![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Bart zijn ballen denken er anders over. ![]() |
|
Hehe, dat staat me nog wel bij ja. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En volgens mij was de zangeres van Ex Inferis ook niet al te blij. ![]() |
|
quote:Nu ben ik toch benieuwd.b Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Volgens mij vond Ben dat ze wel dood kon omdat ze zo slecht zong, of iets in die trant. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Lijkt me alleszins redelijk. Ook de argumentatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, zeker wel. Dat vond ik ook maar ik was bier aan het drinken en dan ben ik het sowieso wel snel met mensen eens. Hij heeft ook nog voor het podium gestaan om het mens uit te dagen, maar ik weet niet precies hoe en wat want, zoals gezegd, was ik bier aan het drinken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
dat was niet slecht zingen, dat was gewoon audiomutilatie!!! signature ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Uit deze topic blijkt dat de zangeres eigenlijk stiekem een zanger is. Dat verklaart wat mij betreft een hoop. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Wat extra aandacht lijkt mij geen overbodige luxe? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Ho ho ho, ook daar is het niet vreemd om gewoon "normaal" te doen. ![]() edit: quote: 'Echte mannen onder elkaar'. Brrrr met een hoofdletter B. Die er al staat. Dan loop ik altijd een stukje om, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2012 23:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Posted 14-09-2012 20:00 by Rotzak ------------------------------------------------------ Wildzeiken zoals gewoonlijk ------------------------------------------------------ ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Was het weer zover ja? ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ja hoor, gister bij The Gathering; ouwe liedjes en natuurlijk SLAYER!!!!!!!! Zucht ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ze traden op in Zwolle? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik vind zo'n beetje alle stereotype metalgedrag irritant. Vinden zich allemaal zo verheven boven de kudde, terwijl ze zelf een grote kisten en flanellen houthakker shirt en veel zwart dragende, bier of whiskey drinkende, tattoeage hebbende, speeeloooh en slayooor roependw, boerende en amateur-gruntende, van motoren houdende, iets met de middeleeuwen en/of scandinavie en/of WOII hebbende, anti-Christelijke, zich vaak semi-intellectueel voelende juist omdat ze zich heel bewust zijn van t feit dat ze zich als n lompe boer gedragen kudde vormen. Zo :-) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik vind het wel zeer indrukwekkend dat je dit toch nog tot een coherente, correcte zin hebt weten maken... Black seeds of bunny! ![]() |
|
Oh ja dank je, daar had ook nov moeten staan "trots zijnde op correct geschreven taalgebruik" ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Nee, in Groningen.... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Je vergeet de baard. En ik heb niks met motoren. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Terwijl we allemaal zo'n lieve dutskes zijn ![]() Bezorgde papa's die hun zoontjes 's morgens naar school brengen, en dan thuis werken met Enslaved op de achtergrond. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |