!! ![]() ![]() |
|
Fun on the beach; ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 27-07-2005 0:16] ![]() |
|
quote: onder de 10 seconden ![]() ![]() |
|
Ik speel de laatste tijd weer meer, ben nu level 17 N/Me. Maar zijn er geinteresseerden om samen te spelen, mss zelfs een ZM Guild op te richten? (voor zover die er niet is ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk dat iedereen al in een of andere guild zit, en heb geen idee hoe je een guild verlaat. Kan dat uberhaupt? Ik zit met een N/Me in de Oasis, en ben nu vooral bezig met een E/Mo, die zit inmiddels in Kryta. ![]() |
|
easy! ga naar je guild screen, right-click op dat icoontje voor je naam, en kies Leave Guild. \m/ Bruce Banner ![]() |
|
WTB (necro)staff: +10 energy of hoger(liefst geen requirements maar curses of blood mag ook) damage maakt niet zoveel uit verdere dingen zoals +health is mooi meegenomen ![]() ![]() |
|
ja DAT doe je dus maar ergens anders ![]() RPG trader ofzo Bruce Banner ![]() |
|
Sorry ![]() ![]() ![]() |
|
![]() true. Maar om te voorkomen dat het een vette markplaats wordt hier, lijkt het me een goed plan om het niet meer te doen. Deal? ![]() koekje verdiend (WTS koekje ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Agreed hmmm koekjes ![]() ![]() |
|
quote: Kom eens snel weer keer online, heb nog een kadootje liggn voor je in mn stash ![]() ![]() |
|
Gisteren Hell's Precipice uigespeeld. Heerschmission, alleen jammer dat er niets te poisonen valt... ![]() Barrage heerscht ook hard genoeg, though ![]() Eerst met 7 of 8 verschillende teams gespeeld, met als spil Hamer, hamer z'n maat, en ik. CONSTANT lopen kankeren op iedereen, omdat ze zulke n00bs zijn!! ![]() ![]() ![]() Anyway, na 2 uur aankloten toch een gaaf team gevonden, en de boel afgemaakt. Vizier Khilbron = teh suck!! gaaf uitzicht ook, op dat grote veld in het zuiden (met die Portals) ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |