|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah joh ik zit maar wat te zeiken over die gehypede term. Ga gerust je gang met die bands hoor . |
|
Laatste twee van Sepultura zijn ook "bijhoorlijk slecht", dus neem die er maar bij... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Amerikaanse 'kids' die een slechte jeugd hebben gehad maken nu-metal. Althans, dat schrijft het Veronica blad. Veronica komt overigens weer terug op TV. Joepie. |
|
Daar zaten we op te wachten |
|
hoi hoi, nog meer leuke programma's Bazzio Attacks!!! |
|
Soulfly is absoluut geen kutmuziek..empirisch blahblah... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: effe off topic: hoe is die sacred reich cover? |
|
niet zo slecht als ik had gedacht eigenlijk. De hele cd vond ik wel meevallen eigenlijk I was me but now he's gone |
|
De hele cd is prima te doen idd; het 2 de gedeelte van Enterfaith doet me denken aan mijn persoonlijke favo: Troops of doom The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik haat al die nu metal. Allemaal van die kinderen die denken dat ze stoer zijn, omdat ze naar 'harde' muziek luisteren. Hopelijk gaat deze hype snel weer over, en zijn ze dit over een paar jaar allemaal weer vergeten. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
en of ze stoer zijn, nou nou, wel jammer dat ze meteen gaan huilen wanneer je meld dat het echt niet kan om continue chagerijnig te kijken (uberhaupt ook niet) terwijl je met je armen over elkaar zit (of loopt of huppelt) |
|
of in je armen te snijden, met peuken in je armen, stekels om je nek, zo meest mogelijk shockerend er voor je ouders er uit te zien en naar cradle of filth te luisteren. |
|
quote: Dit lijkt volgens mij meer op van die wanna be goths. Die denken dat het stoer is om depresief te zijn, jezelf te snijden, en zo kwaad mogelijk kijken. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
is dat niet stoer dan? heb ik me voor niks lopen mutileren... No meat is sweater |
|
quote: |
|
Dat armen snijden gebeurt ook door mensen die echt depressief zijn, dus tis niet zo tof dat daarmee gespot wordt. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik spot er ook niet mee ofzo. Want als ik me klote voel doe ik het namelijk zelf ook. Maar sommige mensen die denken wel dat als ze snijden dat ze stoer zijn. En dat haat ik dus echt. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
net wat Nightshadow zegt.. weet het nog van vorig jaar van me school. Vonden ze het stoer om omgekeerde pentagrammen in hun armen te kerven met een mes.. |
|
ook lastig... als jeje arm dan omhoog doe staat eropeens een normale pentagram (lifting your arms in the air is NOT a nu-metal activity ) [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 03-09-2002 9:47] My madness, my sadness |
|
quote: wtf is er mis met hokkie. mag je metal liefhebbende hokkier alleen nu metal luisteren? dacht et niet |
|
quote: oh come on! als je dat zo makkelijk kan zeggen, kan je ook makkelijk hulp voor zo iets zoeken, want het lijkt me niet echt gezond. het klink, nu echt zo van "als ik me kut voel snij ik me zelf, oh en ik doe drie keer in de week boodschappen" mensen die dit doen, omdat ze zich zo kut voelen, praten liever niet over wat ze zichzelf aan doen. jij zegt nu zo makkelijk dat jij het ook doet........ beetje vreemd hoor. zoek dan hulp! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 03-09-2002 10:47] |
|
Deftones - "White Pony" Touché, pussycat! |
|
deftones disturbed static-x system of a down korn medication spineshank dreadlock pussy slipknot murder dolls coal chamber adema godsmack kittie rammstein staind drowning pool papa roach (en neej, voor de mensen die dat denken, limb bizshit en verlinkte park zijn geen nu-metal, want het mag geen metal genoemd worden omdat het erg fucking slecht, dom, kut en mongolisch is......) edit: ff nog wat bandjes [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 12-12-2002 18:07] fear my moo of wrath |
|
ik vind de eerste cd van limpbizkit wel ok |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |