|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iedere andere reactie zou een verspilling van woorden zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
goed beargumenteerde reactie arrebar Je moeder. |
|
Kunnen we nu ophouden over nu-metal.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
|
|
dit was echter een serieuze poging dit gesprek te stoppen.. iedereen weet toch dat Nu-metal kut is.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Wat hebben Death Angel en Nuclear Assaulty met TRUE metal te maken?? Volgens mij komen we dan eerder in het hammerfall, manowar, helloween genre! Maar goed het interesseert me niet, NA is alleen maar terug om de nu metal posers te laten zien hoe je metal speelt! Death Angel veegt iig alle nu metal bands van het podium, vroeger waren het de disco en hair metal posers nu zjin het de nu metal posers HAHAHAHAHA Nee effe serieus het zal wel ik heb er geen probleem mee als iemand ht goed vind ik neem het alleen niet serieus! |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
Je bent in ieder geval erg duidelijk... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mja nu-metal....hier en daar een goede song dat wel maar ik denk dat velen van de jeugdige luisteraars na verloop van tijd toch verder graven in de metal en terechtkomen bij de 'echte' METAL! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
uitzonderingen bevestigen de regel; de eerste cd van Korn is erg goed. jammer dat ze op latere cd's de slechte kanten van hun stijl de voorgrond hebben gegeven. dus rare stomme pielstukjes in plaats van erg zware slepende riffs en teveel aandacht schenken aan de zanger. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-05-2003 14:00] |
|
quote: Ik vind idd die eerste Korn ook nog erg tof. Verder hou ik wel van euhm... de voorlopers van Nu-metal, daarbij denk ik aan die dingen als de laatste Fear Factory cd's, Sepultura op Chaos A.D. en Roots, en dergelijke muziek. Maar met dat gerap bij nu-metal tegenwoordig hoeft het voor mij niet meer... Zenial |
|
Waarom lullen we hier eigenlijk altijd over nu metal nu metal zuigt dat weet iedereen Dit is een METAL forum geen NU metal forum dus opflikkeren met die nu metal b.v.d. Metal heerst |
|
hog ja ...'t is toch ook metal en laat er de 14-jarigen toch ook maar van genieten. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: van fear factory vind ik de laatste niet om aan te horen maar verder is alles heel goed van hen (ten minste, de reguliere dingen, niet die remixes). verder ben ik het geheel met je eens. maar bij deze bands slaat de balans nog door naar echte metal terwijl bij veel van die nieuwe dingen de balans doorslaat naar slappe rap. |
|
Nu-Metal is wel aan te horen. System of A Down, Korn, Slipknot en Evanescence zijn zo slecht nog niet. Het is gewoon zoals elk genre, goede bands and slechte bands... |
|
quote: Ik ben 13 en ik luister der niet naar en als ik 14 ben luister ik er ook niet naar Metal heerst |
|
Deze site is voor METAL bedoelt, en niet voor je trieste nu-metal |
|
Jajaja .. pff wat een gezaag hier zeg |
|
quote: Misschien wordt je nog wel eens volwassen genoeg om toe te kunnen geven dat er in elke muziekstijl wel wat goede cd's zijn.. Zenial |
|
quote: |
|
quote:LOL Goed gesproken door onze nu-metal-zanger :p |
|
Je moeder. |
|
quote: Precies! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |