|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gaarne ; memorial@xs4all.nl ben wel erg benieuwd na alle lovende woorden hier. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik wil hem ook wel, wat is je user name?? |
|
jezus sukkels... dit soort cd's mag je best origineel in huis hebben.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hmm ik hoop dat het lukt. Stuur 4 nummers tegelijk naar je toe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zie een eerdere post. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
? msn het dan effe over... das toch veruit t makkelijkst In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
good thinking. @ invictis: heb je msn? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ben zwaar benieuwd. Maaruh samples staan gewoon op de Code site.... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
net gekocht - vooral Arcturus en DHG invloeden. de black is dik ok, tamelijk origineel, maar ik ben een beetje teleurgesteld. Na die review hier had ik iets verwacht van een supergeluid à la Quintessence of Masquerade van Arcturus. Misschien met nog wat luisterbeurten. Mis een beetje meer eigenzinnigheid. Wel een top-avantgarde black stuk, mooie composities en vorm, maar de uitwerking is bij mij voorlopig een beetje koud gebleven. Of moet ik zeggen heet? signature |
|
vette cd wel, enige minpuntje vind ik de cleane zang, die toch wel vaak van een magere kwaliteit is. no text supplied |
|
quote: Mja, die samples stellen niet zo veel voor, veel te kort. |
|
Heb 'em binnen, maar helaas nog niet kunnen luisteren omdat de nieuwe Nattefrost tegelijkertijd kwam. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt wel vet, alleen absurd kleine demo's |
|
Heb net de cd een eerste luisterbeurt gegeven en het klinkt vooralsnog erg overtuigend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor het eerst in jaren dat ik een black album te pruimen vind ..... Zegt wel wat ... |
|
Ben ik nou echt de enige die hem 'niet zo' vind? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:zegt wat over jou ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat ik goede smaak heb |
|
nee, dat je een bananen-eter bent In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
He bah nee dank u |
|
quote: ik vind hem ook niet "zo" mag er zijn , maar een beetje ge"peccatum"ed. is ok, maar niet ok! signature |
|
quote: Nee hoor. |
|
Ach, er komt tegenwoordig zo weinig goede black metal uit dat men al gauw geneigd is om een vrij goede release helemaal de hemel in te prijzen. no text supplied |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |