IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nu-metal Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2003 13:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 mei 2003 12:42 schreef schaap het volgende:
*bla bla*


en nu jij weer




Beh-eheh-eh



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 22-05-2003 13:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 13:18 schreef Azagthoth het volgende:
Beh-eheh-eh


Jij bent toch zeker de beste!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-05-2003 13:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 13:18 schreef Azagthoth het volgende:
Beh-eheh-eh

ROFL aaaaaaaaaaaaaargh kappe nou!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 22-05-2003 13:23 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Kinders kinders toch.

We hebben iemand gevonden die nog niet helemaal alle metal termen kent en dus gaan we hem zoveel mogelijk naar beneden schoppen om te laten zien hoe goed we zelf wel niet zijn.
Wat dapper en stoer zeg. Hulde voor jullie. Ik zou willen dat ik zoiets zelf zou durven maar daar ben ik geloof ik nog niet stoer genoeg voor.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2003 13:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 mei 2003 13:23 schreef rajackar het volgende:
Kinders kinders toch.

We hebben iemand gevonden die nog niet helemaal alle metal termen kent en dus gaan we hem zoveel mogelijk naar beneden schoppen om te laten zien hoe goed we zelf wel niet zijn.
Wat dapper en stoer zeg. Hulde voor jullie. Ik zou willen dat ik zoiets zelf zou durven maar daar ben ik geloof ik nog niet stoer genoeg voor.


Poser, je moet nog veel leren.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 22-05-2003 13:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 22 mei 2003 13:28 schreef Azagthoth het volgende:
Poser, je moet nog veel leren.

maar ik werk er hard aan hoor azzy


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-05-2003 13:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Nou.. dat is tenminste 1 pluspuntje...




schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 22-05-2003 22:00 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

Op 22 mei 2003 10:51 schreef karnivoor het volgende:
volgens mij bedoelt hij dat legioen make up helden dat achter hem staat

wat moet ik hier dan van denken karnivoor ?
en het zal best wel dat je alles beter weet en daarom zo arrogant en betwetend op alles ingaat, maar CoF is zo duidelijk geen nu metal dat ik me echt afvraag hoe je hier bijkomt. (sorry maar ik keer nooit me rug naar een leuke discussie, tenminste als de mensen hier de kinderachtige opmerkingen achterwege houden, so what dat ik nieuw ben, ik ben geen noobje) en metal termen bring it on, als je serieus gelooft dat ik het verschil niet hoor of zie tussen metalstijlen, dan heb je het dus mis ja. alleen ik krijg hier het idee dat jullie alles wat kut is gewoon nu metal noemen.

ten tweede hoe kom je op het idee dat ik het over de Aarschok heb ? ok ik heb de aarschok een keer genoemd (leuk dat je dat weet) maar ik heb het meer over muzikale bladen. Guitar World, Guitar One, beh he he. Je snapt het hopelijk wel. En ga me nou maar niet vertellen dat zulke mensen niet weten wat ze zeggen, want zij weten echt wel wat ze zeggen. En met leer weet dingen voordat je iets terugzegt doelde ik niet meer op muziek maar op mezelf met al die loze opmerkingen van je gericht op mij. Ik had wel gedacht dat je dat zou snappen.
ok, en nu mag je weer terug "discussieren"


[Dit bericht is gewijzigd door schaap op 22-05-2003 22:03]


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-05-2003 22:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:00 schreef schaap het volgende:
alleen ik krijg hier het idee dat jullie alles wat kut is gewoon nu metal noemen.



Hmmz
Nu Metal = kut dus dan is Kut = Nu Metal.


Bazzio Attacks!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2003 22:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nu-metal bestaat niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2003 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:29 schreef bazzio het volgende:
Hmmz
Nu Metal = kut dus dan is Kut = Nu Metal.
duw je leuter in nu-metal jaaaa


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-05-2003 22:35 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 22:33 schreef Jenje het volgende:
duw je leuter in nu-metal jaaaa


fred durst, john davis, of die kerel van dreadlock pussy


And my marlboro light


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 22-05-2003 23:10 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

ik heb ook zo het idee dat alles wat qua metal kut is, gewoon nu-metal wordt genoemd hier.. maar wat je kut vindt luister je neem ik aan niet.. dus hoe kan je dan uberhaupt erover 'discussieren' (het enige wat er tot is gedaan is kleuterig kleineren).

Ik zie CoF als (commerciele) Melodieuze Black metal, oke ze zijn qua style veranderd in hun laatste aantal albums maar om ze dan nu-metal te noemen???
Wat versta je dan onder nu-metal? ik denk dan gelijk aan limp bizclit, P.O.D. en dat soort crap bandjes.. dat soort bandjes zijn allang dood (behalve stinkin park denk ik), de 'nieuwe' nu-metal word overigens 'the new american heavy metal' ofzo genoemd. Dit is meestal een stuk agressievere metal, met meer grunts, dubbelbase en volgens mij zelfs af en toe een belabberende solo

jaja.. ook nu-metal evolueerd zich, ze beginnen de dubbelbase te ontdekken en kunnen al wat meer op gitaren spelen dan 2 akkoordjes spelen maar ook black metal evolueerd natuurlijk, behalve alleen maar truie-slechte-geluids-geproduceerde cd's komen er ook nieuwe bands of veranderen ze van stijl.. kijk maar naar dimmu en ragnarok

[Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 22-05-2003 23:37]


trilililili


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2003 23:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

WTF is melodisch?


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 22-05-2003 23:38 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

jaaaaaaaaj jaaaaa heb het al veranderd..

bijdehandje..


trilililili


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-05-2003 23:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht



Ik kan dat soort fouten niet uitstaan.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-05-2003 23:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 mei 2003 22:00 schreef schaap het volgende:
Op 22 mei 2003 10:51 schreef karnivoor het volgende:
volgens mij bedoelt hij dat legioen make up helden dat achter hem staat

wat moet ik hier dan van denken karnivoor?


dat je misschien als een stereotiep nu-metal mannetje op een skateboard overkomt misschien?

quote:
en het zal best wel dat je alles beter weet en daarom zo arrogant en betwetend op alles ingaat, maar CoF is zo duidelijk geen nu metal dat ik me echt afvraag hoe je hier bijkomt.


dan vraag ik me weer af hoe jij erbij komt dat het nu-metal is, dat maak jij ervan om zogenaamd sterker uit de discussie te komen. kereltje, doe eerst maar eens je huiswerk voordat je over dingen gaat praten waar je duidelijk naast zit en dat is geen arrogantie maar kennis. niet dat ik altijd alles goed heb maar als ik er geen verstand van heb hou ik mn bek erover, misschien een idee voor jou?

quote:
(sorry maar ik keer nooit me rug naar een leuke discussie, tenminste als de mensen hier de kinderachtige opmerkingen achterwege houden, so what dat ik nieuw ben, ik ben geen noobje)


ik ook, weest welkom en zoek niet teveel kwaads achter deze posts, discussieren is een leuke hobby

quote:
en metal termen bring it on, als je serieus gelooft dat ik het verschil niet hoor of zie tussen metalstijlen, dan heb je het dus mis ja.


je laat dat anders niet merken. oke, een totale n00b ben je toch zeker weten niet erin maar toch maak je teveel fouten (vind ik, geen feit dus) om je echt als een 'kenner te bestempelen oftewel iemand die duidelijk weet wat hij zegt, maar goed, dat wordt offtopic.

quote:
alleen ik krijg hier het idee dat jullie alles wat kut is gewoon nu metal noemen.


alles wat kut is is simpelweg vaak nu-metal. anders gezegd: nu-metal wordt gewoon kut bevonden hier. dat iets voor kut wordt verklaard maakt het geen nu-metal. of dat verder gezegd is door iemand, bemoei ik me niet mee, dat moet men voor zich bekijken, mij hoor je iig niet over. ik houdt zelf iig niet van rapmetal dus voor mij is het ook bij voorbaat kut.

quote:
ten tweede hoe kom je op het idee dat ik het over de Aarschok heb ? ok ik heb de aarschok een keer genoemd (leuk dat je dat weet) maar ik heb het meer over muzikale bladen.


dit is het meest voor de hand liggende blad en ik was in de veronderstelling dat je dit soort bladen bedoelde (metalbladen) dus kwam automatisch het erg bekrompen en beperkte aardschok boven. want:
quote:
Guitar World, Guitar One, beh he he. Je snapt het hopelijk wel.
noem je dat metalbladen? maar goed, dit soort bladen heb ik idd geen rekening mee gehouden aangezien daar niet echt de metal underground wordt behandeld

quote:
En ga me nou maar niet vertellen dat zulke mensen niet weten wat ze zeggen, want zij weten echt wel wat ze zeggen.


maar niet over de metal underground dus

quote:
En met leer weet dingen voordat je iets terugzegt doelde ik niet meer op muziek maar op mezelf met al die loze opmerkingen van je gericht op mij. Ik had wel gedacht dat je dat zou snappen.


ik snap dit stuk niet nee, is dit nederlands?

quote:
ok, en nu mag je weer terug "discussieren"



dude, discussies horen fel te zijn, niet huilen


Je moeder.


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 23-05-2003 10:53 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

dude dat was een slaap smiley niet een huilende . En in Guitar One and andere dergelijke bladen wordt nog wel wat underground behandelt, en er het waren de eerste voorbeelden die ik zo snel kon verzinnen. Ten tweede, ik zit gewoon gezellig te discussieren, alleen de manier waarop jij de dingen zegt is een beetje verlagend (is ook een gave alles zo kunnen melden)maar wordt wel zwaar irritant.
Ten derde, lees maar wat er allemaal wordt gezegd. Ik zag nog gezellig iets staan van nu metal is kut en CoF is kut, dus is het nu metal. ik doelde niet per se op wat jij zei, maar meer op iedereen, gezien iedereen hier toch beswel anti nu metal is. hetgene wat ik ook me vooral afvraag is waarom ze dat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is. en CoF valt wel onder black metal, zoals blowen-b duidelijk weergaf. Het is niet goede muziek (tegenwoordig, de oude vond ik nog wel ok), maar valt bij mij toch onder black metal. maar waar valt het bij jouw onder. (serieus antwoord, dus niet iemand die nu post het valt onder kutmuziek, dus nu metal).

oja en ik kan niet skaten, heb geen hekel aan mn ouders, zit niet de hele avond in een skate park, dus skater daar val ik niet onder, luister gewoon naar metal en rock.
En weet wel wat waar (ongeveer)ondervalt.
ik zeg maar ongeveer voordat je weer begint

and the discusson goes on

[Dit bericht is gewijzigd door schaap op 23-05-2003 10:55]


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


Metal
Usericon van Metal
Posted 23-05-2003 10:58 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

GOdsmack en de eerste van Disturbed zijn voor mij toch wel te doen. *klinkt positief toch *


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2003 11:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 mei 2003 10:53 schreef schaap het volgende:
dude dat was een slaap smiley niet een huilende . En in Guitar One and andere dergelijke bladen wordt nog wel wat underground behandelt, en er het waren de eerste voorbeelden die ik zo snel kon verzinnen. Ten tweede, ik zit gewoon gezellig te discussieren, alleen de manier waarop jij de dingen zegt is een beetje verlagend (is ook een gave alles zo kunnen melden)maar wordt wel zwaar irritant.
Ten derde, lees maar wat er allemaal wordt gezegd. Ik zag nog gezellig iets staan van nu metal is kut en CoF is kut, dus is het nu metal. ik doelde niet per se op wat jij zei, maar meer op iedereen, gezien iedereen hier toch beswel anti nu metal is. hetgene wat ik ook me vooral afvraag is waarom ze dat zeggen terwijl dat duidelijk niet zo is. en CoF valt wel onder black metal, zoals blowen-b duidelijk weergaf. Het is niet goede muziek (tegenwoordig, de oude vond ik nog wel ok), maar valt bij mij toch onder black metal. maar waar valt het bij jouw onder. (serieus antwoord, dus niet iemand die nu post het valt onder kutmuziek, dus nu metal).

oja en ik kan niet skaten, heb geen hekel aan mn ouders, zit niet de hele avond in een skate park, dus skater daar val ik niet onder, luister gewoon naar metal en rock.
En weet wel wat waar (ongeveer)ondervalt.
ik zeg maar ongeveer voordat je weer begint

and the discusson goes on


echt niet?

maar goed, of iets black metal is of niet das dan weer een andere veel te vaak gevoerde discussie, CoF is in mijn ogen tegenwoordig harde gothic metal. maar goed, ik ben het dus wel met je eens dat niet alles wat kut is, nu metal is. maar de definitie van nu-metal is in mijn ogen zachte metal/rock met gerap erdoorheen. korn bijvoorbeeld is in mijn ogen dus geen nu-metal. misschien dat daar nog wat communicatiestoornissen in zitten

en die neerkijkende houding is juist het leuke van discussie, het houdt het fel, daarom had ik het er maar even bijgezet dat het verder niks 'persoonlijks' is, alleen deel van de discussie, om 'ruzie' te voorkomen..



ik ben er wel over uitgeluld geloof ik


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 11:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Linkin Park heerscht!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-05-2003 11:40 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:23 schreef McDoom het volgende:
Linkin Park heerscht!




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 11:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wat lach je nou, idioot? Ik ben bloedserieus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

McDom


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 23-05-2003 11:53 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:23 schreef McDoom het volgende:
Linkin Park heerscht!


linkin park uber alluzz!






trilililili


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen