IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : <code> Vorige pagina | Volgende pagina
KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 18-11-2009 22:41 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Nouveau Gloaming, lekker catchy BM , eens horen of die tweede cd ook bevalt.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2009 3:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

catchy? Hele gave plaat hoor maar alles behalve catchy.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2009 3:31]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2009 5:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb dit totaal nog nooit gechecked.
Staat iig op de "te luisteren" lijst.

Silence
Usericon van Silence
Posted 19-11-2009 7:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 3:30 schreef Burzum het volgende:
catchy? Hele gave plaat hoor maar alles behalve catchy.
Ik wilde zeggen, die nieuwe mag je eerder catchy noemen, maar nouveau? Nee.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-11-2009 8:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik vind NG ook al behoorlijk catchy.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-03-2010 20:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vette foto, gemaakt door de drummer van Sólstafir.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 29-03-2010 7:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Erg gaaf!

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-06-2010 17:10 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Afgelopen vrijdag de vinyl editie van Resplendant Grotesque binnengekregen!

Naast het bovenstaande zat er ook een poster en een Blutvial CD'tje bij.

Dit is trouwens de eerste release van Haintic, Aorts eigen labeltje.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 16-06-2010 17:12]

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-11-2010 13:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Studio Update!
We have not been in hibernation, but merely stealing ourselves, plotting and concocting since we returned from our European tour last year. There have been many changes in the Code camp and we would like to bring some of them out into the open for the carrion to feed . . .

Our, so far untitled, 3rd album is slowly emerging from it's crysalis. It's a mutant creature that's evolving and forming of its own will, as we mould to it and bring it to life. We are currently working on some experimental vocal lines and arrangements, re-arrangements and re-arrangements. Kvohst and our wordsmith Andrew Nicol are threading the letters through the needles and so far Aort has composed 10 unrefined and deathly heavy, raw working tracks. As you may crave, this new album will be a continuation of pushing the boundaries of progression and developing the strange world of Code further off the map and into uncharted zones - there will be many things that will shock, bewilder and flabbergast and yet there are many notions that pull the sound into a more organic and raw state this time around . . .

We are very elated to announce that we have, at last, found a full-time drummer for Code who is very much the soul we've been searching for and fits the mould like a blackbird glove. He is an old hand on the skins and has had extensive previous experience pounding drums in a range of diverse acts. We would like to welcome Lordt to the cult of the wayside pastors.
We would also like extend our thanks and belated welcome to Andras, our lead guitarist who joined the band on a permanent basis during our Eurpean tour and who played the beautiful solo in "I Hold Your Light" on Resplendent Grotesque. Andras has been a powerful performer and astounding musician with Code and we are very inspired by the energy and remarkable craft he brings to the fold.

In other news, we are sad to announce that, due to his current re-ignition with DHG and their busy schedule, plus our desire to build a stronger and more stable, permanent lineup, Vicotnik will not be able to join us for this recording and so he has departed the band. We would like to extend our heartfelt thanks for all his invaluable support since the early days of the band. Those who have come to love the eccentric basslines in Code will not be disappointed with his successor however, and we feel that the new blood is just what the hearse-nurses ordered to allow the band to grow and mutate. It has always been part of Aort and Kvohst's formula for Code that the bass lines have their own part to play in the sound and makeup of the band and so this will absolutely continue and evolve. The process will be hard and strict, but we are currently testing out replacements, and in the mean time, we have our good friend Ilia from Indisenence filling in on session bass duties for some, as yet undisclosed, forthcoming live shows. Some of you may remember Ilia when he performed with the band in Bitterfeld, DE and Brutal Assault, Czech Republic, with the band in 2008. We are looking forward to raising some hell with him again soon.

If you live in the UK and you feel that you have the inherent psychosis to want try out for the bass role in Code, we ask you to send some demo material (preferably via video) to onecodeone AT hotmail.com

http://www.myspace.com/codeblackmetal/blog/540748611

Hmmm, Vicotnik eruit, dat is toch wel erg jammer Hopen dat ze een goede replacement vinden!

Wel fijn dat ze bezig zijn met nieuw werk

Quis moderabat ipsos moderatores?

Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 20:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kvohst Leaves

With regret, I would like to announce that Kvohst has left Code in order to concentrate on his own music with Hexvessel and vocals with Dødheimsgard. I of course wish him all the best for the future and extend my thanks for 10 years of pleasurable and productive work together.

This is not the end, but hopefully a shift in course to fresh destinations. I have been working with a great new musical line up over the last half a year or so to really hone where the new album will be heading. I have been working on this new album for the last two years and we all believe very strongly in it's potential as a dynamic follow up to Resplendent Grotesque. How this will be realised vocally is not clear at the moment, there are many questions that remain unanswered…..but there are irons in fires. The one certainty is that I am as determined as I have ever been and I will put the same unflinching soul and dedication into the future as I have with both of our albums to date.

I also have new projects afoot which will up the ante in terms of brutality and darkness so please keep your eyes peeled for more information.

Thanks as ever to all those who find a home within Code's musical endeavours….your continued support is always massively appreciated

Aort

http://www.myspace.com/codeblackmetal/blog/542383981

Goddammit...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-03-2011 20:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 14 maart 2011 20:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
I also have new projects afoot which will up the ante in terms of brutality and darkness so please keep your eyes peeled for more information.

Ahhhh, hij gaat bij Dark Funeral?

Argh
Usericon van Argh
Posted 14-03-2011 20:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Hm... dan moet Czral maar bij <code> gaan zingen dus

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 20:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 20:51 schreef Argh het volgende:
Hm... dan moet Czral maar bij <code> gaan zingen dus

Hehe, wie weet wie weet

Op het moment heb ik even moeite om te bedeken dat iemand anders daar zingt, eigenlijk. Was toch uiteindelijk wel HEEL erg fan van de ontwikkeling die Kvohst doormaakte. Perfecte match met het <code>-werk. Oh well, komt vast goed.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dit is een beetje jouw bandje of niet, Assie?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 21:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik ben wel lichtelijk gecharmeerd van <code>, ja. Nouveau Gloaming en Resplendent Grotesque zijn werkelijk geniaal.

En wat ik zoal aan andere bands/projecten van de heren meekrijg werkt ook wel goed voor me

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het ook wel ok, heb ze een keertje live gezien en dat was ook goed te doen, maar toch krijg ik er geen stijve van.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-03-2011 21:44 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Beetje jammer van je taalgebruik, verder ben je wel lief~!

Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 21:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vind het ook wel ok, heb ze een keertje live gezien en dat was ook goed te doen, maar toch krijg ik er geen stijve van.

Man man man, ik krijg al een stijve als ik hoor dat jij er geweest bent

Uhm... Anyway...

Buiten dat ik in dit geval een behoorlijk fanboy lijk/ben, vind ik ook met het objectievere deel van mijn brein dat het echt goed is. De songwriting, zeker op RG, is zo solide; wordt geen noot teveel gespeeld of een riff teveel herhaald.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:44 schreef KHPLF het volgende:
Beetje jammer van je taalgebruik

Waar doel je precies op?

quote:
verder ben je wel lief~!

Dank je wel.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Man man man, ik krijg al een stijve als ik hoor dat jij er geweest bent

Uhm... Anyway...

Buiten dat ik in dit geval een behoorlijk fanboy lijk/ben, vind ik ook met het objectievere deel van mijn brein dat het echt goed is. De songwriting, zeker op RG, is zo solide; wordt geen noot teveel gespeeld of een riff teveel herhaald.

Ik ga die RG nog maar eens opzetten dan. Ik vind namelijk wel dat deze band erg ok is en eigenlijk verbaast het me dat het me nog niet heeft gegrepen.

Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 21:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ga die RG nog maar eens opzetten dan. Ik vind namelijk wel dat deze band erg ok is en eigenlijk verbaast het me dat het me nog niet heeft gegrepen.

Gek is dat soms, hè? Dat je totaal begrijpt wat ze doen, waarom het goed is maar dat het gewoon niet klikt.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gek is dat soms, hè? Dat je totaal begrijpt wat ze doen, waarom het goed is maar dat het gewoon niet klikt.

Dat klopt. Ik vraag me af of dat het gevolg is/kan zijn van een overkill aan muzikaal consumeren.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-03-2011 21:55 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Waar doel je precies op?

DAT WEET JIJ ZELF OOK WEL.,

Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 21:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 20:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hehe, wie weet wie weet

Op het moment heb ik even moeite om te bedeken dat iemand anders daar zingt, eigenlijk. Was toch uiteindelijk wel HEEL erg fan van de ontwikkeling die Kvohst doormaakte. Perfecte match met het <code>-werk. Oh well, komt vast goed.
Ik kan me ook geen ander stemgeluid voorstellen bij de muziek. Erg jammer, maar ik ben benieuwd wat voor verandering het betekend op muzikaal gebied.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 14-03-2011 22:00]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 21:55 schreef KHPLF het volgende:
DAT WEET JIJ ZELF OOK WEL.,

Jawel, maar ik wil het graag uit jouw mond horen.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com