IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : <code> Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-10-2005 19:16 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Wash scars and use this eye.
Roll it from the navel to the pubis.
Circumnavigate wet hip.
Turn these bodies round.


snap je dat echt niet


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-10-2005 19:22 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ben die Nouveau... ook nog es aan het luisteren... wat een geweldige plaat blijft dit toch!! Top 5 van dit jaar voor mij!


Member of the iso-betawuste crew!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-10-2005 20:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 oktober 2005 19:16 schreef Aaaarco het volgende:
snap je dat echt niet


Ach gut, wordt er ook nog eens een wakker.
Nou, leg het mij maar eens uit dan Sahib.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-07-2006 9:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

CD'tje eergister aangeschaft, na het geluisterd te hebben bij de "klassieke muziek" afdeling van de Fame in A'dam.

Leuke CD, zit muzikaal lekker in elkaar (hypnotiserend!), vocalen lekker afwisselend. De vernieuwende elementen maken het goed af, moet nog blijken of het bij "leuk" blijft, of dat ik na een paar luisterbeurten alleen de beschrijving "geniaal" nog adequaat vind.

En ik ben wel benieuwd naar wat Aaaarco denkt wat het stukje betekent wat XNegativeX quote. Ik heb zelf wel een idee, maar het is nog wat te vroeg op de dag voor sexuele verwijzingen Ik zal eens de hele tekst er bij pakken voor ik contextloze uitspraken ga doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-07-2006 10:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik lees nooit echt texten en t boeit me geen knalroze flikker waar ze t over hebben...

'nuf sed

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 05-07-2006 10:53]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-07-2006 10:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe, en wel mensen afzeiken dat ze het niet snappen, heersend hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-07-2006 11:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik stelde enkel een vraag.. niets afzeiken..

blijft overgens een geniale schijf


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-07-2006 11:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Licht sarcastische ondertoon dan?

Ik weet dus nog niet of ik het een heers cd vind, nog maar een paar keer aanslingeren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-07-2006 9:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

en? al ondervonden dat t een meesterlijk stuk herrie is?




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2006 9:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehehe, wat een stom toeval, ik zet net m'n winamp aan en: the Cotton Optic

straks meer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-07-2006 11:42 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

GENIALE plaat dit!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 12:01 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Klinkt allemaal interessant.. Maar die site is dood en ik kan nergens samples vinden. Weet iemand misschien nog een adresje waar wat te vinden is?


zo kan ie wel weer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2006 12:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nope. Ik ben er ook lang naar op zoek geweest, uiteindelijk in een winkel geluisterd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 12:17 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ok, dan ga ik dat ook maar een keertje doen.


zo kan ie wel weer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-07-2006 12:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 12:25 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ah! Bedankt. Ik gaat luisteren.


zo kan ie wel weer


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-07-2006 12:39 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Klinkt wel gaaf, alleen die cleans zijn toch nog wel ff griezelen. Daar moet ik nog wel aan wennen, maar het is zeker niet slecht.


zo kan ie wel weer


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-09-2006 1:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

http://www2.hvweb.co.uk/~svs/code/pollen.mp3

Excerpt van een exclusive track, waar hebben ze die verstopt dan?

edit: de promo dus...

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-09-2006 1:23]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-02-2007 16:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Tja;

quote:

New vocalist announced - Simen Hestnaes

Code have just announced that the vocalist for the forthcoming second album will be Simen Hestnaes (Arcturus/Dimmu Borgir). Check our myspace site for more information in the blog.

Aort



Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2007 16:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zolang ie niet clean gaat balken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-02-2007 17:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Daar op het vorige album de clean vocals het geheel juist speciaal maakte, vrees ik dat het volgende album typische Simen clean vox zal hebben die niks speciaals met zich mee dragen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2007 17:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Sja...ik weet ook niet hoe dat gaat uitpakken. Ik heb niks tegen zijn zang, maar hij zingt tegenwoordig overal bij lijkt het wel. Hierdoor gaat het allemaal veel op elkaar lijken. Maar wie weet pakt deze combi erg mooi uit.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-02-2007 15:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hmm, ik vrees dan inderdaad voor de volgende plaat.. ik had een geniale opvolger verwacht.. nu hoeft t op voorhand al niet meer van me....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-02-2007 16:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou nou nou.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-02-2007 16:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die pleurisstem van die simen drukt over zo hard een stempel op dat al die bands die met hem in zee gaan een vies plaatje afleveren... bah!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen