IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : gaan er mensen naar WÂLDROCK ?? Vorige pagina | Volgende pagina
Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-06-2001 16:15 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2001 15:36 schreef SheRa het volgende:
Lol, die wil je niet zien...
zo erg kan het toch niet zijn?
Geef anders eens een beschrijving.
Dan weet ik (als ik ga) waar ik naar moet kijken

Ik weet trouwens nog niet of ik voor twee bands wel naar Wâldrock ga, wordt pas in de week voorafgaand aan Wâldrock beslist.


No regrets and no remorse...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-06-2001 16:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, okee dan, ik zal mijn graf dan maar vast graven, jij je zin en mun smoeltje op dit zo mooie forum... eigen schuld, ik heb je gewaarschuwd... (vooropgesteld dat ik het voor elkaar krijg em te correct te posten)

Een aantal opmerkingen die hopelijk in mijn voordeel werken, deze foto is zeker 8 maanden geleden genomen, ik ben gelukkig al een deel van mijn zo gehate vet kwijt. Oh ja, en er zijn nu twee piercings bijgekomen en mun haar is langer en ietwat anders.



[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 25-06-2001 17:15]


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-06-2001 16:32 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Toch niets mis met jou, in mijn opinie


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-06-2001 16:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

D'r is toch niets mis met die foto?

Als je echt wilt schrikken (en een beetje creatief kunt zoeken) dan moet je op dit forum eens naar mijn rotkop op zoek gaan, maareuh ik heb je bij deze gewaarschuwt...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-06-2001 16:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Nou, valt me niets tegen hoor ... leuke meid


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-06-2001 16:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik dank u...

*Gaat proberen creatief te zoeken*

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 18-06-2001 16:42]


Dead things grow from deep inside...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-06-2001 17:01 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Leuke foto! Je hoeft je niet voor jezelf te schamen!


No regrets and no remorse...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2001 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

damn je hebt zelfs iets weg van een ex van me ..
Die had alleen een gruwlijke wipneus ..


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 18-06-2001 19:16 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ja ik ga ook naar waldrock voor biohazard,
deftones en macabre.
Aankomend weekeind eerst graspop.
Wie kan mij vertellen waarneer de voorverkoop
van tattoo the planet begint?


scarlet woman
victim and offender
Usericon van scarlet woman
Posted 18-06-2001 21:39 by scarlet woman Wijzig reactieProfiel van scarlet womanQuote dit bericht

ik ga dus naar waldrock...


amor condusse noi ad una morte


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-06-2001 9:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

GVD, die klootzakken hebben de voorverkoop al gestopt

Iemand die 2 kaartjes overheeft?!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-06-2001 10:16 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2001 9:47 schreef Lord Morgoth het volgende:
GVD, die klootzakken hebben de voorverkoop al gestopt

Iemand die 2 kaartjes overheeft?!

de online voorverkoop bedoel je? Al langs vvv-kantoor/postkantoor geweest?


No regrets and no remorse...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-06-2001 10:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hmm eigenlijk had ik de online voorverkoop gelijk getrokken met de gewone voorverkoop...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-06-2001 15:57 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2001 16:35 schreef Lord Morgoth het volgende:
D'r is toch niets mis met die foto?

Als je echt wilt schrikken (en een beetje creatief kunt zoeken) dan moet je op dit forum eens naar mijn rotkop op zoek gaan, maareuh ik heb je bij deze gewaarschuwt...


Ik ben kennelijk toch niet zo creatief als ik veronderstelde.... na het aanschouwen van een heleboel foto's (waarvan naar mijn mening op een aantal toch zeker het kwijl-icoontje van toepassing is ) moet ik u om een aanwijzing vragen..... ???


Dead things grow from deep inside...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-06-2001 17:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 20 juni 2001 15:57 schreef SheRa het volgende:
Ik ben kennelijk toch niet zo creatief als ik veronderstelde.... na het aanschouwen van een heleboel foto's (waarvan naar mijn mening op een aantal toch zeker het kwijl-icoontje van toepassing is ) moet ik u om een aanwijzing vragen..... ???

Ik heb me wel de pokke gezocht maar hier moet je kijken:
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=84&page=1


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-06-2001 10:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dank


Dead things grow from deep inside...


MonstA
Usericon van MonstA
Posted 21-06-2001 14:41 by MonstA Wijzig reactieProfiel van MonstAQuote dit bericht

En Graspop.... liefhebbers??


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 21-06-2001 14:49 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Colin en ik gaan wel met een groep.


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 21-06-2001 16:46 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Wow mooie foto.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-06-2001 17:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2001 16:46 schreef Miepje het volgende:
Wow mooie foto.


Wie, wat, waar, IKKE

Jullie zijn erg lief


Dead things grow from deep inside...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 21-06-2001 17:03 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 21 juni 2001 17:00 schreef SheRa het volgende:
Jullie zijn erg lief
klopt


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 05-08-2001 22:56 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

wauw, je bent een mooie meid !!


zo, dat was mijn beurt dan weer


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 1:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht



Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2001 1:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nog steeds lijk je heel veel op een ex van me ...
Die by the way een enorme hockeytrut is maar dat ter zijde, niet dat jij er uit ziet als een hockeytrut (dat had jezelf ook wel door dacht ik zo)
Maar je mag alktijd nog meer fotoos posten hor


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-08-2001 13:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ben geen hockeytrut. (ben een luie donder, moet niets van sport hebben...)

Heb niet meer foto's, helaas. Als er nieuwe foto's komen zal ik mijn best doen ze ingescand te krijgen.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen