IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Metalgedrag? Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2012 19:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 19:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja. Overigens heb ik ontdekt dat ik met de verkeerde mensen rond mij heen een belachelijke aandachtshoer ben op een festival of een concert.



Ik vond het meevallen hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-09-2012 19:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bart zijn ballen denken er anders over.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2012 19:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hehe, dat staat me nog wel bij ja. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-09-2012 19:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En volgens mij was de zangeres van Ex Inferis ook niet al te blij.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 20:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 19:59 schreef BenKnuckles het volgende:
En volgens mij was de zangeres van Ex Inferis ook niet al te blij.
Nu ben ik toch benieuwd.b


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2012 20:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Volgens mij vond Ben dat ze wel dood kon omdat ze zo slecht zong, of iets in die trant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 20:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 20:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij vond Ben dat ze wel dood kon omdat ze zo slecht zong, of iets in die trant.
Lijkt me alleszins redelijk. Ook de argumentatie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2012 20:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ja, zeker wel. Dat vond ik ook maar ik was bier aan het drinken en dan ben ik het sowieso wel snel met mensen eens.

Hij heeft ook nog voor het podium gestaan om het mens uit te dagen, maar ik weet niet precies hoe en wat want, zoals gezegd, was ik bier aan het drinken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-09-2012 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat was niet slecht zingen, dat was gewoon audiomutilatie!!!


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 20:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 20:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja, zeker wel. Dat vond ik ook maar ik was bier aan het drinken en dan ben ik het sowieso wel snel met mensen eens.

Hij heeft ook nog voor het podium gestaan om het mens uit te dagen, maar ik weet niet precies hoe en wat want, zoals gezegd, was ik bier aan het drinken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-09-2012 20:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Uit deze topic blijkt dat de zangeres eigenlijk stiekem een zanger is.

Dat verklaart wat mij betreft een hoop.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-09-2012 22:19 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 14 september 2012 20:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Uit deze topic blijkt dat de zangeres eigenlijk stiekem een zanger is.

Dat verklaart wat mij betreft een hoop.


Wat extra aandacht lijkt mij geen overbodige luxe?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-09-2012 23:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 december 2001 19:40 schreef Mutilator het volgende:
Dat domme boeren gedrag doen dat soort metals maar bij Normaal!!!!!



Ho ho ho, ook daar is het niet vreemd om gewoon "normaal" te doen.


edit:

quote:
Op 14 september 2012 16:11 schreef bastianus het volgende:
Ja nou ja, 'echte mannen' onder elkaar hebben altijd een beetje lompe humor.


'Echte mannen onder elkaar'. Brrrr met een hoofdletter B. Die er al staat. Dan loop ik altijd een stukje om, hoor.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2012 23:38]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-09-2012 12:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 23:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ho ho ho, ook daar is het niet vreemd om gewoon "normaal" te doen.











Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 15-09-2012 13:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Posted 14-09-2012 20:00 by Rotzak

------------------------------------------------------
Wildzeiken zoals gewoonlijk

------------------------------------------------------


I am mine own redeemer...!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-09-2012 18:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 19:44 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja. Overigens heb ik ontdekt dat ik met de verkeerde mensen rond mij heen een belachelijke aandachtshoer ben op een festival of een concert.



Was het weer zover ja?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-09-2012 19:47 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ja hoor, gister bij The Gathering; ouwe liedjes en natuurlijk SLAYER!!!!!!!!

Zucht


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-09-2012 22:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2012 19:47 schreef nark het volgende:
Ja hoor, gister bij The Gathering; ouwe liedjes en natuurlijk SLAYER!!!!!!!!

Zucht

Ze traden op in Zwolle?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-09-2012 8:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind zo'n beetje alle stereotype metalgedrag irritant. Vinden zich allemaal zo verheven boven de kudde, terwijl ze zelf een grote kisten en flanellen houthakker shirt en veel zwart dragende, bier of whiskey drinkende, tattoeage hebbende, speeeloooh en slayooor roependw, boerende en amateur-gruntende, van motoren houdende, iets met de middeleeuwen en/of scandinavie en/of WOII hebbende, anti-Christelijke, zich vaak semi-intellectueel voelende juist omdat ze zich heel bewust zijn van t feit dat ze zich als n lompe boer gedragen kudde vormen.

Zo :-)


When your people matter, menstrual health matters


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-09-2012 9:01 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik vind het wel zeer indrukwekkend dat je dit toch nog tot een coherente, correcte zin hebt weten maken...


Black seeds of bunny!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-09-2012 9:04 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Oh ja dank je, daar had ook nov moeten staan "trots zijnde op correct geschreven taalgebruik"


When your people matter, menstrual health matters


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 17-09-2012 9:35 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht



Black seeds of bunny!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-09-2012 9:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2012 22:21 schreef Dentz het volgende:
Ze traden op in Zwolle?




Nee, in Groningen....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-09-2012 10:04 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 17 september 2012 8:56 schreef Fusion het volgende:
Ik vind zo'n beetje alle stereotype metalgedrag irritant. Vinden zich allemaal zo verheven boven de kudde, terwijl ze zelf een grote kisten en flanellen houthakker shirt en veel zwart dragende, bier of whiskey drinkende, tattoeage hebbende, speeeloooh en slayooor roependw, boerende en amateur-gruntende, van motoren houdende, iets met de middeleeuwen en/of scandinavie en/of WOII hebbende, anti-Christelijke, zich vaak semi-intellectueel voelende juist omdat ze zich heel bewust zijn van t feit dat ze zich als n lompe boer gedragen kudde vormen.

Zo :-)


Je vergeet de baard. En ik heb niks met motoren.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-09-2012 10:20 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Terwijl we allemaal zo'n lieve dutskes zijn
Bezorgde papa's die hun zoontjes 's morgens naar school brengen, en dan thuis werken met Enslaved op de achtergrond.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen