|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geweldig! |
|
avril lavigne moet haar bek houe en zichzelf door der kop schieten , want met de computer erbij kan ik ook mooi zingen. En als ze dan ook nog eens nummers van SoaD gaat verkrachten is ze al helemaal een doos die ik boycot. |
|
quote:owkeej deze post gaat reacties krijgen |
|
iedereen zijn hobby, maar als de mijne was; "mezelf belachelijk maken", dan zou ik hem toch snel veranderen |
|
quote: hehe |
|
quote: hij vraagt erom |
|
quote: Nou nou, stoere jongen (?) |
|
quote:goh en ik had totaal niet verwacht dat jij zo reageerde |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, De SoaD is al ronduit verkracht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: mijn hobby is dan ook "afzeiken" |
|
SoaD verkrachten is toch niet moeilijk? Is vanzichzelf al vol met AIDS |
|
Zou jij iets met aids willen verkrachten?> Ik vind die Avril best gedurfd |
|
quote: Je doet het alleen nog niet erg best The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Misschien heeft ze zelf ook al aids |
|
quote: Hehe, is dat een uitdaging? |
|
quote: Mischien ook niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
nu is ie alweer weg. Komt hier steeds zeuren klagen en rent dan weer snel naar zijn mama |
|
quote: Dit was aan mij gericht? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nu "metal"?? waarom zetten ze er toch altijd metal achter ... het is gewoon een soort ehh ja ... hardere vorm van grunge ofzo? een paar rappende neger-wannabe's die wel 3 (jaja je hoort het goed) accoorden op hun gitaartje kunnen vinden! WHOOPIE! En natuurlijk zingen over hoe moeilijk het is om een tiener te zijn (boehoehoe wat hebben we het toch slecht) wat het nog leuker maakt is dat die gasten die het zingen zelf al in de 30 zijn (zo zien ze er wel uit .. haha) nou ja, das mijn mening ... Zoals Joey DeMaio en consorten het altijd zo kleurrijk weet uit-teleggen ... Death to False metal!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Oh, niet nog eentje. |
|
quote: Is mijn cd al op de post? |
|
quote: hmmz, Filosofem = inside-lie Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nee. Maar dat heugelijke feit is bijna aangebroken. |
|
wat een bekrompen zooi hier zeg! Ben zelf al meer als 20 jaar actief in de metal scene en ik hou van zeer veel verschillende stylen.de nu metal haat is nergens op gebasseerd,als je het hebt over hun kleding is dat ook zeer bekrompen omdat de zogenaamde true metals al jaren lopen te janken dat ze niet geaccepteerd worden door hun kleding en haar,hoe kan je dan op iemand anders lopen te zeiken?En ik zie niet veel verschil tussen de traditionele en de nu metal.Veel black en death bands zitten ook vol piercings en tattoos en ze dragen ook make up dus waarom zal m.manson dan een homo zijn en de cradle,dimmu en marduk boys niet?Ja de metals willen al jaren geaccepteerd worden maar ze zijn zelf zo bekrompen als de tyfus!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |