|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jij heerscht |
|
Haal die ongevraagde veren uit mijn reet, ajb Bruce Banner |
|
Ok ... Kutmod zo goed? At your service |
|
Ik ben hier net nieuw. Kben Rik, 16 jaar ik lees al een tijd mee hier op het forum maar nu vond ik het wel tijd om te registreren. Favo bandjes: Anaal Nathrakh Anorexia Nervosa Amon Amarth Candlemass Darkthrone Diary Of Dreams Graveworm Inkubus Sukkubus L'Ame Immortelle Lacrimosa Moonspell My Dying Bride Taake ( ) The Gathering Therion Tristania (Vooral Evenfall & Aphelion zijn nog steeds master ) Umbra Et Imago VNV Nation Brede smaak. |
|
Nou welkom dan maar You can either agree with me, or be wrong. |
|
Taake, welkom On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Welkom Dat eerst een beetje rondlezen voordat je je registreerd is btw verstandig, bespaart je een boel dennischildrenofbodomjansen praktijken. |
|
trui blek EN gothic luisteren oh dear oh dear |
|
quote: Spijtig dat ik een doodnormale jongen ben en toevallig sommige bands in het genre goed vind. |
|
T zal mij me reet roesten, maar ik voorzie een potje humor |
|
moet jij mij eens zeggen waar dan die black zit Jenje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Taake? |
|
Anaal Nathrakh ? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jammer dat je hier in hokjes word gezet, en mensen vooroordelen. Dat heb ik al wel weer gemerk. [Dit bericht is gewijzigd door Taake op 14-07-2005 10:15] |
|
quote:Nee, ik vind dat geen BM, wel goede muziek overigens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Death/black meer toch? Laatste werkie is wel geinig daarvoor is het me te chaotisch |
|
Ok, heb er eigenlijk alleen maar wat over gelezen. Ga het binnenkort wel ff checken. Hoor goede verhalen. You can either agree with me, or be wrong. |
|
ja je hebt wel een beetje gelijk hoor, vooral het eerdere werk is meer BM, maar ik ageerde meer op jou stelling "treu BM"... welkom meneer Taake . Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Daar moet ik je gelijk in geven dat het nogal chaotisch was, vooral het nummer Pandemonic Hyperblast. |
|
kaaaaaaaanker, jij bent echt té openminded gewoon. jeeeeeeezus. |
|
quote: Pfft man. Stomme alto. Hokjes heerschen! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Wij hadden vroeger een mooi hokje voor ons HAMSTERTJEEEEEEEEE!!!!!! Duzzz... Welkom Taake |
|
Ik wil ook een hokje. Welkom! Denk ik. Drink je bier ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@FRNK Gekke KNUL. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 14-07-2005 11:25] Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |