![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, kijk, jij begrijpt me ![]() ![]() ![]() |
|
ben je dronken ofzo ? ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: alleen bij een metalconcert ![]() ![]() |
|
Ja ik ben ook 16 en nee ik voel me niet aangesproken.. Zeg alles wat je wilt: het intreseert me geen fuk... ik gedraag me zoals ik dat zelf wil en dat sommige mensen daar een hekel aan hebben.. helaasch ![]() (maar springen e.d.: nee..) Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ze moesten ze allemaal afslachten, die 16-jarigen.. Gewoon 1 groot gat graven, erin dumpen, benzine erop en de fik erin. ![]() Wordt dan ook na 15, 17! ![]() God hates us all ! God hates us all ! ![]() |
|
ik denk toch dat we niet teveel moeten generaliseren .om twee redenen .De eerste omdat niet alle 16 jarige vervelende pubers zijn ,en ook omdat ik ook heb gemerkt dat veel kinderen van in de 11t/m 16 zich daadwerkelijk ook zo gaan gedragen ,ze zeggen ,ik ben toch puber ,dat hoort bij mijn leeftijd .Je geeft hun een extra excuus en misschien gaan ze het ook nog zelf echt geloven . Het hoeft niet .Je hoeft je niet af te zetten ,je hieft niet te rebelleren ,wees oprecht ,en ontwikkel is mijn boodschap . (ik denk altijd aan vioolspelers ,ik kan me niet voorstellen bijvoorbeeld dat een violist(e) van 16 vervelend is .ik associeer het instrument met mystiek ,afzondering ,) ![]() |
|
Huh wat? Vioolspelers? ![]() Ik ben er voor om naast dat gat voor die 16-jarigen ook nog een gat voor vioolspelers te graven... nadeel is alleen: waar gooi je de 16-jarige vioolspelers dan in? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vioolspelers ![]() ![]() |
|
hehe, hoe kom je er (van) af. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Dat moet je aan Satan vragen, hij kwam er mee... ![]() |
|
Violisten ,neem me niet kwalijk . Ik vind dat een violist een archtype is . ik associier het ,voor het zeer verfijnd kunnen uitdrukken van je gevoel .en het scheppen van een sfeer . (in het engels hebben ze er een mooi woord voor :sophistacation )sophistication als tegenwicht voor het beeld van domme vervelende pubers . het was om een concreet voorbeeld om mijn visie op jongeren duidelijk te maken .ik denk ook veel aan vioolmuziek dus vandaar . ![]() |
|
Ja dat weet ik wel, maar ik wilde er een leuk grapje over maken... hmm, nu weet ik niet of hij geslaagd is. ![]() ![]() |
|
Het was wel grappig ; maar veel zestienjarigen zijn nogal labiel heb ik gemerkt ;ze kunnen dit soort dingen verkeerd interpreteren (maar dit is weer een generalisatie van mijn kant misschien ) ![]() |
|
Hoe mensen dingen interpreteren is een tweede. Maar ik denk dat het sarcasme er over het algemeen zo erg van af druipt dat ze het wel snappen. ![]() ![]() |
|
quote: Slaapdronken ![]() ![]() |
|
Volgens mij zitten je ogen nog steeds dicht. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
kindertjes worden hier gehaat, omdat ze een bepaalde leeftijd hebben, ze moeten dood.. nou maak mij dan ook maar dood... maar ik ben niet zo labiel als de massa, moet ik dan ook dood? En vergelijk mij dan maar met de vioolspelertjes van Satan, maar ik speel dan alleen geen viool, speel helemaal niks.. Als je hierzo verteld dat je jonger dan 18 bent, krijg je gelijk een tiental vooroordelen naar je kop van "Oh, jij bent zo'n pubertje, jij luisterd zeker naar Slipknot, jij hoort hier niet" of "Jij gedraagt je ook altijd als een puber en je bent gewoon vervelend" !!!NEWSFLASH!!! Niet iedereen is zo, nogmaals, jullie gedragen je op dit punt dus net als de massa met hun vooroordelen over ONS! ![]() ![]() |
|
Kom op Creepieboy, daar word je hard van. Als je 21 bent krijg je wel een biertje van me, LOL ![]() |
|
Goh ik lach me echt helemaal kapot joh.. ![]() ![]() |
|
Hee Creep, trek het je niet aan joh iedereen loopt gewoon te fucken. Als ze over 21-jarigen beginnen boeit het me ook niet hoor. Hier, krijg je van mij wel een pilsje: ![]() ![]() |
|
21 jarigen, die zijn het ergste, die kunnen geen desperado's binnen houden, hun servers gaan naar de klote, ze houden van zombie's en dan blijven ze je ook nog Cannibal Corpse aansmeren!! Rajackar ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
ah joh, ik ben die pleuris "grappies" zat!! ik zit hier toch ook niemand belachelijk te maken?? waarom mij wel dan! oh ja wacht, dat was waar ook, die vooroordelen. ja sorry...Tja hmm..niet veel aan te doen he? Tja jullie zijn wie jullie zijn ![]() ![]() |
|
quote: AAARRRGGGHHH!!! en ik maar in de illusie verkeren dat het kwartje een paar posts geleden al was gevallen "...Sex, Drugs and Cholesterol..." ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |