|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 20 mei 2003 10:31 schreef ghoulliette het volgende: ik ben bang dat typ o live erg tegen gaat vallen, heeft iemand ze wellens live gezien? quote] Jawel, alleen ik vind er sowieso geen zak aan. Dus aan mijn mening heb je nix. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind 't wel een mooi programma, maar om voor een dag zo ver te gaan reizen... |
|
Je kan er toch ook een paar dagen langer blijven staan op de camping ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Jawel, maar dan sta je wel alleen met je tentje in de wei met een kans dat een boer je er met de hooivork ervan af jaagt. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Ze hebben er toch een camping terrein iets? wuust robuust |
|
Ja dat dacht ik ook. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ach jah dude, we zien het wel wuust robuust |
|
quote: Van vrij tot en met zondag kan je camperen ja. Zondag 12.00 is het opzouttijd en rijdt er een grote trekker alles wat nog staat plat. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hmm vorig jaar zijn we zondags rond 14.00 uur vertrokken!! en ik heb geen trekker gezien! |
|
quote: ja maar "in je eentje staan" en "door een boer met een hooivork van het terrein gejaagd worden" vond ik een beetje vreemd 11.45: restate my assumptions |
|
quote: same here wuust robuust |
|
Camperen is juist supergezellie (en je krijgt dan tenminste een stoer polsbandje ) Nog 2 nachtjes, heb er zin in |
|
was alleen vorig jaar hoor als je op de camping stond kreeg je een zwarte en het festival een witte papieren. daarvoor was het net andersom Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ga na Maiden terug met de auto naar Rotterdam, das +/- 2.5 uur rijden, wordt redelijk laat |
|
quote: Inderdaad, raar idee over de mensen in het Noorden des lands. Wat moet je trouwens met een hooivork op een grasveld? Grasmaaien? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Jouw auto heeft toch ook nog houten wielen Mithrandir ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: pff waar je zin in hebt .. |
|
Ik heb er echt zin in, vooral in: Maiden Anthrax (mits ze de oude shit spelen) Annihilator Katafalk, De rest is eigenlijk bagger, alleen van Stratovarius weet ik niet wat ik moet verwachten. Heeft iemand deze band wel eens live gezien, en hoe zijn ze live? |
|
quote: Rustig maar, ik kom zelf uit Grun'n en het was bedoeld als bij wijze van spreken. (ik kon me helemaal niet meer herinneren dat ik dit gepost had....) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ja, leuk he? |
|
quote: Jij komt dus wel in de Ster of niet ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Het valt me mee dat hier nog steeds geen 'lijstje' voor is I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik krijg morgen te horen of er nog een kaartje voor me over is.. en anders vind ik het alleen jammer dat ik maiden niet gezien heb "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |