IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nu-metal Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-12-2002 19:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 december 2002 16:47 schreef Follow the Rapist het volgende:
Bij mij op school lopen ook allemaal van die blije skatefuck nu metal wannabees rond met van die soulfly, korn etc. shirts. Denken er echt helemaal geweldig mee te zijn.
Bij mij gingen ze laatst kijken wie het langste lijstje met bandjes kon maken, ookal luisterden ze er niet naar, zie ik het nut al niet van in, kom ik gvd aanzetten met mijn jas met patches. Ook een keer ging der een kijken wat voor bandshirt ik nu wel weer aanhad. Alleen nu zijn ze te ver gegaan. Der zijn er 2 met cradleshirtjes( ) en die hele kutgroep vind die shirtjes maar stoer, damn zoveel eer om een shirt van een kutband, het is dat er geen echte metalheads op school zitten anders had ik ze allang de tifus in gescholden


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-12-2002 19:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 10:36 schreef Sharteel het volgende:


Blabbermouth:
AVRIL LAVIGNE Covers SYSTEM OF A DOWN! - Dec. 13, 2002

AVRIL LAVIGNE's acoustic cover version of SYSTEM OF A DOWN's "Chop Suey" can be downloaded as an MP3 file from this location. In a word: embarrassing.


http://www.crnw46307.pwp.blueyonder.co.uk/mp3/Avril_Lavigne-Chop_Suey_(System_Of_A_Down_Cover).mp3


Geweldig!


Dark master
NON-VIKING BITCHES!
Usericon van Dark master
Posted 20-05-2003 14:47 by Dark master Wijzig reactieProfiel van Dark masterQuote dit bericht

avril lavigne moet haar bek houe en zichzelf door der kop schieten , want met de computer erbij kan ik ook mooi zingen. En als ze dan ook nog eens nummers van SoaD gaat verkrachten is ze al helemaal een doos die ik boycot.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:47 schreef Dark master het volgende:
avril lavigne moet haar bek houe en zichzelf door der kop schieten , want met de computer erbij kan ik ook mooi zingen. En als ze dan ook nog eens nummers van SoaD gaat verkrachten is ze al helemaal een doos die ik boycot.
owkeej deze post gaat reacties krijgen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 14:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



iedereen zijn hobby, maar als de mijne was; "mezelf belachelijk maken", dan zou ik hem toch snel veranderen


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-05-2003 14:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:48 schreef impaled succubus het volgende:
owkeej deze post gaat reacties krijgen

hehe


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 14:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:48 schreef impaled succubus het volgende:
owkeej deze post gaat reacties krijgen

hij vraagt erom


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-05-2003 14:50 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:47 schreef Dark master het volgende:
avril lavigne moet haar bek houe en zichzelf door der kop schieten , want met de computer erbij kan ik ook mooi zingen. En als ze dan ook nog eens nummers van SoaD gaat verkrachten is ze al helemaal een doos die ik boycot.


Nou nou, stoere jongen (?)


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:49 schreef ghoulliette het volgende:
hij vraagt erom
goh en ik had totaal niet verwacht dat jij zo reageerde


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-05-2003 14:50 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:47 schreef Dark master het volgende:
avril lavigne moet haar bek houe en zichzelf door der kop schieten , want met de computer erbij kan ik ook mooi zingen. En als ze dan ook nog eens nummers van SoaD gaat verkrachten is ze al helemaal een doos die ik boycot.


Je hebt helemaal gelijk, De SoaD is al ronduit verkracht.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 14:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:50 schreef impaled succubus het volgende:
goh en ik had totaal niet verwacht dat jij zo reageerde

mijn hobby is dan ook "afzeiken"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-05-2003 14:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

SoaD verkrachten is toch niet moeilijk? Is vanzichzelf al vol met AIDS


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 14:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zou jij iets met aids willen verkrachten?> Ik vind die Avril best gedurfd


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-05-2003 14:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:51 schreef ghoulliette het volgende:
mijn hobby is dan ook "afzeiken"


Je doet het alleen nog niet erg best


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-05-2003 14:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:53 schreef ghoulliette het volgende:
Zou jij iets met aids willen verkrachten?> Ik vind die Avril best gedurfd

Misschien heeft ze zelf ook al aids


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-05-2003 14:54 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:53 schreef No Nonsense het volgende:
Je doet het alleen nog niet erg best

Hehe, is dat een uitdaging?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-05-2003 14:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:53 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Misschien heeft ze zelf ook al aids


Mischien ook niet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2003 15:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nu is ie alweer weg. Komt hier steeds zeuren klagen en rent dan weer snel naar zijn mama


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 20-05-2003 15:04 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 15:04 schreef ghoulliette het volgende:
nu is ie alweer weg. Komt hier steeds zeuren klagen en rent dan weer snel naar zijn mama


Dit was aan mij gericht?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 20-05-2003 15:14 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Nu "metal"?? waarom zetten ze er toch altijd metal achter ... het is gewoon een soort ehh ja ... hardere vorm van grunge ofzo? een paar rappende neger-wannabe's die wel 3 (jaja je hoort het goed) accoorden op hun gitaartje kunnen vinden! WHOOPIE! En natuurlijk zingen over hoe moeilijk het is om een tiener te zijn (boehoehoe wat hebben we het toch slecht) wat het nog leuker maakt is dat die gasten die het zingen zelf al in de 30 zijn (zo zien ze er wel uit .. haha)

nou ja, das mijn mening ...

Zoals Joey DeMaio en consorten het altijd zo kleurrijk weet uit-teleggen ... Death to False metal!!!


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-05-2003 15:15 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Oh, niet nog eentje.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-05-2003 15:16 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 20 mei 2003 15:15 schreef filosofem het volgende:
Oh, niet nog eentje.

Is mijn cd al op de post?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-05-2003 15:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 15:16 schreef rajackar het volgende:
Is mijn cd al op de post?


hmmz, Filosofem = inside-lie


Bazzio Attacks!!!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-05-2003 15:33 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 15:16 schreef rajackar het volgende:
Is mijn cd al op de post?


Nee. Maar dat heugelijke feit is bijna aangebroken.


spooky D
Usericon van spooky D
Posted 20-05-2003 15:44 by spooky D Wijzig reactieProfiel van spooky DQuote dit bericht

wat een bekrompen zooi hier zeg! Ben zelf al meer als 20 jaar actief in de metal scene en ik hou van zeer veel verschillende stylen.de nu metal haat is nergens op gebasseerd,als je het hebt over hun kleding is dat ook zeer bekrompen omdat de zogenaamde true metals al jaren lopen te janken dat ze niet geaccepteerd worden door hun kleding en haar,hoe kan je dan op iemand anders lopen te zeiken?En ik zie niet veel verschil tussen de traditionele en de nu metal.Veel black en death bands zitten ook vol piercings en tattoos en ze dragen ook make up dus waarom zal m.manson dan een homo zijn en de cradle,dimmu en marduk boys niet?Ja de metals willen al jaren geaccepteerd worden maar ze zijn zelf zo bekrompen als de tyfus!!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen