![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
whahahahahahaa ![]() |
|
he he, het kwartje is gevallen... proost ![]() "...Sex, Drugs and Cholesterol..." ![]() |
|
quote:Misschien was jij het dan wel helemaal niet. Wie weet... ![]() |
|
Hmm....das een goeie ![]() ![]() |
|
quote: Euhm, toen ik 16 wa ging ik ook al de pit in......en ik vindt het wel annoying inderdaad la die schreeuwend kereltjes enzow....en het feit dat ze niet tegen bier kunnen..ik kan ook niet tegen een liter vodka dan lig ik ook te kotsen...enb that is life.....en de pit meest gezellige plek in de hele wereld vooral als je er tussen gaat staan headbangne en het voor elkaar krijgt de pit weg te halen ![]() |
|
De pit weghalen???? Huh ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ja konden ze dat maar vaker doen. Ik snap dus ECHT niet wat er zo leuk is aan een beetje tegen elkaar aan staan rammen... ![]() |
|
quote: Ik ben 17 dus ik zou me eigenlijk aangesproken moeten voelen... Maar dat doe ik niet. ![]() (ik noem geen bands want dan krijg ik daar weer commentaar over. ![]() |
|
quote: Goed lezen jochie er staat duidelijk uitzonderingen daar gelaten. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. ![]() |
|
k.. sorry, maar dan ben ik een uitzondering! ![]() ![]() |
|
Pit weg hallen heb je dat nog nooit gezien..haha dan gaan er mensen midden tussen de pit staan headbangne...en uiteindelijk gaat iedereeen meedoen...weg pit foetsie ![]() ![]() |
|
Aha, dat moeten we maar eens proberen... ![]() |
|
niet doen! lekker raggen! ![]() ![]() ![]() |
|
Moet je opletten tijdens festivals....enzow...dan zie je mij vanzelf wel..als je een paarmongolen in de pit ziet staan headbangen....dan weet je dta ik der daar een van bent.... ![]() ![]() |
|
He, Lestat: GET A LIFE!!!! op een concert ga je uit je dak als je je gaat lopen ergeren ben je best triest, blijf dan thuis ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote: Nee,sta je lekker uit je dak te gaan komt er zo'n kudde van die mongolen ,en lopen je zo omver zonder ergens op te letten...en dan mag ik mij daar niet aan ergeren ? Ik zou zeggen probeer het eens als je mij ziet staan bij één of ander concert,ns kijken of je dan nog zo'n grote smoel hebt, rot op zeg. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. ![]() |
|
lompe mongolen heerschen ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga meestal gewoon aan de rand van de pit staan headbangen, kan je als je zin hebt ff beuken en dan weer terug. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
agressief op muziek reageren hoort gewoon bij een heftig metalconcert. maar diegene die totaal berserk willen gaan moeten toch een beetje respect hebben voor die lui die liever de band bekijken terwijl de laatsgenoemde niet snel geïrriteerd moeten zijn indien in de pit eens iemand uit de bocht vliegt recht in hun midden. ![]() |
|
quote: Idd, liefde en vrede tussen alle mensen ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Vaak zijn is het 1 of 2 personen die zo irritant doen. En die niet "eens" uit de bocht vliegen maar constant. Ook heb ik het idee dat er lui zijn die het er om doen om irritant te zijn. Vaak zijn dit opgeschoten jochies met shirts van <insert nu-metal band> aan die zo nodig cool tegenover hun vriendjes moeten doen. ![]() |
|
Ze zijn inderdaad irritant. Maar als ik terug denk naar mijn eerste concert, ik was ook met een groep vrienden, en ik moest en zou me volledig in dat concert storten, mijn gedrag zal toen ook wel als irrtant zijn opgevat door de wat oudere metalfans. ![]() |
|
Ik ben niet snel geïrriteerd,maar bepaald gedrag,maakt niet uit waar,valt in de categorie asociaalgedrag,en daar kan ik niet tegen. Soms lijkt het wel dat bepaalde personen denken dat bij metalconcerten alles geoorloofd is,want metal is ruig daar moet je je zo gedragen,dat hoort zo,,nou die hebben het toch echt fout. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. ![]() |
|
quote: precies ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |