|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe schaf je iets hard aan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-06-2009 23:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Met een klauwhamer! quote: Zeg, Sherlokc, moet ik je het verschil tussen die twee statements uitleggen of denk je er zelf nog even over [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-06-2009 23:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb 'm vanmiddag binnen gekregen! uyteraarsch al eerst gedownload, maar dit is het aanschaffen waard! Het mist de kille feeling van nouveau gloaming, maar het heeft nu een meer melancholische sfeer! De zang van kvhost is geweldig en voegt echt veel toe aan de recht-toe-recht-aan muziek! Hoewel deze wel een goede opbouw en (icm de zang) breaks hebben! Topplaat die meerdere luisterbeurten nodig heeft! |
|
Nog steeds niet geluisterd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wat een pareltje is "Resplendent Grotesque" toch. Veel catchier dan "Nouveau Gloaming" en toch ook veel meer een blijvertje. Ik hoop dat ze wat aandacht trekken buiten het black metal-cirkeltje, iedereen met hart voor goede muziek zou dit minstens eens moeten checken. Het begin van de eerste track "Smother the Crones" alleen al, wow. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga het even downen, de vorige vond ik ronduit kut dus het kan alleen maar meevallen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind de nieuwe t.o.v. Nouveau Gloaming toch een beetje tegen vallen. Niet slecht, maar het eerste album vonnik briljant... |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+veel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou nou, ik luister die laatste nu voor het eerst maar ik moet ook deze afschrijven, de mafkees die de laatste DHG omzeep hielp met dat gekweel van hem "zingt" hier dus ook, heel jammer. Verder hoor ik weinig interessante riffs voorbij komen tot nu toe, dus --> prullebak [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-06-2009 12:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rare jongen, die spectre. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dan heb ik het nog niet eens over de saaie standaard metalproductie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mweh. Het is wel echt een groeiplaat, in het begin vond ik het ook niet echt wat. Dat heeft toch zeker 4-5 luisterbeurten geduurd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik hou er niet van ( ), maar ik moet je toch gelijk geven. Niet vaak heeft een plaat zich zo op weten te werken, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Erg vette CD, krijgt dikke vette jaarlijstprioriteit. Ik verbaas me er vaak over hoe vet die nummers eigenlijk zijn en hoe ingenieus ze in elkaar steken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Juustem, dat ja. Enige minpunt vind ik de wat karakterloze productie. Ik had liever gehad dat Resplendent Grotesque het zelfde geluidje als Nouveau Gloaming had gehad, maar goed. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hmmmmmmm, nee. NG had van mij een betere productie mogen hebben en RG ook. Dat gezegd hebbende vind ik de productie van RG beter dan die van NG ('beter' is in dit geval 'minder afbreuk doen aan de muziek'). Maar goed, RG had zeker een wat ruiger randje mogen hebben als je dat bedoelt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik doelde vooral op het feit dat bij NG met name de basgistaar zo lekker dik in de mix ligt. En aangezien dat instrument toch een prominente rol speelt in de muziek van Code, vind ik dat een pluim waard. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zeker! Maar bij RG ligt hij nog steeds dik in de mix toch? Gaat wel wat meer op in het geheel dan NG, maar dat draagt ook weer bij aan de hypnotiserende / sfeermakende werking van de muziek. En nogmaals, nog steeds erg goed te horen - zeker op prominente momenten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verslaafd aan die cd, in korte tijd. Hele tijd terug een keer of 2 geluisterd, en vond het toen echt niks. Maar ben blij dat ik(ik weiger de eer aan MH te geven) 'm nog een kans gegeven heb [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-11-2009 18:06] |
|
Gewoonweg een superband die alweer een parel van een cd uitgebracht heeft! Pure klasse! Hopelijk nog meer van dat Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |