![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalgedrag... hmm, ook weinig ruzie en geweld bij concerten is volgens mij wel aardig typisch. Boeiender ![]() |
|
Iets wat me op Hellfest opviel: de vele vechtpartijen. ![]() |
|
Heeft meer met de Fransen te maken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Twee jaar geleden 1 dag geweest, en toen viel me vooral de aanhoudende regen op, maar geen vechtpartijen. Buiten de cliché-gevallen, lijkt het hele 'wereldje' mij over't algemeen nogal onschuldig. Vele metalfans zijn toch gewoon werkende mensen, die als ontspanning al eens een optreden meepikken. Amokzoekende lowlifes gebruiken het genre eerder als goedkoop excuus voor hun eigen gedrag. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Bestaan ze nog? Volgens mij toch wel een beetje een uitstervend ras aan het worden. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Een maandje of twee geleden stond er nog zo'n vriendelijke kale vent voor de Atak in Enschede. Schold mij uit omdat ie dacht dat ik drank in mijn gitaartas had... ![]() ![]() |
|
quote: Gewoon lekker om lachen toch ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Of je gitaar uit de hoes pakken en z'n tanden uit zijn gebit slaan........ ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Straks kwets ik zijn gevoelens nog waar al zijn vriendinnetjes bij zijn. ![]() |
|
quote:Die kant van Enske op zit sowieso veel dom volk natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Niks van gemerkt. Noch dit jaar, noch vorig jaar. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Het EHBO bedoel je? ![]() |
|
quote:Die vind ik wel weer gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik niet zo. De door mij omschreven kale man was daar bijvoorbeeld voor zo'n EHBO kinderfeestje. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 17-09-2012 22:50] ![]() |
|
quote:Tja, veel techneuten daar op de opleiding, net als in Eindhoven b.v. Dus automatisch natuurlijk veel aan autisme verwant gedrag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Gast, even lief doen! No dogs, no masters. ![]() |
|
Iwan is natuurlijk niet in zijn eentje de hele EHBO. Desalniettemin lopen er daar wel wat vervelende knaapjes rond. Gelukkig ben ik er zelf ook een. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat noemen ze in metalkringen een pit! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Iwan is überhaupt geen EHBO-lid ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Maar wel knap vervelend af en toe. En kaal. De enige andere kale in die regio is volgens mij Bob Baghus, en die is niet vervelend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: In het 24u gedeelte in de tent waar geen muziek was? Naja, misschien is het wel een toevalstreffer dat ik 3x ruzie/vechten had gezien daar. ![]() |
|
quote: Gevoelige snaar? ![]() |
|
Voor de duidelijkheid: ik vind alle kliekjes vaak verzamelplaatsen voor volk waar ik liever niet mee omga. Wil niet zeggen dat iedereen die zich daar voor aanmeld vervelend is, maar het feit dat het in mijn opinie een soort van broedplaats is voor vervelende scene-knaapjes, is reden genoeg voor mij om het te mijden. Dat geld voor alle muziekgenres. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |