|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nah ik was er niet bij, maar tis wel duidelijk dat er slechts een enkeling is die Dark Funeral & Marduk gaaf vond. Zijn er hier geen diehard black fans ? Ik kan met niet voorstellen dat die optredens zo kut waren hoor, DF speelt meestal superstrak. En Marduk, sja, das Marduk... ik noem het gewoon cult Die moet je ook idd geen 10 x live zien omdat je het dan wel gezien hebt. Maar da's toch wel bij elke band... ? Mooie foto's trouwens, van wie ze ook zijn (pag.1) hopelijk ben ik volgend keertje wel bij >: ) so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote:Ja hoor. En Duck Funeral en Barkruk zijn GEEN die-hard black. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 18-12-2001 0:22] |
|
quote: DIE HARD BLACK... .. hangt van de definitie af.. maar luister wel voornamelijk blackmetal ja.. Marduk.. muziekaal was het ook niet zo heel kut (op Legions stem na), maar het was gewoon een komedie, daarom vond iedereen het kut! Per band verschilt wat je ervan verwacht, en bij marduk's muziek en teksten verwacht je niet wat er zondag te zien was. Dark Funeral.. ach.. ja.. kan niet zo'n goed oordeel geven over dat concert, omdat ik de band niet echt ok vind, en dus de meeste nummers nauwelijks ken. Vooral toen ze met de cd 'Teach your children to worship satan' kwamen werd het voor mij een beetje te flauw.. O, off-topic: Waar doe je journalistiek? Utrecht, Zwolle, Ede of Kampen? |
|
Diabolyk: een echte die-hard black metal fan luistert niet naar Marduk en Dark Funeral!! Fuck, die bands zijn echt *zo* slecht... gewoon rockmuziek. Marduk is echt de Pantera van de black metal, snelle riffs, gemakzuchtig effectbejag, geen diepte, geen gedachten, geen BLACK METAL. En Dark Funeral is een afgeleide van Marduk dus daar blijft *helemaal* niks van over. KUTbands, allebei. Je hebt het over 'die hard' black metal fans... Ik begin me af te vragen wat voor black metal *jij* eigenlijk kent... Vertel eens? Wat vind je van Darkthrone, ouwe Mayhem, ouwe Immortal, enz? (note: dit is geen black metal ontgroenings-test of zo, maar gewoon een manier om duidelijkheid te creëren omtrent het begrip BLACK METAL) |
|
quote: Godheid, daar heb je het true/untrue weer... |
|
quote:Nee hoor, dit gaat er gewoon om wat nou die-hard black is. Aangezien we bijvoorbeeld Dummie Burger ook in het rijtje bij Duck Funeral en Barkruk kunnen plaatsen, gaat deze vraag minder om de gedachten die er achter de muziek zitten. Meer om de muziek zelf. Partymuziek als we zondag zagen waar banleden in nichterige lakpakjes rondhuppelen over het podium KAN je gewoon geen blackmetal meer noemen. By the way, ik ben van mening dat Barkruk hun image een beetje (beetje?) probeert te veranderen. Willen waarschijnlijk niet meer als neo-nazies bestempeld worden na Panzer Division. |
|
Dank, Vargen. Als mensen hier een 'true/untrue' gebeuren van willen maken, is dat hun probleem. IK heb het er niet over. Maar ja, lezen is moeilijk zullen we maar denken. |
|
quote: eeeeh van mij misschien? |
|
Ik vond Dark Funeral en Marduk wel geinig om te zien. Was voor beide ook de eerste keer dat ik ze zag. Ik ga er nog steeds geen ceedees van kopen, maar was leuk om te zien. Maar wat vonden jullie nou van die zangeres van Sinister ? Ik vond haar slecht en saai ... Redenen: - ze grunt maar op één toonhoogte. - ze moet met haar vuist een holte om de microfoon maken om een lagere stem te simuleren. - ze grunt met een effecten bakkie ... |
|
Krisiun was erg goed. Ik baal alleen als een stekker dat ik 'kheti satha shemsu' van Nile heb gemist. Maarrr als compensatie heb ik per ongeluk wel gepraat met een van die lui van nile. (niet dat dat ergens op sloeg, maar het gaat om het idee he) Dit slaat nergens op. |
|
Alle optredens die ik zag waren zeker kick, Nile was zeer kick en Behemoth heerste!!! Iedereen die Behemoth heeft gemist kan balen, want ze gaven een erg kick optreden, en volgens mij is het ook maar beter dat ze in de batcave optraden, gezien het allemaal nog wat beter overkomt. BEHEMOTH HEERST!!! Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Ik vond het (qua muziek) helemaal geweldig. Alleen Sinister vond ik (net als Jenje) niet bepaald interessant. Helaas Behemoth en Enthroned gemist. Leuk handje geschud met een aantal mensen... Einde van den avond was echter niet fijn. Omdat Amarantha niet wilde blijven hangen na de bands zijn we tien minuten voor het eind van Cannibal Corpse ( ) naar de hal gelopen zodat er niemand op ons hoefde wachten. Na een half uur binnen gewacht te hebben, en totdat er niemand meer binnen was nog ruim een half uur buiten (waar we letterlijk in de kou zijn laten staan) zijn we maar richting station gelopen. Na wanhopig geconstateerd te hebben dat we met de trein niet verder dan Den Bosch zouden kunnen komen stond daar gelukkig een vriend van mij die ik eerder die avond al had gesproken maar daarvoor maanden niet, en deze was zo lief ons beide uit te nodigen bij hem te slapen. En bedankt hè... Het was toch hoog tijd dat ik er op gewezen werd dat ik weer veel te veel vertrouwen in mensen begon te krijgen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Nu moet je niet achteraf lopen zeiken als je niet eens afspraken maakt met diegene waar je mee wil rijden. Kijk, jullie waren diegenen die een lift nodig hadden dus hadden jullie van te voren even een afspraak moeten maken i.p.v. "hopen dat je elkaar toevallig treft". Amarantha hoeft toch niet achter je kont aan te zitten hiervoor? Heeft ze trouwens wel gedaan want ze heeft vorige week nog een keer het bericht van Jenje gequote waarin hij zegt dat er een afspraak gemaakt moest worden. |
|
Klopt, ik had er inderdaad niet vanuit moeten gaan. Mijn fout. Whatever. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: - Ik vond haar grunt erg vet. dat één toonhoogte viel wel mee. - Vuist om de mic doet bijna iedere DM zanger. Het helpt en het blijft je echte stem. - effecten bakkie? Néé, ik denk het niet. Haar grunt klonk te natuurlijk. Als er een effect tussen zit krijg je een enorm wazig geluid. Zeker live is dat heel goed te horen. Vooral de grunts tussen de nummers klonken zeer natuurlijk en een aan/uit schakeling van dergelijke effecten is vaak goed te horen, neem CoF bijvoorbeeld. Sinds Dani met effect grunt kun je dat enorm goed horen en een band als CoF heeft echt wel geld voor degelijke apparatuur. |
|
Zij maakte met beide handen een soort bol om de microfoon. Dat doen maar weinig zangers .. En ze gebruikt echt wel een effect apparaat. |
|
Ik zal het aad eens vragen |
|
quote: wow echt mooie foto's |
|
quote:mooie foto's ehhh.. ik verbeter even het is een goede kwaliteid want als je het over behemoth foto's hebt zijn ze niet zo mooi, die gast is zoooo verdomd lelijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gaat er toevallig nog iemand naar 013 de komende tijd? Ikzelf pas/al (?) op 19 januari naar ICED EARTH.. erg veel zin in.. Verder zou ik erg graag naar AETERNUS gaan, begin januari, ofwel in 013 of in Enschede, , maar dit gaat waarschijnlijk niet lukken vanwege mijn financiele situatie, het feit dat er waarschijnlijk niet veel animo voor is onder mijn vrienden (of wel??), en ,, erger, dat ik bang ben dat ik er teleurgestelt wordt. Ik zou immers vooral gaan voor de oudere nummers (tot/met And So The Night Became), maar ze zullen wel vooral nummers van hun laatste album spelen.. ... ( Valorian slaat zichzelf nogmaals voor zijn kop dat hij nooit gegaan is toen die oude cd's uitkwamen, toen ze nog jaarlijks tourden met Emperor in Baroeg rotterdam.. ) |
|
Troost je,de tour gaat sowieso niet door en dat komt niet door jou financiele situatie. Hij wordt vezet naar begin maart ergens,als je meer over Aeternus wil weten kan ik je mijn website aanbevelen. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Kzal ook eens een reply neergooien. Dark Funeral ownde en Krisiun ook "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
NILE, Sinister en CC En de rest van de bands in de grote zaal waren gewoon ook allemaal goed te pruimen.(Dark Funeral uitgezonderd, maar die zanger was wel lekker lachwekkend ) Ook best wel veel ZM'ers ontmoet en Dwaallicht-koekjes gegeten. |
|
quote: Sanitys Dawn heeeeeerschT!!!of niet dan!was tof Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |