|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee van het folk.. Foutje man.. Ehh u snapt 'm wel [Dit bericht is gewijzigd door Stormtrooper op 25-06-2005 13:46] |
|
Welkom |
|
Dan doe ik ook wel even aan voorsteltopic. Wel zo netjes natuurlijk. (Alsof iemand de moeite neemt om een introductiepost van meer dan vijf woorden te lezen.) Ben van het vrouwelijk geslacht (wat natuurlijk al duidelijk was), kom uit Zuid-Holland en luister voornamelijk naar Neofolk, alle verwante stromingen inbegrepen. Verder ben ik op muziekgebied erg open-minded (hoewel de eerder genoemde stroming toch wel het grootste deel van de mp3’s bepaalt) en houd van klassiek, zo nu en dan iets als hardcore of vage electronische “geluiden” (denk aan Coil, Psychic TV, Nurse with Wound), en ehm, Metal Na het ongeluk wat mijn vorige computer overkomen is, heb ik de schade niet hersteld, en de kennis is daarmede ook verloren gegaan. Met alleen een "bij"baan kan ik me niet zo heel veel veroorloven, maar onlangs vond ik “oude” cd’s. Zo ben ik hier beland, voornamelijk om weer een beetje op de hoogte te geraken en voor de afleiding. In het dagelijks leven ben ik dus nog aan het leren, tevens ben ik serveerster. Daarnaast houd ik van kunst en muziek (beide zien en maken), discussies, boeken, weg gaan etc. etc. Ben geïnteresseerd in dingen die met Rusland (of landen die bij Rusland gehoord hebben/er in de buurt liggen, Letland ) te maken hebben, geschiedenis/mythologie en vliegvelden. Meer nog natuurlijk, maar genoeg geouwehoerd. Omdat het hier een Metalforum is, zal ik enige bands uit dat genre opnoemen waar ik dan graag naar luister: Blut aus Nord Dismember Nargaroth Månegarm Mutiilation Taake Skyforger Sombre Chemin Ulver Xasthur Ik moet nog veel leren en luisteren (zie de uitleg om muziek. Zoals te zien ben ik daar mee bezig, sta echter open voor van allerlei soorten metaal (kom maar op met de aanraders, maar zelf vind ik ze ook wel). In tegenstelling tot vele andere nieuwkomers ga ik op muziekgebied hier dus even de kat uit de boom kijken. En verder zie ik wel Je maintiendrai! |
|
Vr. van M. ? |
|
vrouw van M. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat vroeg ik me dus al af ..... Maarree welkom, voordat ik weer een mail ontvang waarin ik beticht word van newbies wegpesten |
|
Welkom! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Neen, ik heb vijf namen waarvan twee beginnend met een M, dus dat is meer de reden Maar claim ik nu onverhoopt de vrouw van een of andere beroemdheid (in de zin van forumganger) te zijn? Je maintiendrai! |
|
Ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Welkom it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Dat klinkt alsof men hier te maken heeft met erg agressieve newbies... Er moet veel gebeuren voor ik mailen ga hoor, hebt geen vrees ! Een dubbel welkom, vind ik al bijna absurd hartelijk: bedankt! Je maintiendrai! |
|
quote: Ik vrees dat je 't een beetje verkeerd begrijpt. |
|
Hehe, apart. Die ander is M. Welkom, Vr.M. |
|
quote: Vertel. Ik ben jong, nieuw en ontwetend Je maintiendrai! |
|
quote:Nee, -dat- ben ik. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 25-06-2005 22:12] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Vooruit, dan ben jij jong, vastgeroest en onwetend! (Ben ik tenminste niet de enige, hoezee!) Je maintiendrai! |
|
quote: Toppie! Oh, en over M. weet ik niet veel. Ik vrees dat je daarvoor bij een ander moet aankloppen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: M. is een jongetje dat vroeger Dwaallicht heette. Hij is bestwel sexy. |
|
Woei! |
|
quote: Joh, bof ik even ! Nee even serieus, nooit van gehoord, er is geen verband. Dus ja, ik had misschien ook Vr.Maria of Vr.Manon in kunnen vullen, maar dat vind ik helemaal niks, of het lot besliste anders. Oftewel, nu zitten jullie waarschijnlijk met een individu genaamd Vr.M opgescheept zonder referenties, is dat even jammer Je maintiendrai! |
|
Ach, zo heel belangrijk vind ik het allemaal eigenlijk niet, hoor. |
|
quote: Dan spreek je geloof ik voor iedereen. Maar dat is mooi, en de extra publiciteit heb ik toch al genoten. Je maintiendrai! |
|
Bij deze nog een warm welkom namens mij voor Manon. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Jij snapt het! Het is allemaal de schuld van die agressieve newbies! Ik ben slechts een slachtoffer! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |