IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nu-metal Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 17:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik ben niet zo op de hoogte van Nu-metal aangezien ik liever naar echt zware shit luister. Limp Bizkit en zo... Maar goed ik zal even kijken:

- Darkthrone (True Norgegian Nu-metal)
- Bathory (heeft zeer veel Nu-metal stijlen gespeeld, waaronder nu-viking-metal, nu-black-metal, nu-death-metal)



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-12-2001 16:53 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 22:24 schreef Satan het volgende:
Waar is She-Ra ?


Even een tijdje niet echt aanwezig geweest op ZM.

Goede "nu metal"...

Korn (Met name de eerste cd "Korn" heerst enorm)

Mudvayne, de cd LD50 is erg gaaf.

Slipknot, de cd "Slipknot".


Dead things grow from deep inside...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-12-2001 3:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

De eerste twee Fear Factory albums zijn natuurlijk wel ver van nu-metal!
ennuh, omdak ook de gemeenste niet ben:
System of a down
Coal Chamber
Chimaira
zo, de enige nu-bands die ik wel kan waarderen.


Life doesn't get much better than this!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2001 3:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Jeetje , de eerste 2 ff - albums zei je?
Kom dan nog maar eens op ICQ ! Als je wil@!


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 22-12-2001 10:28 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

zie je wel dat jullie true-heid wel belangerijk vinden.....

en maar zeiken op ons omdat jullie ons te true vinden (noemen!!)....


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-12-2001 12:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 22 december 2001 3:25 schreef McDoom het volgende:
Jeetje , de eerste 2 ff - albums zei je?
Kom dan nog maar eens op ICQ ! Als je wil@!


uhh, mij best


Life doesn't get much better than this!


superwashandje
Usericon van superwashandje
Posted 26-12-2001 21:49 by superwashandje Wijzig reactieProfiel van superwashandjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 17:06 schreef Volthor Kahn het volgende:
echte nu-metal:
-nieuwe metallica (of valt dat onder pop?)
-cradle of filth
-fear factory (vooral dat laatste album)

cradle of filth is black...
en nu metal suigt, behalve linkin park(sommige stukjes)


"As above then so below. For as they love. then so we loathe. And as we loathe, then so we love. To raise the stars to up above.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2002 18:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 18:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, kan, ik meende dat te horen in o.a. oude Korn, System of a Down, Static-X, Coal Chamber en dat soort zaken.

Ik wel, vind het echt vreselijke puberale springmuziek. Tenminste, wat ik gehoord heb: Slipknot, Korn, Static-X, System of a Down, Coal Chamber en nog wel wat.

Maar nu maar weer on-topic dan .


Ik zie Korn en Coal Chamber als spooky-core.
Tegenwoordig is alles meteen nu-metal.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 18:27 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik noem het ook Spooky Core. Maar eigenlijk weet ik niet hoe ik het moet noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-08-2002 18:28]


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 28-08-2002 18:28 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

is within temptation nu gothic???



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 18:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mallcore was ook een term die opdook. Whatever, ik heb niks met die muziek te maken, het enige dat ik af en toe een beetje irritant vind is influx van mensen die denken dat Coal Chamber metal is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2002 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 18:28 schreef PsYcHo het volgende:
is within temptation nu gothic???

Nee Spooky-goth


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-08-2002 18:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 18:29 schreef Jenje het volgende:
Nee Spooky-goth

Hahahaha! Fantasy metal dacht ik.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-08-2002 19:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2001 22:07 schreef Zash het volgende:
Hallo mensjes en andere persoontjes (aliens e.d.) die deze site bezoeken,
weten jullie misschien een paar leuke nu-metal bands, ik ken allen dreadlock pussy, en das wat weinig.

Zash


Flinke idioot die hier zo'n topic opend.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 28-08-2002 19:16 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

quote:
Op 16 december 2001 18:27 schreef Volthor Kahn het volgende:
ja, man
iedereen die naar harde muziek luistert is zo'n satanist


hehe, er is zo'n hip-hop gast die dat vind en die ook zegt dat hip-hoppers beter zijn omdat ze christelijk zijn opgevoed, en dan zeggen mensen dat je van hiphop niet gebrainwashed word

maar on-topic

waarom zou je nu-metal luisteren als je ook naar goede muziek kan luisteren (zie onder andere aanradingen van dwaallicht, etc)

maar nu echt on-topic
taproot is toch ook nu metal, en wat voor bands horen eigenlijk bij de mallcore stroming?? al die vage punkbandjes zeker??


I was me but now he's gone


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 19:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik dacht dat mallcore een andere benaming was voor nu-metal?


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-08-2002 19:23 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Naast een rookverbod pleit ik ook voor Nu-Metal verbod in alle zalen van Nederland


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 19:25 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 28-08-2002 19:28 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Slayer, en ik bedoel het serieus ook nog


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-08-2002 19:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 19:28 schreef soepkoeltoer het volgende:
Slayer, en ik bedoel het serieus ook nog


Vergeet Hypocrisy - Catch 22 niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 19:31 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik weet nog goed dat ik aan een numetal gozer uit me klas een kopie van aborted - engineering the dead gaf.
Hij wist niet wat hem overkwam!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2002 21:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hahahaha Ben je niet een beetje te ver gegaan?

Bon,terug on topic.Dit weekend heb ik Korn gezien op Pukkelpop.Ik moet wel zeggen,live zijn ze niet sterk.Ten eerste : ze hadden de distortion op 'are you nuts'gezet,zodat de songs reddeloos verdronken in een geluidsbrij.Jonathan Davis is ook niet altijd even stemvast.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-08-2002 22:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Liever nu-metal dan trance, lang leve nu-metal dood aan hiphop


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-08-2002 22:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, kutmuziek is kutmuziek denk ik altijd maar, of het nu nu-metal is of hiphop . Da's geen hokjesdenken, da's een empirische vaststelling, up yours .


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-08-2002 22:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

sevendust!!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen