![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn, geen nieuwe attribute points voor mij meer dus. Ik heb zo'n Flame artifact trouwens, +30 Ht, 20% kans +1 Fire magic, en nog iets geloof ik. Die heb ik van zo'n collector gekregen, volgens mij in een van die dorpjes in de Maguuma Jungle (of anders Kryta zelfs). En ik was zo gelukkig om een superior fire magic rune te vinden. Die ascension missions zijn trouwens best cool met een goede groep, maar inderdaad ontzettend frustrerend met n00bs in de gelederen. Meteor Shower op de enemy priest ![]() Heeft iemand van jullie ooit Glint verslagen? Ik heb dat beest tot iets over de helft van haar health weten te krijgen, maar toen moest ik zelf snel uit range rennen en beginnen met 7 henchmen te resurrecten. Ik dacht al dat ik die hele mission opnieuw zou moeten doen, maar gelukkig is Glint merciful ![]() ![]() |
|
quote:Overloopster! ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Wat vinden jullie van het nieuwe trading systeem? Ik vind het 3x niets! De prijzen van de normaaste dingen zijn zoo absurd hoog geworden dit is gewoon niet meer leuk ![]() ![]() |
|
quote: Waar spaar je nu voor dan? ![]() |
|
kwil mn pvp monk remaken in pve, met 15k armor ofzo hehe, naja mischien bouw ik hem eerst zodat ie kan solo underworlden ofzo ![]() |
|
Trading systeem suckt ja, komt door farmens die abusen het een beetje.. ze resetten hem daarom wel zo af en toe. ![]() |
|
quote: wisper me dan ff ik wil wel eens mee... Met mien warrior ofzo... Mn elementalist moet alleen nog even Et laatste lvl fixen en dan kan die ook wel mee en die heeft al een 15k armor ![]() ![]() |
|
hehe ik moet eerst naam verzinnen ![]() ![]() ![]() |
|
lol dus helemaal overnieuw beginnen? ![]() ![]() |
|
mja nog 2 weken tot ik weer moet arbeiten dus, hmz mischien wel dat een bepaald iemand wat aandacht gaat opeisen, en ik dus geen tijd heb om te spelen, hmz dat komt er michien wel weinig van.. ![]() |
|
Ken het maar das dan niet zo erg ![]() ![]() |
|
Ik ben vandaag geascend ![]() Meteen dragons lair missie gedaan, zijn we bij de laatste facet kappen ze allemaal ![]() Eindelijk underworld, zou mooi zijn als europe dan wat vaker de favor heeft. ![]() |
|
hehe alle goeie europ pvp-ers zijn naar usa server gegaan ![]() Damn mijn nec heeft 15k rok ding aan, maar dr schoenen steken er door heen :X zo irritirend ![]() |
|
Waar haal je dat 15k armor eigenlijk vandaan? ![]() |
|
Granite citadel, marhans grotto of fissure/underworld ![]() |
|
Granite Citadel heeft em ![]() ![]() |
|
quote: Lol ja koop het Fissure armor maar eventjes! ![]() ![]() ![]() Edit: Waar zit marhans grotto eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 19-08-2005 15:07] ![]() |
|
In de Ice Floe bij thunderhead keep ![]() |
|
quote: Ben verstandig en doe niet n00b, kom mee naar amerika, europa zuigt server wise. ![]() ![]() |
|
Moet zeggen dat erg genoeg vriendelijke mensen op de europe server zitten! ![]() ![]() |
|
PvP Xtreme was fijn ![]() Begonnen met pvp-en in 2 dagen 120 fame (rank2) en abnormale bergen faction gescoort ![]() ![]() ik voor de HoH (4 keer geweest gister helaas niet gewonnen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-08-2005 16:31] ![]() |
|
Yay! Rank 3 ![]() ![]() |
|
hmz, sinds die update met Sorrow's Furnace enzo, is GW constant aan het laggen. Soms ZO erg zelfs, dat ik bijna nergens meer fatsoenlijk heen kan kachelen... BIJZONDER irritant, vooral in GvG ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
vandaag ging het beter, gelukkig ![]() Net zwaar geslacht door een guild met rank 100-something ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |