|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinister Vomitory Krisiun Seth Dark Funeral Nile Enthroned Behemoth Cannibal Corpse (eerder weggegaan ivm drukte parkeergarage) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Sinister, hebben we gemist Vomitory, was wel oke Krisiun, heb ik gemist Dew-Scented, was erg goed, jammer van die half lege zaal Seth, een nummertje gezien en weer weggegaan Dark Funeral, tja.. Nile, kan me nog steeds absoluut niet boeien Enthroned, 2 seconden gezien. Behemoth, was geweldig! Cannibal Corpse, goeie headliner, ik vond ze boeiender dan Morbid Angel vorig jaar. i feel like a hoochiemumma |
|
Mystica: we waren sceptisch, maar het viel helemaal niet tegen! Sinister: HEERS (alleen jammer van die 'Rachel, Rachel!' koortjes) Centurian: wat een brute band is dat toch zeg. ! Polluted Inheritance: erg leuk om te zien, zeker niet slecht. Leuk dat ze een nieuwe CD uit hebben. Dew-Scented: GEMIST, KUT waarom bedenk ik dat nu pas. SCHEISSE! (had ze willen zien) Vomitory: VET (ik vond die linker gitarist tof, je zag alleen z'n kop met haar en een neus...) ze waren wel erg stoned Krisiun: live een stuk toffer dan op CD, als je het mij vraagt. Dark Funeral: niks van opgevangen in de snackbar. Nile: Marduk: BAH. Behemoth: vijf minuten gezien (zaal was te vol), maar was wel goed wat ik zag. Cannibal Corpse: het is niet gebeurd, en het gaat ook niet gebeuren dat die band mij ooit gaat boeien maar geinig om de pit van veraf te bekijken. Geluid in de kleine zaal was supervet, in de grote zaal een stuk minder, vooral aan het begin van de optredens; later trok het wel bij. Ik zal jullie ZM'ers nu ook wel op andere concerten gaan tegenkomen... leuk. |
|
heb alle bands in de grote zaal gezien.. allemaal behalve cannibal corpse.. NILE http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Paar fotootjes: Vomitory Polluted Innheritance Jongetjes met mutsen (zwaremetaleners?) Dew-Scented Behemoth |
|
Toffe foto's. Damn, balen dat ik zo weinig van Behemoth heb kunnen meekrijgen. Die jongetjes met mutsen zijn niet de mensen met mutsen van zware metalen die ik heb ontmoet. |
|
hm behemoth was cool, alleen werd het op ten duur een beetje te knus daarzo [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-12-2001 12:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja ik ben op een gegeven moment ook maar ff om het hoekje gaan zitten was best warm daar. |
|
Van de kreator website: quote:Wat een kut excuus zeg |
|
Mystica: mwa, niet bijzonder Sinister: Knap van dat mens dat ze zo ken grunten, maar vond er geen ene ruk aan. Centurian: Gemist. Vomitory: Was wel vet, jammer dat die lui er geen zin in hadden (zo kwam het bij mij over). Polluted Inheriance: Gemist Krisiun: Gemist Seth: Gemist Dark Funeral: WAUW! In tegensteling tot mijn medeforumers vonnik het concert wel VET! Dew-Scented: Gemist Nile: Effies gezien, maar k vond er geen ruk aan. Enthroned: Wel leuk, niet bijzonder. Marduk: In mijn ogen de beste van de avond. Behemoth: Gemist (wel jammer) Cannibal Corpse: Echt goed |
|
Hmm, eens even zien... wat ik gezien heb. Sinister, was erg aardig. Vomitory, vond ik niet veel aan. Seth, was erg goed, alhoewel ze bedankt worden voor het verneuken van mijn gehoor. Nile, tja het boeit me niet zo. Dark Funeral, was wel aardig. Beetje eentonig maar goed dat heb je met deze band he. Wel gelachen om Ahriman's pens. Marduk, sja, een enkel numemr was wel leuk. Wederom gelachen om pensen. Verder is die Dagobert Duck stem van de zanger erg komisch... Dat was het geloof ik wel... Dwaallicht, de koekjes waren lekker! |
|
quote: jij hebt wel een leuke dag gehad volgens mij! |
|
sinister: vonk nog al sneu...kon me niet boeien...zangeres was wel leuk. Vomitory:was wel grappig...ze waren alleen nogal stoned volgens mij...ze stonden er zo vaag bij... DarkFuneral:vonk wel grappig om te zien maar, meer niet. Krisiun:was super..jammer dat het geluid aan het begin wat minder was...verder von ik het heerschen!! marduk:von ik echt een zielige vertoning...meer ga ik er niet over zeggen.. Nile:vonk ook heel vet!!jammer was alleen dat de ouwe zanger/bassist weg was. Die nieuwe grund minder...maar von het al met al wel vet om weer te zien. Had ze namelijk al een keer eerder gezien. Cannibal Corpse: vonk ook geweldig om te zien...zo lang ik ze ken wou ik ze al zien...nooi van gekomen nu wel...super. De nieuwe nummers vonk niet echt geweldig..de rest natuurlijk wel!!! Heb met best veel forumers gepraat namelijk: lestat, Shera, Jenje, Dwaallicht, McDoom, Velorian, FireFox, Greycloak, Ares, karnivoor, Rajackar en ik ben volgens mij ook nog wat mensen vergeten...maar goed ik von ut tof~! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-12-2001 13:48] Suck my piss |
|
begin zo langzamerhand een hekel aan behemoth te krijgen. dit was gvd al de 2e x dat ik er niet in kon. *grom* Ik heb me smakelijk vermaakt bij marduk *grin* met zijn elvis prestley heupbewegingen en zijn karatetrappen. was erg blij dat ze oude nr. speelden zoals funeral bitch en jez*s chr*st sodomised. Nile was geweldig alleen jammer dat het zo ongelooflijk druk was zodat ik alleen een beetje kon tikken op de maat met mijn been. aaaaaaaarrrggghhh. Maar ik vond nile 10x vetter dan op cd . bij sinister verbaasde ik mij enorm over het stem geluid van die vrouw petje af. seth was ook enthroned cannibal corpse ben ik maar niet heen gegaan omdat we toch halverweg weg moesten. Ik heb zo toch ook al een x eerder gezien dark funeral, ik moest wel een beetje glimlachen bij zijn leuke latex pakje krisiun heerschte en tot slot vomitory heerschde ook wel Ik vind eigenlijk dat ze dit soort dingen minstens om de 2 maanden moeten gaan organiseren, vond het behoorlijk gezellig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik weet t eigenlijk nie zo goed meer maar Sinister, Behemoth en Dew-Sentenced heb ik gemist Vomitory ging wel Enthroned Polluted Inheriance was ook wel leuk Seth ging ook wel Krisiun was ook wel aardug Nile was Dark Funeral was Marduk was Cannibal Corpse heb ik de laatste 2 nummers gezien, maar ik was allang blij dat ze A Skull For Maggots speelde |
|
Sinister was superheerschend Vomitory Centurian was ook weer SUPER Pulluted inheritance bleek na lange tijd nog steeds Krisiun was goed mar erg slecht geluid Dark funeral eventjes gezien NILE HEERSCHT marduk==ruk, CANNIBAL CORPSE |
|
ok, wat vond ik ervan: Mystica: klonk wel aardig, een na laatste nummer vond ik zelfs heel goed. Heel actieve energieke kortharige gitarist wel . Seth: vond ik eigenlijk geen zak aan. Ook weinig charismatische zanger... Dark Funeral: voor de helft gemist, ik dacht nl dat Nile eerst kwam (?). Maar Dark Funeral hoor ik liever op cd dan dat ik ze live zie, het deed me niet zoveel. Idd cool pakje van de zanger . Nile: ik heb ooit een cd van hun beluisterd en besloot toen dat het niks voor mij was. Maar wat waren die VET! Damn, dan te bedenken dat als ze Dark Funeral en Nile niet verwisseld hadden (?) dat ik ze niet eens gezien had! Marduk: Zeker het beste van de avond, en een mooie afsluiting. Cannibal Corpse daar bleef ik niet meer voor, en na Marduk was Behemoth ook al afgelopen (en zo te lezen had ik daar sowieso niets van mee kunnen krijgen, omdat de zaal zo vol was...). Idd wel een kutreden van Kreator ja... Zie ze nog wel een keer... En de ZM meeting is dus helemaal aan mijn neus voorbij gegaan, ik denk dat wij gewoon te laat waren (daarom waren we ook "gruppe Laatheid", die om 15.00 uur in het betreffende café aankwam maar niemand zag...). |
|
MYSTICA: Nog nooit van gehoord voor gisteren, en nu eigenlijk nog steeds niet SINISTER: Erg goed, strak gespeeld, een van de weinige bands in de grote zaal die naar mijn idee al vanaf het begin een goed geluid hadden. CENTURIAN: Gemist (maar al vaak genoeg gezien, dus dat boeide niet zo) VOMITORY: Erg gaaf, jammer genoeg ken ik de muziek van hun alleen niet zo goed Polluted Inheriance: Stukje van meegekregen. Klonk wel ok, maar was niet zo weg van die grunt van die gast. Ze headbangden wel nog net zo synchroon met zijn drieen als de vorige keer dat ik ze live zag (zo'n 4, 5 jaar geleden in voorprog. Orphanage) KRISIUN: COOL! Jammer alleen dat het geluid in het begin nogal zacht en slecht was.. tweede helft was stuk beter... Die solo's van die Brazillianen ruleN! SETH: Was wel cool.. maar ERG HARD.. ook hier ken ik de muziek nauwelijks van, maar viel me alles mee. Dark Funeral: Wel gedeeltelijk gezien.. maar vond er niet veel aan.. ben ook niet zo weg (meer) van hun muziek, en dat die zanger dan ook weer zo nodig in zo'n dimmu-borgirpakje (lees: Lak-nicht-suit) moet gaan lopen helpt ook niet meer.. Dew-Scented: Gemist, ken ik ook niet trouwens.. had wel willen weten hoe het klonk. NILE: GOED! Ben niet zo into deathmetal, maar dit was erg gaaf.. Enthroned: Erg gaaf, heb al heel lang niets meer van ze gehoord, en ook nog nooit eerder live gezien.. Vreemd dat ze engels lulden, of komen ze toevallig uit het Franstalige gedeelte van belgie? Marduk: Eh.. ja.. ach... beetje dubieuze vertoning.. ik ging er eigenlijk al vanuit dat het kut ging worden omdat Legions stem de laatste tijd al bagger was, en ik de laatste cd ook niet zo cool vind als eerder werk.. Zijn stem bleek nog steeds kut te zijn (en kutter te worden naarmate het optrede vorderde),, en, erger, hij maakte er een zowaar blackmetalparty van.. Yuk.. ik moet toegeven dat hij het wel goed deed, was het grootste feestje van de avond.. maar het was gewoon niet meer de marduk die ik had willen zien (zoals drie jaar terug in baroeg.. aarghh!! ) Wel tof dat Legion het naar zijn zin had in Holland. Behemoth: Gemist (was VOL.. ) Cannibal Corpse: Niet meer zoveel van meegekregen,, had ik al eens eerder gezien.. beukwerk.. lol Zwaremetalenpeople: Wel aardig wat mensen ontmoet, meesten maar even mee geluld. Mijn vrienden waren door die idiote kerstmustsen trouwens makkelijk herkenbaar ) Gehele avond : Zeker de moeite (en geld) waard! Altijd weer lol daar in 013.. KLOTE: Hammerheart's monopoly op verkoop in 013 (naast de bands) , want ze verkopen alleen maar bagger terwijl er vroeger vaak metalmarkets waren bij zo'n festival. |
|
btw KUTCROWDSURFERS daar bij Marduk zeg... Dat doen ze maar bij Pinkpop maar niet bij death of black metal zeg gvd... |
|
oja Mystica heb ik 2 nummers van gezien was ok wel aardug, vond die vent trouwens iets van Legion weghebbe Centurian was ok best bruut, maar da wist ik al |
|
Vooral Sinister en Cannibal Corpse waren goed, mijn nek doet nog steeds pijn van CC. Verder waren er niet bands die echt slecht waren, en over Black Metal bands wil ik niets kwijt, daar houden weer heel andere mensen van, en wie ben ik om te zeggen dat ik iets niet leuk vindt. Was al lang blij dat er geen klein grut met Snotlip shirts e.d. rondliepen. Alleen dat bier... Voel me beroerd voordat ik zat ben, en dat kan nooit de bedoeling zijn, dunkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mystica 2 nummers van gezien, was wel bruut Marduk heerschte legion had er echt zin in, alleen jammer dat z'n stem verneukt was. Dark funeral was wel aardig. Cannibal corpse 2 nummers van gezien was ook wel ok, Nile, leek me leuk maar het geluid was echt zwaaaaaaaaaaaaaar KUT. behemoth: gemist, was te druk Necromantica: love you |
|
oeee nieuwe romance?? |
|
Ik vond ze allemaal eigenlijk wel goed maar wel jammer dat kreator afzegde vind ik maarja was wel vet vooral Dark Funeral en Cannibal Corpse |
|
quote: Volgens mij heb ik er twee gezien. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |