|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jawel, dat is leuk voor ons. Kunnen we ons ongenoegen weer uiten |
|
Zucht... it ain't so bad to be a psychopath |
|
Depressief? Zelfmoordneigingen? |
|
Neem dan geen foto als avatar, lijkt me. |
|
Of je moet ene neger met slecht gebit zijn zoals Oud VUil |
|
ONLY DEATH IS REAL! |
|
quote: Watjijwillen huh? |
|
quote:Of is het een foto van je aars? |
|
quote: De legendarische M. Maar in ieder geval, goeiendag, en dat blijkt maar weer! En er kan blijkbaar toch nog geflamed worden! Maarja, ik ben nog maar een newbie he Je maintiendrai! |
|
Hallo newbies.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Men is anders nog vrij aardig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Bedankt, dat hoopte ik al. Je maintiendrai! |
|
quote: Nee hoor, die heeft zijn haar er af gehaald. |
|
quote: Als Noob hier heb je nog niet het recht verworven om tegen andere zm`ers in te gaan dat mag pas bij 1500 posts... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Flamen? Als je dat al flamen noemt, dan mag je blij zijn dat we in een goede bui waren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Of kijk eens bij DEMUUR. Die kunnen pas flamen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee ok, vooruit. Maar na al die stoere praatjes hier, wordt je toch wel benieuwd of ze wel waar gemaakt kunnen worden, en waar die reputatie vandaan komt Verder heb ik even rondgehangen op het DGForum (dus niet messageboard) waar ook wel geflamed kon worden. Hier zijn echter veel meer aanmeldingen wie weet komt mijn tijd nog wel. Je maintiendrai! |
|
OMG N00BS KEKEKEKE |
|
Welkom. Denk ik. Ik ben er nog niet over uit of ik een grafhekel aan je heb of niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Moet ik je daar even bij helpen ? Je maintiendrai! |
|
quote: Bukken, kreng. |
|
quote: Als dat betekent dat ik zelf niets meer hoef te doen, leef je dan maar uit. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ahh mag ie niet bij je bloemetjes? |
|
quote: Tuurlijk wel! Maar ik begin graag met aan iedereen een grafhekel hebben en vanaf daar opbouwen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |