IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Strafblad Volgende pagina
ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 11:36 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

ArieDeKnaller zou weleens willen weten wie van jullie er een strafblad heeft. (Ook misdaden waarvoor je nooit gepakt bent, kun je hier opbiechten)


Dolf Brouwers - another dead hero


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-12-2001 11:39 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik niet hoor
ben best braaf


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 11:44 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 11:39 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik niet hoor
ben best braaf


Hm... dit kan een misleidend-tactische opmerking zijn. Ik zal je gangen eens natrekken.....


Dolf Brouwers - another dead hero


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-12-2001 11:51 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Hmm Nee ik ga het niet vertellen ik ben ook altijd braaf geweest


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 11:58 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 11:51 schreef linknl het volgende:
Hmm Nee ik ga het niet vertellen ik ben ook altijd braaf geweest


Dat schietpistool naast je bericht doet mij twijfelen aan de oprechtheid van je bericht....


Dolf Brouwers - another dead hero


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-12-2001 12:01 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 11:36 schreef ArieDeKnaller het volgende:
ArieDeKnaller zou weleens willen weten wie van jullie er een strafblad heeft. (Ook misdaden waarvoor je nooit gepakt bent, kun je hier opbiechten)


nou vertel maar


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 12:16 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 12:01 schreef Voice_of_thunder het volgende:
nou vertel maar


Ikzelf onthoud mij van ieder commentaar. Peter R. de Vries schijnt dit forum frequent te bezoeken, dus dan weet je wel hoe laat het is...


Dolf Brouwers - another dead hero


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-12-2001 12:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aha, Arie De Knaller is een infiltrant! Niets loslaten mensen, anders worden we morgen allemaal opgepakt.


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 12:20 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 12:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Aha, Arie De Knaller is een infiltrant! Niets loslaten mensen, anders worden we morgen allemaal opgepakt.


Jezes... dit topic is nog geen 7 berichten oud of ik ben al ontmaskerd...


Dolf Brouwers - another dead hero


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-12-2001 12:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik heb nog wel een paar strafbladen van vroeger.

met 1000x ik mag niet...


Bazzio Attacks!!!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-12-2001 12:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

I wouldn't tell you even if you were paying me for it.


Dit slaat nergens op.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-12-2001 13:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

heb nooit met de cops te maken gehad....alleen laatst....geen licht op me fiets...naja!


Suck my piss


Satan
Usericon van Satan
Posted 15-12-2001 13:20 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik ben een voorstander van justitie .ik vind juist dat er strengere wetten moeten komen tegen harddrugs en reclame op het internet .



ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 15-12-2001 13:28 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 13:20 schreef Satan het volgende:
Ik ben een voorstander van justitie .ik vind juist dat er strengere wetten moeten komen tegen harddrugs en reclame op het internet .


En voor deze mening hebben ze je dus een strafblad gegeven begrijp ik...?


Dolf Brouwers - another dead hero


Satan
Usericon van Satan
Posted 15-12-2001 13:37 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 december 2001 13:28 schreef ArieDeKnaller het volgende:
En voor deze mening hebben ze je dus een strafblad gegeven begrijp ik...?

Ik wilde duidelik maken dat ik niet 'ouderwets metal' ben .tegen justitie en dat ze het cool vinden om drugs te gebruiken en de politie dwars te liggen etc .Ik vind het een gedateerde houding .maar inderdaad geen antwoord op de vraag .ik heb geen strafblad .



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-12-2001 14:38 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 11:58 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Dat schietpistool naast je bericht doet mij twijfelen aan de oprechtheid van je bericht....


Dat gifje van mij is puur mijn voorliefde voor zware metalen want dat is wat wapens verschieten de zwaarste metalen.
En de meeste rotzooi die ik heb uitgehaald in naam van het min.defensie.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-12-2001 16:13 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb helemaal niets op mijn kerfstok; zelfs nog nooit een bekeuring gehad.

Ik ben iemand die zich "aan de regeltjes houdt", maar dan meer omdat ik het ook erg logisch vind dat je geen openbare dingen gaat lopen slopen, spullen meeneemt zonder ze te betalen en ook geen mensen molesteert. Dat zou niet in mij opkomen.

oja... onder druk van 2 vriendinnetjes heb ik op mijn 10e eens een gum gejat uit een winkel...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-12-2001 16:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb ook geen strafblad; lang leve Halt...
Ben ik dus goed mee weggekomen.


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 15-12-2001 16:37 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

Noujajoh, jarenlang wordt dit nooit gevraagd en nu krijg ik het ineens 2 x in 1 maand voor mn kiezen. Ik ga per 1 januari werken bij het ministerie van defensie en dan is het heeeeeeeeeel belangrijk dat je geen strafblad hebt.. (ofzo) maar goed, ben altijd een braaf meisje geweest


Satan
Usericon van Satan
Posted 15-12-2001 16:45 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 december 2001 16:37 schreef Elanthia het volgende:
Noujajoh, jarenlang wordt dit nooit gevraagd en nu krijg ik het ineens 2 x in 1 maand voor mn kiezen. Ik ga per 1 januari werken bij het ministerie van defensie en dan is het heeeeeeeeeel belangrijk dat je geen strafblad hebt.. (ofzo) maar goed, ben altijd een braaf meisje geweest

Is die ministerie gevestigd in Den Haag ?



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-12-2001 17:01 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

ikke...voor verschillende ovetredingen. Gelukkig geen zware crimineel


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 15-12-2001 17:02 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

quote:
Op 15 december 2001 16:45 schreef Satan het volgende:
Is die ministerie gevestigd in Den Haag ?



nope maasland


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 15-12-2001 17:29 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

ik heb vroeger samen met hellblade blijkbaar stenen op rijdende auto`s zitten gooien... maar ik weet er niks meer van. hellblade zei dat opeens dat dat in ons strafblad stond toen hij een keer moest meekomen naar bureau. hij vroeg toen aan z`n moeder wat we gedaan hadden en dat was dus dat stene gooien.. haha wel stoere actie vinnik eigelijk


BEHHH!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 15-12-2001 17:30 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

wel vaak politie, vanwege mijn rijgedrag, maar gelukkig nog geen strafblad pfuw


zo, dat was mijn beurt dan weer


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-12-2001 17:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

geen strafblad, nog nooit de woud, juut, platpetten bij me aan de auto,deur gehad


"This one is older than shit, heavier than time!"


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 15-12-2001 17:39 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

zelfs niet aan de fiets ? wat ik dus altijd heb....


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen