|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Alhoewel hckeytrutten soms best wel lachen zijn. "Ik ben niet oppervlakkig" ghehehe |
|
Hehe, oppervlakkig ben ik ook al nie... saai hè... Dead things grow from deep inside... |
|
Geen tennis... Verveel me nie vandaag, het is niet echt rustig. Drie minuten tussen de gesprekken door is zat om mijn functie van forum-nerd ook te kunnen vervullen. Dead things grow from deep inside... |
|
Hehehehe Ik daarentegen, vervele me wel (valt het op ) Je hebt ook geen trui van één of ander dispuut thuis ergens diep in de kast liggen ?? |
|
Hahaha, nee. Ik beschik zelfs tot mijn geringe spijt niet over duur klinkende diploma's etc. Mavo D, that's it. (En dat komt niet omdat ik niet goed kon leren.) Sorry... Dead things grow from deep inside... |
|
Damn ... Ach ja .. ik zit nu wel op het HTS (ben bezig met duurrecord). Maar in principe stelt het geen ene ruk voor. Nadeel er van is dat er allemaal van die enorme sukkels rondlopen die denken dat ze aan het leren zijn voor directuer van Shell, en er ook dus vast zo bij gaan lopen, mijn goth, wat zijn die gasten sneu. Maar die miepjes zijn wel lekker |
|
Dus toch nog een voordeel. Lekkere miepjes betekent echter helaas niet leuke miepjes... is mijn persoonlijke ervaring. Godver, nu wordt het wel heel erg offtopic hè... durf bijna nie meer te posten... Dead things grow from deep inside... |
|
Heb ook al een tijdje de neiging er iets van te zeggen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
U bent moderator, het is uw taak de SheRa's in deze wereld te wijzen op hun offtopic-postgedrag. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik zei toch dak een vervelend mannetje was ! |
|
quote:Bij deze: hey! blijf eens een beetje on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Absoluut!, hoe i er moet komen dit jaar is nog de vraag, maar the feeling is there! |
|
Heej, een N00b die de zoekfunctie kan vinden, da's ook nog niet eerder gebeurd! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hulde indeed! Ik ga misschien naar Waldrock, allereerst eens kijken of ik die dag vrij kan krijgen... |
|
ja ben dr denk ik wel ff. |
|
Varkens schijten boerenkool, en leren we op de boerenschool, dit is een beknopt festival, in een dumpgat met die boeren als toeschouwer, stap ge dan uit de auto, lop dan geliek in de koeienvlatz, ikke de heer krieg kom niet(iedereen blij) kheb geliek n nieuwe naam voor dit festival BOERENSTRONTROCK, en woar Iron Maiden komt, blief ik thuus, dat klerenkastrock mogen ze van mien houden |
|
Ik ga ook dit jaar Lijstje maken dan maar? -Elmar -Demogorgon |
|
quote:hahahaha ahh niet weer een lijstje..... |
|
Add me en 4 stringed axe ook maar, wij gaan zeker, er komen tenslotte een aantal bands die ik niet mag missen, anthrax |
|
ik ga ook wel 11.45: restate my assumptions |
|
ik ben er thuis wedstrijd MAIDEN en ANTHRAX(oude nummers jongens ) en ANNIHILATOR Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ben er ook http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik ook.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
de line-up zuigt maar ik heb m'n kaartje al duzzz................. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |