![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja. Wijzelf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: lach jij überhaupt wel eens? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik moet bekennen dat ik op de middelbare meer als Helvie was. Had ik ook een hekel aan al die luidruchtige figuren. Maar goed, toen was mijn leven ook helemaal niet leuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Overigens, met mensen die overdreven toeren uithalen om in het middelpunt te staan is vaak wel iets aan de hand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: verstikking? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Haha. ![]() |
|
quote:Ik heb hem wel eens zien lachen! ![]() ![]() |
|
quote:B.v. Of ik vroeger. Ben pas een paar jaar een beetje zen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ik schat Helvete wat subtieler in qua humor. Meer zoals Bokkie b.v. Is trouwens ook wel mooie humor, maar meer voor gevorderden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: vriend van mij is ook heel erg zen, ik irriteer mij dood. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Hm, wordt vaak niet erg gewaardeerd... Bareuh... ![]() |
|
Flauw zeg. Is toch prachtig? Ja hoor... ![]() |
|
Dat wel! Bareuh... ![]() |
|
quote: Ik ook. Daar werd ik helemaal warm van, van binnen. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: --> http://nl.wikipedia.org/wiki/Theatrale_persoonlijkheidsstoornis Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: En ik maar denken dat autisme grappig was, Dit is veel leuker ![]() ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Die link komt sowieso goed van pas bij 80% van de posts van mijn Facebook-vriendjes. ![]() |
|
hoe kon ik 'm vergeten: GODVERREDOMMUH roepen daar waar het kan en vooral niet kan...! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Telt een harde boer laten in een friettent in een Brabants dorp waar je anders nooit zou komen maar nu wel omdat je er speelt met je band ook? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
zeker! ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Dit! Voor de rest, Slayer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ja. Overigens heb ik ontdekt dat ik met de verkeerde mensen rond mij heen een belachelijke aandachtshoer ben op een festival of een concert. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |