|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff .. ben kei-aardig .. alleen de meesten begrijpen me gewoon niet *stop gejammer nu om niet voor goth aangezien te worden* |
|
quote: Heel goed, frau M. quote: Aaagutteguttegut, jenje moet huilen doen, ja? |
|
Heet dat tegenwoordig niet Emo? (Wel heel zielig hoor, dan ben je zo aardig en goed naar de mensheid, zo vredelievend naar newbies... en wat krijg je er voor terug? Ondankbare asociale elementen zijn het, niet te geloven! ) Daar ben ik overigens ook benieuwd naar, het scheelt al dat ik geen 12 jarig jongetje ben dat naar black met0l luister en van Nightwish houd, maar ik heb nog een lange weg te gaan geloof ik Ach, hallo Joris! Je maintiendrai! |
|
Welkom nieuweling! |
|
quote: Huh? Vredelievend en newbies in één zin... Volgens mij heb jij een afslag gemist... En wat is er nu weer mis met Nightwish by the way? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is al laat, het is al laat (na vandaag wel.) Oh, en om mijn eigen achterwerk te redden zeg ik maar even dat dat niet klopt met black met0l, zie post! Je maintiendrai! |
|
Jenje laat nog wel van zich horen, onze zm-dinosaurus. |
|
quote: Ja, die deserteur is 'm lekker gesmeerd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
In de zin van: Trut, doe als de sodemieter je brandweerpak/kogelvrij vest aan?! Je maintiendrai! |
|
quote: Of erger nog. |
|
quote: Als Jenje op dreef is, heb je daar weinig aan... Leuk dat roddelen over iemand die hoogstwaarschijnlijk nu gewoon mee zit te lezen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nouja, als dat dan al niet meer helpt.... en als meneer er toch is.... Laat maar komen dan Je maintiendrai! |
|
quote: Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bedankt voor de raad ende bezorgdheid (ehrm) Maargoed, ik ben het wachten zat. Ga naar bed Fijne avond nog! [Dit bericht is gewijzigd door Vr.M op 25-06-2005 23:59] Je maintiendrai! |
|
quote:Ben jij nationalist? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mijn reputatie word weer flink overdreven zie ik .. |
|
quote: Daar is het een reputatie voor... Mijn reputatie is anders ook behoorlijk te grabbel gegooid. Nog niet zo heel lang geleden was ik lid van de n00b-ontgroeningsbrigade en nu zou ik ineens bezorgd om ze zijn... Volgens mij word ik oud of zo.. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb je altijd als slijmbal bij de n00bvrouwtjes gezien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Pwn3d! Of zoiets .... |
|
Beetje ingeslapen hier ? Zal wel aan het weer liggen… [Misanthrope: Omdat ik op tijd naar bed ga? Omdat ik niet van wachten houd? Ga er niet vanuit dat het een serieuze vraag is, maar toch. Men heeft mij op het hart gedrukt nationalisme te vertalen als zijnde het idee dat ieder volk recht heeft op nationale zelfstandigheid/eigen staat. Denk dat je dat sowieso niet bedoelt: Ik ben Nederlandse. Woon in Nederland. Ben daar trots op. Houd van Nederland. Maar de huidige situatie maakt dat ik regelmatig emigreren wil. ] Ik zal oude voorsteltopics wel even doorlezen hoor, en dan doe ik wel alsof het voor newbies hier heel gevaarlijk is Je maintiendrai! |
|
Ik kan me ook niet herinneren hier ooit te zijn afgezeken, it ain't so bad to be a psychopath |
|
Same here, ligt vooral aan je eerste paar posts. Als je niets zinnigs te melden hebt of gelijk gaat lopen schelden maak je je irl ook niet bepaald populair lijkt me. |
|
quote: *kuch* zie m'n "bijnaam" |
|
quote: bah...... Mindlessmayo en jenje hebben me voor lelijk uitgemaakt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |