|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die heet thrash idd maar das ook een vent he |
|
entree nu heb je wel direct je mp3-collectie verklapt have a drink signature |
|
Welkom it ain't so bad to be a psychopath |
|
Welkom, Amersfoort zeg je, Kom je wel eens in de Boothill of Flame? I am the 1%. |
|
quote: He he eindelijk gevonden! Welkom terug in ons midden en see you at occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: En wat weet je van de soesterkwartierse underground metalscene? |
|
quote: Nou, idd!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: DasThrash idd. Maar die is momenteel vanwege school en werkdrukte niet erg actief hier. Maar hij komt nog wel trouw bierdrinken en darten hier hehe.. spelfout weggehaald... |
|
mogguh mensen! okay ik kom uit hartje brabant net even naast tilburg Mijn muziek smaak varieert nogal ik ben bijv ook niet vies van andere muziek soorten (Waar ik de naam maar niet van uit spreek) bands: Fear Factory Bloodbath Ram-Zet Impious Darkane Centinex Satariel Scar Symmetry At The Gates Machine Head The Berzerker Dagoba Dark Lunacy Hearse Hypocrisy Illdisposed Zyklon als je nog iets mocht willen weten van me hit up a question.... Als de vis eens rijp was.... |
|
Leestekens. Welkom verder! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Poser! |
|
quote: Hoezo niet? Schaam je je ergens voor? [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-08-2005 19:46] |
|
Ik zou me ook rotschamen als ik naar andere muziek zou luisteren spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou? Welke andere muzeiksoorten?? Ik luister bijvoorbeeld wel eens naar trance, hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Huhuhuhuhu. Jij luistert vast geen lounge, |
|
haloha, nieuw sinds vandaag, dus even voorstellen kan geen kwaad. 20 jaar en afkomstig uit hartje kempen => Kasterlee. Luister naar vanalles en nog wat, qua metal oa de volgende groepen: children of bodom machine head cradle of filth wapenspraak en drinkgelag hammerfall stratovarius rhapsody behemoth type o negative and so on, and so on.. qua niet metal oa: placebo, de mens,... I have chosen night to be my guide |
|
quote: So what? Jij luistert vast geen country OT: Welkom nieuweling |
|
quote: OOK "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wat voor bands luister je dan zoal AoD? |
|
Hallo allemaal, ik ben Tim en kom uit Geleen (Gelaen mannuh!!) en heb besloten ook dit forum maar eens wat vaker te gaan bezoeken! Groeten, Tim! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
hallo allemaal! ik ben ricardo kom uit vlijmen en word binnen kort 15. mijn favo top 3 is: 1.linkin park 2. slipknot 3. static-x en verders ben ik ook helemaal gek van trivium. ik ben ook op een star wars forum geregistreerd. mijn hobby's zijn: star wars, kung-fu , jujitsu, elektrisch gitaar,horror films, final fantasy, silent hill, fretten, schildpadden, reptielen ook. dat was het een beetje! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 15-08-2005 22:04] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |