|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaan er hier mensen naar wâldrock ?? Ik wel, zeker weten !!!!!!!!!!!!!! Vampie |
|
Hmmm ik wil wel maar ik heb geen vervoer, en of ik gezelschap heb weet ik ook nog niet Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
vast wel Suck my piss |
|
ik heb best zin om te gaan eigenlijk, maar wie komen er eigenlijk op dat festival??? |
|
quote:Ja, dat is wel belangrijk om te weten..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik denk dat mijn festivalbezoek dit jaar beperkt blijft tot Dynamo, Wacken en wellicht/waarschijnlijk Stonehenge..... |
|
Vergeet je Werchter niet??? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik woon in Enschede... en daar komen is nog niet zo'n probleem misschien (trein enzo) maar dan moet ik daar ergens kunnen slapen (waldrock is toch maar 1 dagje?) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Zeker nu bekend gemaakt is dat the DEFTONES op Waldrock staan hoef ik er al helemaal niet meer heen...... Vampi: Het gezelligste festival in het Noorden heet Stonehenge (in Steenwijk) |
|
jaaaaaa dat is zoooooo klote, defftones, maar ik ga duz nog wel. enuh kijk allemaal maar op :http://www.waldrock.nl daar staat wel welke bands er bekend zijn en die wordt ook elke keer geupdate, enuh.....blijf er in je tentje slapuh !!!!!! Vampie |
|
Hmmmz ik zit nu wel te klagen dat ik geen gezelschap enzo heb, maarjah d'r komen nog helemaal geen goede bands vind ik. Ik heb trouwens wel een vaste kameraad voor concerten enzo, maar een festival magtie niet alleen naartoe om één of andere reden Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
jah maar hij gaat dan tog met juu ?? das toch nie alleen ?? of hoe bedoel je eigenlijk Vampie |
|
quote:Ik denk dat dat het probleem is |
|
moest wel ff nadenken hahahahahaha Vampie |
|
Vampie, ik ga eigenlijk ook altijd naar Waldrock (hoe krijg ik dat dakje er ook al weer op?), wie er ook spelen. Is voor mij op fietsafstand, kom er altijd bekenden tegen en is altijd gezellig. Maar voor de bands die nu bekend zijn loop ik ook nog niet echt warm. No regrets and no remorse... |
|
neeeeee man die band sucken zoo verschrikkelijk, gadverdamme. er moet death en black metal komen !!! en goeie death/black metal, dit zooitje suckt echt zo gigantisch. Nou en dat dakje ?? shift+6 en dan de a daarna. â een dakkie, mzzelos Vampie |
|
quote:Dat werkt dus alleen als je toetsenbord instellingen op "US international" staat. Alt+0226 werkt altijd. (oops nu ben ik aan het slowchatten ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 31-03-2001 23:34] |
|
[off-topic]Werchter is dit jaar geen metalfestival, maar een rock/popfestival geworden. [/off-topic] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Werchter is nooit metal geweest Morgoth... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 05-06-2001 9:13] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: [off-topic]bedankt Paul. Nu snap ik waarom shift+6 op mijn werk wel werkt en thuis niet [/off-topic] No regrets and no remorse... |
|
Ik ga ook naar Waldrock... voor Macabre en Opeth, en eigenlijk ook wel voor Deftones, die ik helemaal niet slecht vind. Dus ik zie u allen daar wel, hehehe, gelukkig weet niemand wie ik ben Dead things grow from deep inside... |
|
quote:FOTO ! |
|
Lol, die wil je niet zien... Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ech wel |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |