|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
naja Bolt Thrower bijvoorbeeld. Die heeft ooit is een idee gehad en dat hoor je nu nog. Dat wil niet zeggen dat ik het slecht vindt, zeker niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
is dit bedoeld om te bashen? het is makkelijk een band af te zeiken op hun signature sound, maar vergeet niet dan MANOWAR wel degelijk een heel eigen geluid heeft dat direct herkenbaar is, iets dat veel moderne blastbeat/prog metal bands nooit voor elkaar zullen krijgen. Hetzelfde geldt voor Maiden, Priest, saxon etc... Running Wild is een wereldband live, helaas worden ze hier in NL vaak onterecht belachelijk gemaakt....in dat genre (ja je moet ervan houden maar dat geldt voor elk genre nietwaar) zijn ze echt goed. En SFU vind ik ook prima te pruimen met uitzondering van die true carnage plaat... Ik vind persoonlijk dat een band als NILE dan ook steeds in herhaling valt of Children Of Bodom.... [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 20-07-2005 18:51] |
|
Hoe definieer je minst vernieuwend? Voordat er misverstanden ontstaan .... |
|
Saxon al 20 jaar hetzelfde? Luister de eerste en de laatste plaat eens na elkaar, da's geen klein verschil. Maar het is inderdaad niet een band met die echte stijlveranderingen ondergaat. Gelukkig. |
|
quote: Ice-T heeft ook al eens wat met Motörhead gedaan en natuurlijk zelf bodycount gehad. Rappende negers in metal/rock zijn ook al niet orgineel. Goeie kanshebber dus |
|
Niet echt metal, maar The Vision Bleak. Wat vind men toch zo tof aan deze bij elkaar gejatte zooi? Maar mischien is het jatten van diverse dingen en die dan een beetje door elkaar roeren wel heel erg vernieuwend. Ik snapte de stelling niet helemaal, geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 20-07-2005 18:55] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: BT doet al vrij lang hetzelfde idd, maar ergens waren ze wel origineel met die loodzware muziek van ze, volgens mij. Dat dan weer wel. quote: Dat laat ik aan de loop van het topic over . quote: Children of Bodom, goede kandidaat ja! Nile heeft zichzelf ook niet zo veel ontwikkeld, ben ik met je eens -- maar ze hebben wel 'iets nieuws' in death metal binnengebracht, al was het alleen al een nieuwe klankkleur (en wellicht een nieuwe thematiek). quote: Zoals in de startpost stond, zowel niet ontwikkelend binnen het eigen oeuvre, als weinig 'nieuws' toevoegend aan metal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een band als obscenity heeft feitelijk helemaal niets in gebracht. Maar ja, het beukt wel enorm |
|
obituary "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ha! Zou ik helemaal vergeten zeg, dat is de band waarmee de discussie begon ja. Wel één van de grondleggers van de death metal! Daarna is er echter niets meer veranderd . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vernieuwend is wel hoe ze vervelende powermetal met vervelende black hebben gecombineerd en daarmee powerblack hebben uitgevonden |
|
Denk dat je met dit topic voornamelijk deathmetalbands te horen gaat krijgen... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Black kan ook wel. Ik noem een Judas Iscariot. Neemt niet weg dat het wel heerscht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Misschien dan niet echt metal, maar ik vind KISS toch wel één van de meest (zichzelf) uitgemolken bands. Wellicht meer een kwestie van smaak, maar het was wel een band waar ik meteen aan moest denken bij de eerste post: Anthrax. |
|
Iron Maiden Oh ja, RrroooaaarrR: Ik vind Anthrax anno nu nou niet bepaald klinken als ten tijde van 'Fistful Of Metal' (1984)... jij? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-07-2005 19:35] |
|
quote: trut |
|
quote: Wel vernieuwend dan? |
|
quote: Ladaadddddiiieeedaalaaadieeee |
|
quote: zeg dan niks |
|
quote: Sorry hoor maar die opmerkingen van jou zijn het nou niet bepaald waard om serieus op in te gaan. Ga nu maar weer met je barbiepopjes spelen heaumeau! |
|
plz explain.... |
|
nope. |
|
zeg dan inderdaad niks, idioot [offtopic mode off] |
|
Wat een bout topic |
|
Arme jongen... En nu idd weer on topic. Geen maiden dus |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |