|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig (uiteraard) Maar paar leuke bands, dus dat wordt veel pilzen op de camping. Life doesn't get much better than this! |
|
ik ga ook |
|
ik ben er ook!! |
|
Present |
|
dat weet bijna niemand... |
|
ja keb mn kaartje |
|
aanwezig Op je knie en pijp voor genade! |
|
kweenognie ik wil wel Iron Maiden zien, maar om me door al die andere KUTbands te worstelen |
|
misschien moet ik toch maar eens een kaartje gaan kopen dan... |
|
IK ben ook van de partij. Moet alleen nog ff kaartjes kopen. Der komen eigenlijk best wel veel kontschoppende bands Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: uuuuuuhhhhhhh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
alleen Iron Maiden vind ik de moeite waard. |
|
jupe en anthrax als ze oude nummers spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zeker ga ik ook!!....nu al zin in ...was toch wel een van de hoogtepunten van vorig jaar geloof ik |
|
quote: uuuuhhh me aarsch in Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Ik heb zin om Iron Maiden te zien! De meeste andere bandjes zijn helaas niet zo interessant. |
|
IEPEN (openlucht podium) Iron Maiden 22.30 – 00.30 Type O Negative 20.30 – 21.30 Stratovarius 18.50 – 19.40 Clawfinger 17.25 – 18.10 Murderdolls 16.05 – 16.45 Anthrax 14.45 – 15.25 Peter Pan Speedrock 13.30 – 14.05 Devoted to Hate 12.30 – 13.00 TICHT (tentpodium) HIM 21.30 – 22.30 Sepultura 19.40 – 20.30 Lacuna Coil 18.10 – 18.50 Annihilator 16.45 – 17.25 Hatebreed 15.25 – 16.05 Madball 14.05 – 14.45 Katafalk 13.00 – 13.30 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ga ook maar weer eens 600Km rijden voor een dagje muziek . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik twijfel nog, maar ik denk wel dat ik ga... ik wil Iron Maiden heel graag zien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik ha d'r wol nocht oan 11.45: restate my assumptions |
|
line-up kin beter jer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Anthrax en Annihilator en dan nog Iron Maiden? Natuurlijk gaat ik!!! DUDE! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
yeah ik ben d'r ook |
|
Hmm, ik hoor iedereen maar over Maiden doorgaan hier. NOU IK GA VOORAL VOOR TYPE O NEGATIVE, kans dat zij hierna snel weer naar Nederland komen is erg klein. Maiden zien is gewoon een leuk extraatje HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |