|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, okee dan, ik zal mijn graf dan maar vast graven, jij je zin en mun smoeltje op dit zo mooie forum... eigen schuld, ik heb je gewaarschuwd... (vooropgesteld dat ik het voor elkaar krijg em te correct te posten) Een aantal opmerkingen die hopelijk in mijn voordeel werken, deze foto is zeker 8 maanden geleden genomen, ik ben gelukkig al een deel van mijn zo gehate vet kwijt. Oh ja, en er zijn nu twee piercings bijgekomen en mun haar is langer en ietwat anders. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 25-06-2001 17:15] Dead things grow from deep inside... |
|
Toch niets mis met jou, in mijn opinie I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
D'r is toch niets mis met die foto? Als je echt wilt schrikken (en een beetje creatief kunt zoeken) dan moet je op dit forum eens naar mijn rotkop op zoek gaan, maareuh ik heb je bij deze gewaarschuwt... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nou, valt me niets tegen hoor ... leuke meid |
|
Ik dank u... *Gaat proberen creatief te zoeken* [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 18-06-2001 16:42] Dead things grow from deep inside... |
|
Leuke foto! Je hoeft je niet voor jezelf te schamen! No regrets and no remorse... |
|
damn je hebt zelfs iets weg van een ex van me .. Die had alleen een gruwlijke wipneus .. |
|
Ja ik ga ook naar waldrock voor biohazard, deftones en macabre. Aankomend weekeind eerst graspop. Wie kan mij vertellen waarneer de voorverkoop van tattoo the planet begint? |
|
ik ga dus naar waldrock... amor condusse noi ad una morte |
|
GVD, die klootzakken hebben de voorverkoop al gestopt Iemand die 2 kaartjes overheeft?! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: de online voorverkoop bedoel je? Al langs vvv-kantoor/postkantoor geweest? No regrets and no remorse... |
|
hmm eigenlijk had ik de online voorverkoop gelijk getrokken met de gewone voorverkoop... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik ben kennelijk toch niet zo creatief als ik veronderstelde.... na het aanschouwen van een heleboel foto's (waarvan naar mijn mening op een aantal toch zeker het kwijl-icoontje van toepassing is ) moet ik u om een aanwijzing vragen..... ??? Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik heb me wel de pokke gezocht maar hier moet je kijken: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=84&page=1 |
|
Dank Dead things grow from deep inside... |
|
En Graspop.... liefhebbers?? |
|
Colin en ik gaan wel met een groep. |
|
Wow mooie foto. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
quote: Wie, wat, waar, IKKE Jullie zijn erg lief Dead things grow from deep inside... |
|
quote:klopt |
|
wauw, je bent een mooie meid !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
Nog steeds lijk je heel veel op een ex van me ... Die by the way een enorme hockeytrut is maar dat ter zijde, niet dat jij er uit ziet als een hockeytrut (dat had jezelf ook wel door dacht ik zo) Maar je mag alktijd nog meer fotoos posten hor |
|
Ik ben geen hockeytrut. (ben een luie donder, moet niets van sport hebben...) Heb niet meer foto's, helaas. Als er nieuwe foto's komen zal ik mijn best doen ze ingescand te krijgen. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |