|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Philip Bynoe (o.a. Steve Vai) vind ik erg gaaf (grooved als een hoer). Sean Malone heeft ook heerlijke baslijnen |
|
hm billy sheehan (steve vai) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
John Entwistle. Edit: Van The Who. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-06-2005 22:58] |
|
ik vind Jbassist wel een goeie Ah!Le bas de caisse (Gronibard) Alex Webster Adrian Lambert Janne Markkanen - omnium gatherum (op steal the august light) Ares vond ik ook wel dik ok op de Grimfist cd signature |
|
quote: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gene Simmons Phil Lynnot Steve Harris Maar heb het wel over het overall plaatje incluis performance :p Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Rob van der Loo natürlich auch! |
|
quote: |
|
quote: jepz, toffe gast ook, heeft me nog geholpen met mijn 3 vinger techniek. Pete Perez van Spastic Ink schiet me trouwes ook net tebinnen, die kerel is ook zwaaaaar tegek. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Flea maar qua metal natuur mr.Giorgio, mr Burton, mr. Webber ,amo Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY |
|
quote:Hell yeah Pleur Doug Keyser dr dan ook maar bij ennn.. -Victor Wooten -Steve Bailey (en dan die Bass Extremes-DVD van ze ) -Onze Bas kan dr ook wat van -Mark King -TM Stevens -Bill Dickens -Pastorius natuurlijk.. -Michael Manring etc [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2005 1:34] |
|
ohwja... suf... pastorius... holy crap!!! weather report is da poep!! en natuurlijk die solo shit van hem, Continuum bijvoorbeeld. ik kan daar nu zo'n 20 seconden vanaf het begin van spelen (heeft we wel 2 weken gekost aan uittabben, de fucker..) aangezien het trouwes toch alleen maar solo bas is kan ik er binnenkort wel eens wat van opnemen... even kijken of jullie me van enkele "flaws" af kunnen helpen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Bassist van Joe Bonamassa, Eric Czar. Luister maar eens naar de bassolo in het nummer 'Don't burn down that bridge' welke op de cd 'A new day yesterday live' terug te vinden is Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Bassisten die reet schoppen zijn ook; Alex webster, CC Stu Hamm, heeft met satriani gespeeld Stefan Fimmers, Necrophagist en natuurlijk Les Claypool, de bassMaster van Primus....is misschien niet helemaal Metal maar hij heerscht wel verschrikkelijk! |
|
Ik denk dat niemand anders hem gaat noemen, dus doe ik het maar: Jurjen Kah (Katafalk, Obtuse, ex-Seizure, vaste invalbassist voor elke metalband in Groningen, etc.) Touché, pussycat! |
|
Steve Digorgio op Autopsy's Severed Survival en Fiend for Blood! Normaal hou ik niet van fretless, maar die rockt als de tering.... Die gast van Disharmonic Orchestra is ook wel goed. |
|
Les Claypool van Primus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ares heeft dacht ik geen cd ingespeeld, hij heeft Grimfist alleen tijdens 2 optredens (Londen in januari en Oslo in april) uit de brand geholpen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je bent me net voor Sporty Voleg,helemaal mee eens,1 van de beste metalbassisten van Groningen! |
|
quote: wie is de 2e? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ojee was ik helemaal vergeten...JIJ natuurlijk |
|
Eric Langlois van Cryptopsy is ook een goede bassist. Schrijft zeer interessante baspartijen (zeker voor een death metal band). En in de "Black Metal" vind ik Skoll een hele goede (Arcturus, Ved Buens Ende, Ulver) en B. War van Marduk klonk als een allesverpletterende tank. Bij marduk miste je live iig geen 2de gitaar zoals bij veel bands vaak wel het geval is. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 22-06-2005 19:52] don't mistake lack of talent for genius |
|
Skoll inderdaad. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alex Webster jongens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ik doelde niet echt op mezelf (ben ook fries he , al repeteer ik wel in grun. ) toch bedankt! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |